LX taillights +1 an crappy exhaust video to follow lol - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > 1979-2015 Mustang GT || Tech and Talk > 1979-1995 Mustang GT



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 04-11-2012, 06:14 PM   #1
Legacy Member
Legacy
 
Bane-'s Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Region: Maryland
Posts: 614
Send a message via AIM to Bane-
LX taillights +1 an crappy exhaust video to follow lol

got me a set of lx tails from a friend,

cleans up the rear alot over the cheese graters i think personally. waiting on my phone to charge so I can upload this vid of exhaust an how she sounds.
__________________
'04 Roush F150 ( totalled while parked )
'89 Gt Hatchback H/C/I, 1.6 rockers, 75mm maf, 24lb, 70mm tb, cai, udp, full exhaust, msd ignition, 373s, Eibach Springs, Lakewood 50/50 rears, Adj Rear Control arms, A/C Delete, Smog Delete, EGR Delete,
Bane- is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 04-11-2012, 06:28 PM   #2
Road Trip!
 
Join Date: Apr 2011
Region: Indiana
Posts: 8,044
i like the lx lights.thats what i have on mine. looking good.
dreamstang is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 07:27 PM   #3
Road Trip!
Supporter
 
Join Date: Jun 2006
Region: Missouri
Posts: 8,779
Re: LX taillights +1 an crappy exhaust video to follow lol

My favorites too, now polish and wax them up to make em' shine.
Trojan Horse is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 04-11-2012, 07:37 PM   #4
Legacy Member
Legacy
 
Bane-'s Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Region: Maryland
Posts: 614
Send a message via AIM to Bane-
Re: LX taillights +1 an crappy exhaust video to follow lol

yea was wanting to rain so I just slapped em on there haha.
__________________
'04 Roush F150 ( totalled while parked )
'89 Gt Hatchback H/C/I, 1.6 rockers, 75mm maf, 24lb, 70mm tb, cai, udp, full exhaust, msd ignition, 373s, Eibach Springs, Lakewood 50/50 rears, Adj Rear Control arms, A/C Delete, Smog Delete, EGR Delete,
Bane- is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 07:45 PM   #5
Road Trip!
 
Join Date: Apr 2011
Region: Indiana
Posts: 8,044
i have some other ones for mine that i picked up from a swap meet. so i am probably gonna take mine off even though they are in great shape.
dreamstang is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 07:47 PM   #6
Road Trip!
Supporter
 
Join Date: Jun 2006
Region: Missouri
Posts: 8,779
Re: LX taillights +1 an crappy exhaust video to follow lol

Quote:
Originally Posted by dreamstang View Post
i have some other ones for mine that i picked up from a swap meet. so i am probably gonna take mine off even though they are in great shape.
For Sale?
Trojan Horse is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 07:48 PM   #7
Road Trip!
 
Join Date: Apr 2011
Region: Indiana
Posts: 8,044
yes i would sell them.
dreamstang is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 09:45 PM   #8
Registered Member
Regular
 
89white GT's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Region: Iowa
Posts: 181
It's a must to put lx's on. I'm personally not a fan of the gt tails
89white GT is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 10:41 PM   #9
Filibuster
 
Join Date: Aug 2011
Region: Illinois
Posts: 1,656
Looks good...but im a cheese grater
XXSTEVEO66 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2012, 05:00 AM   #10
Legacy Member
Legacy
 
Bane-'s Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Region: Maryland
Posts: 614
Send a message via AIM to Bane-
Re: LX taillights +1 an crappy exhaust video to follow lol

I like the graters, depending on the color. My old 90 gt was black/red so the graters looked good. This blue, not so much to me lol
__________________
'04 Roush F150 ( totalled while parked )
'89 Gt Hatchback H/C/I, 1.6 rockers, 75mm maf, 24lb, 70mm tb, cai, udp, full exhaust, msd ignition, 373s, Eibach Springs, Lakewood 50/50 rears, Adj Rear Control arms, A/C Delete, Smog Delete, EGR Delete,
Bane- is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2012, 08:50 AM   #11
Filibuster
 
Join Date: Aug 2011
Region: Illinois
Posts: 1,656
Quote:
Originally Posted by Bane-
I like the graters, depending on the color. My old 90 gt was black/red so the graters looked good. This blue, not so much to me lol
Yeah I get what you're sayin..with the lighter colors the contrast difference is a bit much sometimes. the lx tails can give it that cleaner look!..+1
XXSTEVEO66 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2012, 12:53 PM   #12
Registered Member
Regular
 
choppa5307's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 111
Really like Lx lights I sold my new lights and was gone do something here's a pic of the lights I sold to my cousin need bulbs but car looks better
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-592249069.jpg
Views:	107
Size:	453.2 KB
ID:	46830   Click image for larger version

Name:	image-1895767439.jpg
Views:	90
Size:	439.0 KB
ID:	46831  

choppa5307 is offline   Reply With Quote
Old 04-14-2012, 07:21 PM   #13
Road Trip!
 
Join Date: Apr 2011
Region: Indiana
Posts: 8,044
Quote:
Originally Posted by choppa5307
Really like Lx lights I sold my new lights and was gone do something here's a pic of the lights I sold to my cousin need bulbs but car looks better
These are the same I just put on.do you know what they are called? I was just curious so I can add the name to my mod list.

In a recent thread about the retro front clip on a fox, I think that the way these lights look in the dark would set off the old school theme.
dreamstang is offline   Reply With Quote
Old 04-14-2012, 07:32 PM   #14
Registered Member
Regular
 
choppa5307's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 111
Yea I'll look on my eBay account fa ya
choppa5307 is offline   Reply With Quote
Old 04-15-2012, 08:05 AM   #15
Registered Member
Regular
 
choppa5307's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 111
Here's the name of them on eBay FORD MUSTANG 87-93 EURO REVERSE TAIL LIGHTS CHROME PAIR
choppa5307 is offline   Reply With Quote
Old 04-15-2012, 10:15 AM   #16
Registered Member
Regular
 
captain78's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Region: Louisiana
Posts: 851
Yea I wanted to pull my graters but ad time goes on they grow on me lol
captain78 is offline   Reply With Quote
Old 04-15-2012, 11:14 AM   #17
Registered Member
Regular
 
choppa5307's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 111
Yea I have a Lx but I want a new look and seeing the lights in his gt made me wish I wouldn't have sold them
choppa5307 is offline   Reply With Quote
Old 04-15-2012, 11:22 AM   #18
Registered Member
Regular
 
justjake94boss's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Region: Missouri
Posts: 36
Quote:
Originally Posted by choppa5307
Really like Lx lights I sold my new lights and was gone do something here's a pic of the lights I sold to my cousin need bulbs but car looks better
Ya not much of a fan on the euros, also agree that the lx is way cleaner tha cheese graterz, was thinking of getting rid of my 94 tails for 96 tails, but the 94s are growing on me
justjake94boss is offline   Reply With Quote
Old 04-15-2012, 01:54 PM   #19
Registered Member
Regular
 
choppa5307's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 111
Quote:
Originally Posted by justjake94boss

Ya not much of a fan on the euros, also agree that the lx is way cleaner tha cheese graterz, was thinking of getting rid of my 94 tails for 96 tails, but the 94s are growing on me
Yea I found some l.e.d tail lights I want to put on my Lx but the price is kinda high
choppa5307 is offline   Reply With Quote
Old 04-15-2012, 04:02 PM   #20
Registered Member
Regular
 
choppa5307's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 111
Quote:
Originally Posted by choppa5307

Yea I found some l.e.d tail lights I want to put on my Lx but the price is kinda high
I want these lights
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-954840185.jpg
Views:	81
Size:	179.3 KB
ID:	47198  
choppa5307 is offline   Reply With Quote
Old 04-15-2012, 10:16 PM   #21
Registered Member
Regular
 
justjake94boss's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Region: Missouri
Posts: 36
Quote:
Originally Posted by choppa5307

Yea I found some l.e.d tail lights I want to put on my Lx but the price is kinda high
+ 1
justjake94boss is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > 1979-2015 Mustang GT || Tech and Talk > 1979-1995 Mustang GT

Tags
exhaust

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


» Like Us On Facebook



02:26 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.