Random Photos (Rated PG Please!) - Page 189 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > Pictures and Videos

Join Mustang Evolution Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 04-11-2013, 10:23 PM   #6581
Registered Member
Regular
 
99mustang99's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Piedmont
Region: North Carolina
Posts: 651
Haha something id do

http://youtu.be/Jq-y9L7Tp0o
99mustang99 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 04-11-2013, 10:24 PM   #6582
Registered Member
Regular
 
Michaelgranlund's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Rocklin
Region: California
Posts: 285
Quote:
Originally Posted by 99mustang99 View Post
Haha something id do

http://youtu.be/Jq-y9L7Tp0o
Hahahaha damn!
Michaelgranlund is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 04-11-2013, 10:27 PM   #6583
Registered Member
Regular
 
99mustang99's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Piedmont
Region: North Carolina
Posts: 651
Quote:
Originally Posted by Michaelgranlund View Post

Hahahaha damn!
All that work for a miss..

---------- Post added at 11:27 PM ---------- Previous post was at 11:25 PM ----------

Da f***?

http://youtu.be/BxB2Lb-4dQM
99mustang99 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2013, 11:17 PM   #6584
Registered Member
Regular
 
FOX21's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Region: Canada
Posts: 92
Quote:
Originally Posted by Michaelgranlund View Post
Just got in an intense freeway race against this, needless to say, he's on his way to the dealership to trade in for a mustang haha Jk I would never try to race a lambo
If i had a 13 GT500 i would
FOX21 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2013, 11:26 PM   #6585
ME Bloodhound
Supporter
Staff
 
Soccerluvr4's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Sacramento/Bay Area
Region: California
Posts: 14,488
Quote:
Originally Posted by Mustang81596 View Post
What's his number? I need to tell him how stupid he is.
__________________

Bullitt build paused pending graduation

HID end all thread
Soccerluvr4 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2013, 11:32 PM   #6586
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
My girlfriend tagged me in this on Facebook today lol. Luckily she's not even jealous often relationship with my car lol



Click image for larger version

Name:	image-746192833.jpg
Views:	129
Size:	522.2 KB
ID:	102050

The top is a pic of the headlights that came with my car. Switched them out today with a kid who wanted them and I also installed my shorty antenna as well a my cold air intake when it came in today.

Click image for larger version

Name:	image-2053956338.jpg
Views:	132
Size:	155.5 KB
ID:	102049
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2013, 11:35 PM   #6587
ME Bloodhound
Supporter
Staff
 
Soccerluvr4's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Sacramento/Bay Area
Region: California
Posts: 14,488
Quote:
Originally Posted by Michaelgranlund View Post
Haha that's what I did! I raced the lambo. But the lambo didn't race me and I still barely won haha

---------- Post added at 08:09 PM ---------- Previous post was at 08:07 PM ----------



I did like non chalant like maybe 1 mph faster than him and just inched my way in front then celebrated haha
I would just ask him if he can gun it for me.
__________________

Bullitt build paused pending graduation

HID end all thread
Soccerluvr4 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2013, 11:45 PM   #6588
Registered Member
Regular
 
Michaelgranlund's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Rocklin
Region: California
Posts: 285
Quote:
Originally Posted by Soccerluvr4 View Post
I would just ask him if he can gun it for me.


Click image for larger version

Name:	image-3647131256.jpg
Views:	122
Size:	254.9 KB
ID:	102051

He was in traffic. I would if he wasn't
Michaelgranlund is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 12:15 AM   #6589
Registered Member
Regular
 
FOX21's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Region: Canada
Posts: 92
You dont
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-2353366991.jpg
Views:	111
Size:	157.7 KB
ID:	102053  
FOX21 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 12:20 AM   #6590
Registered Member
Regular
 
99mustang99's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Piedmont
Region: North Carolina
Posts: 651
Quote:
Originally Posted by FOX21 View Post
You dont
For what reason is that needed as a cop car?? Cant say anything tho one of our counties in nc seized a corvette ZR1 and turned it into a cop car( it was on top gear )
99mustang99 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 12:36 AM   #6591
Registered Member
Regular
 
Nate98stang's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: Scottsburg
Region: Indiana
Posts: 1,298
Quote:
Originally Posted by 99mustang99 View Post

For what reason is that needed as a cop car?? Cant say anything tho one of our counties in nc seized a corvette ZR1 and turned it into a cop car( it was on top gear )
The cop car I remember seeing on top hear was a z06
__________________
2002 5 speed Comp Orange Mustang GT. K&N CAI,JBA headers,BBK xpipe,SLP mufflers to turn downs,Exedy stage 2 clutch,MGW short throw,drilled and and slotted roters,front:17x9 black 10th anniversary cobras Rear:17x10.5 black 10th anniversary cobras,Roush stage 3 body kit,smoked tails and side markers.
Nate98stang is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 12:38 AM   #6592
Registered Member
Regular
 
FOX21's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Region: Canada
Posts: 92
Females....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-1797671611.jpg
Views:	114
Size:	375.1 KB
ID:	102054  
FOX21 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 12:38 AM   #6593
Registered Member
Regular
 
99mustang99's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Piedmont
Region: North Carolina
Posts: 651
Quote:
Originally Posted by Nate98stang View Post

The cop car I remember seeing on top hear was a z06
I thought ZR1 but i seconded guessed my self on it cause Z06 seemed more fimilar sounding to that episode

Still both are impractical due to mpg, space in car, and where it can actually go.. Both are more high speed pursuit vehicles
99mustang99 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 12:55 AM   #6594
ME Bloodhound
Supporter
Staff
 
Soccerluvr4's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Sacramento/Bay Area
Region: California
Posts: 14,488
Quote:
Originally Posted by 99mustang99 View Post
I thought ZR1 but i seconded guessed my self on it cause Z06 seemed more fimilar sounding to that episode

Still both are impractical due to mpg, space in car, and where it can actually go.. Both are more high speed pursuit vehicles
Cop cars like that are pretty much just used as pace cars. They keep up with a guy in a high speed chase, they don't try to spin them out or anything, just keep up so they don't lose them.
__________________

Bullitt build paused pending graduation

HID end all thread
Soccerluvr4 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 12:59 AM   #6595
Registered Member
Regular
 
Michaelgranlund's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Rocklin
Region: California
Posts: 285
Quote:
Originally Posted by Soccerluvr4 View Post
Cop cars like that are pretty much just used as pace cars. They keep up with a guy in a high speed chase, they don't try to spin them out or anything, just keep up so they don't lose them.
I feel like chasing someone going 150 mph+ is more dangerous than just letting them go tbh
Michaelgranlund is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 01:08 AM   #6596
Registered Member
Regular
 
Nate98stang's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: Scottsburg
Region: Indiana
Posts: 1,298
Quote:
Originally Posted by 99mustang99 View Post

I thought ZR1 but i seconded guessed my self on it cause Z06 seemed more fimilar sounding to that episode

Still both are impractical due to mpg, space in car, and where it can actually go.. Both are more high speed pursuit vehicles
Yea but if you were the cop driving you would love your job lol

---------- Post added at 01:08 AM ---------- Previous post was at 01:07 AM ----------

Quote:
Originally Posted by Michaelgranlund View Post

I feel like chasing someone going 150 mph+ is more dangerous than just letting them go tbh
Yea pretty much lol I mean if a cop made the wrong error he could kill himself and who ever he is chasing same as the guy running
__________________
2002 5 speed Comp Orange Mustang GT. K&N CAI,JBA headers,BBK xpipe,SLP mufflers to turn downs,Exedy stage 2 clutch,MGW short throw,drilled and and slotted roters,front:17x9 black 10th anniversary cobras Rear:17x10.5 black 10th anniversary cobras,Roush stage 3 body kit,smoked tails and side markers.
Nate98stang is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 01:09 AM   #6597
Registered Member
Regular
 
Michaelgranlund's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Rocklin
Region: California
Posts: 285
Quote:
Originally Posted by Nate98stang View Post

Yea but if you were the cop driving you would love your job lol

---------- Post added at 01:08 AM ---------- Previous post was at 01:07 AM ----------



Yea pretty much lol I mean if a cop made the wrong error he could kill himself and who ever he is chasing same as the guy running
I'm thinking its more of a hazard to the civilians and people not involved as well as the police
Michaelgranlund is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 06:24 AM   #6598
Registered Member
Regular
 
Mustang81596's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Pemberton
Region: New Jersey
Posts: 643
Quote:
Originally Posted by Soccerluvr4 View Post
What's his number? I need to tell him how stupid he is.
No number listed :/ you can go under central nj Craigslist and email him, though. Haha.
__________________
pypes x w/flow 40's, SR CAI, plasti dipped (emblems, stripe, rear decklid, rear valance, cowl vent grille, fuel door, antenna holder), shorty antenna, mach 1 chin spoiler, custom interior trim, blue LED interior lights, more to come later
Mustang81596 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 06:36 AM   #6599
Registered Member
Regular
 
mustang17's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: New York
Region: New York
Posts: 341
Quote:
Originally Posted by FOX21 View Post
Females....
i will never understand that logic
__________________

2003 GT
HIDs, 20% tint, Mach 1 chin spoiler, Black bullitt wheels, White bumper inserts, Shorty antenna
mustang17 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 10:43 AM   #6600
Registered Member
Regular
 
Thors5.0's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: Florida
Posts: 47
Quote:
Originally Posted by Xaperez100 View Post

I'd have every kind of mustang model except and 05-09 and then a supra:p
I'd have every high end model from 64 to now
Thors5.0 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 11:20 AM   #6601
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
Quote:
Originally Posted by Thors5.0 View Post

I'd have every high end model from 64 to now
You gotta have high end and low end man you can't just stick to the more powerful lol. You gotta show the weaker ones some love too lol
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 11:48 AM   #6602
Registered Member
Regular
 
99mustang99's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Piedmont
Region: North Carolina
Posts: 651
Umm yeahh
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-1242683288.jpg
Views:	121
Size:	166.1 KB
ID:	102095  
99mustang99 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 11:51 AM   #6603
Registered Member
Regular
 
silvrbullet2012's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Region: Texas
Posts: 622
Can always see clear!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-4207964785.jpg
Views:	118
Size:	238.6 KB
ID:	102096  
silvrbullet2012 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 01:39 PM   #6604
Registered Member
Regular
 
theweekday's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: houston
Region: Texas
Posts: 569
Quote:
Originally Posted by 99mustang99 View Post
Umm yeahh
Seems legit
theweekday is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 01:46 PM   #6605
It's not me, it's you.
Regular
Supporter
 
primer2tone's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Corpus Christi
Region: Texas
Posts: 6,752
Click image for larger version

Name:	image-1056868656.jpg
Views:	159
Size:	521.9 KB
ID:	102114Parkin like an *******!
primer2tone is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 01:52 PM   #6606
Registered Member
Regular
 
99mustang99's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Piedmont
Region: North Carolina
Posts: 651
Quote:
Originally Posted by theweekday View Post

Seems legit
Id drive it haha
99mustang99 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 02:14 PM   #6607
Registered Member
Regular
 
Tpost08's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: Louisiana
Posts: 624
Nice boat. Cost to much to fill up tho.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-112068398.jpg
Views:	127
Size:	471.3 KB
ID:	102115   Click image for larger version

Name:	image-1077198919.jpg
Views:	143
Size:	432.6 KB
ID:	102116  

Tpost08 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 02:20 PM   #6608
It's not me, it's you.
Regular
Supporter
 
primer2tone's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Corpus Christi
Region: Texas
Posts: 6,752
Quote:
Originally Posted by Tpost08 View Post
Nice boat. Cost to much to fill up tho.
$2.80 a gallon!?!?! Send some my way! Lol
primer2tone is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 03:06 PM   #6609
ME Bloodhound
Supporter
Staff
 
Soccerluvr4's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Sacramento/Bay Area
Region: California
Posts: 14,488
Quote:
Originally Posted by Tpost08 View Post
Nice boat. Cost to much to fill up tho.
Wtf??? Under $3 per gallon??? I'll take 200 gallons
__________________

Bullitt build paused pending graduation

HID end all thread
Soccerluvr4 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 03:07 PM   #6610
Registered Member
Regular
 
Michaelgranlund's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Rocklin
Region: California
Posts: 285
Quote:
Originally Posted by primer2tone View Post

$2.80 a gallon!?!?! Send some my way! Lol
Haha I was hoping someone else did the math damn I'd take more gas than that
Michaelgranlund is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 03:10 PM   #6611
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,105
Send a message via Skype™ to 99ford
I just paid 3.33 today

I coulda used 2.80
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 03:21 PM   #6612
Registered Member
Regular
 
05MUSTANG4.0L's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Region: Texas
Posts: 729
Its $3.32 in Houston
05MUSTANG4.0L is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 03:50 PM   #6613
Registered Member
Regular
 
Xaperez100's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: San antonio
Region: Texas
Posts: 1,230
Click image for larger version

Name:	image-4151973697.jpg
Views:	130
Size:	371.4 KB
ID:	102121

Saw this today.-.
Xaperez100 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 05:08 PM   #6614
Registered Member
Regular
 
sam62893's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Colton
Region: California
Posts: 2,029
Quote:
Originally Posted by 99mustang99 View Post

For what reason is that needed as a cop car?? Cant say anything tho one of our counties in nc seized a corvette ZR1 and turned it into a cop car( it was on top gear )
Yeah, our city police had a corvette as well. It was always parked inside the police station and they only used it for parades and stuff. Then it disappeared once the police force got their new chargers lol. We also have a huge blazer for "off road" patrol but it never moves haha among other things are an armored SWAT van and a command center
sam62893 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2013, 05:17 PM   #6615
Registered Member
Regular
 
Zamora03's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Joshua
Region: Texas
Posts: 235
Ultimate face swap
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-2202993547.jpg
Views:	103
Size:	252.8 KB
ID:	102135  
Zamora03 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > Pictures and Videos

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Aftermarket steeda suspension photos gregtommy 2011-2014 Mustang GT 13 09-13-2012 01:45 PM
Spy Photos mrkrabz 2011-2014 Mustang GT 24 08-19-2012 05:54 PM
EVAP Help P0455 CEL and now random misfiring 3ntr0py Pre-2005 V6 Mustang 11 01-24-2012 02:37 PM
Summer rated tires Mayhem48 2011-2014 V6 Mustang 3 11-19-2011 08:35 PM
SEMA photos :) Lalayla Pictures and Videos 5 11-13-2011 10:46 PM

» Like Us On Facebook



12:20 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.