Post your latest mustang pics (any & all!) - Page 288 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > Pictures and Videos

Join Mustang Evolution Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 10-29-2013, 08:54 PM   #10046
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,547
Quote:
Originally Posted by silverskoundrel View Post
Y'all gettin hot & bothered up in here?
yeah they are.
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 10-29-2013, 08:55 PM   #10047
beardless wonder
Supporter
Staff
 
silverskoundrel's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: TX
Region: Texas
Posts: 5,459
Quote:
Originally Posted by mustangz View Post
yeah they are.
i c!! They want the C
__________________
IG = @silverskoundrel
silverskoundrel is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 10-29-2013, 09:00 PM   #10048
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,547
Quote:
Originally Posted by silverskoundrel View Post
i c!! They want the C
I think they do...
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:05 PM   #10049
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by BlackedOutBKR View Post
^ Same with me.. Unfortunately I normally work Sundays late :/
It sucks right?! Ugh miss my frand!
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:13 PM   #10050
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post

That's bromance

Haha jk that's nice! I wish I was able to spend every Sunday with my friends
Lol it's like 5 of us. Guys & girls

---------- Post added at 10:13 PM ---------- Previous post was at 10:13 PM ----------

And Whipple's like our kid lmfao
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:15 PM   #10051
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,547
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
Lol it's like 5 of us. Guys & girls ---------- Post added at 10:13 PM ---------- Previous post was at 10:13 PM ---------- And Whipple's like our kid lmfao
what did y'all do while I was looking at other threads!?!?!
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:18 PM   #10052
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by mustangz View Post
what did y'all do while I was looking at other threads!?!?!
We had a threesome in my backseat
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:19 PM   #10053
Registered Member
Regular
 
02GTvert's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Perrysburg
Region: Ohio
Posts: 441
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
We had a threesome in my backseat
At the shop?
02GTvert is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:21 PM   #10054
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by 02GTvert View Post
At the shop?
Yea and he bumped my paddle shifter
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:22 PM   #10055
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
Lol it's like 5 of us. Guys & girls ---------- Post added at 10:13 PM ---------- Previous post was at 10:13 PM ---------- And Whipple's like our kid lmfao
Awwwwww the youngin! Ha ha
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:22 PM   #10056
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,547
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
Yea and he bumped my paddle shifter
c'mon man, I thought that was done.
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:27 PM   #10057
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by mustangz View Post
c'mon man, I thought that was done.
Lol I couldn't resist
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:30 PM   #10058
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,547
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
Lol I couldn't resist
Fine...
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:41 PM   #10059
Registered Member
Regular
 
PonyBoyV6's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Chicago Area
Region: Illinois
Posts: 1,079
I need a better camera. And some lowering springs. Oh, and some photography skills. Anyone want to donate?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-1447049506.jpg
Views:	56
Size:	844.3 KB
ID:	134394   Click image for larger version

Name:	image-274588336.jpg
Views:	64
Size:	834.8 KB
ID:	134395  

Click image for larger version

Name:	image-3967020701.jpg
Views:	67
Size:	461.7 KB
ID:	134396  
PonyBoyV6 is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:42 PM   #10060
Registered Member
Regular
 
Milehigh BKR's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Denver
Region: Colorado
Posts: 768
Anyone know what spoiler this is?
http://pueblo.craigslist.org/bar/4009733202.html
Milehigh BKR is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:47 PM   #10061
Registered Member
Regular
 
Mile high JDF's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Thronton
Region: Colorado
Posts: 5,826
Quote:
Originally Posted by BlackedOutBKR View Post
Anyone know what spoiler this is?
http://pueblo.craigslist.org/bar/4009733202.html
Looks like a Saleen S351 spoiler I think.

---------- Post added at 08:47 PM ---------- Previous post was at 08:46 PM ----------

Quote:
Originally Posted by PonyBoyV6 View Post
I need a better camera. And some lowering springs. Oh, and some photography skills. Anyone want to donate?
Jesus Christ that thing is in desperate need of some lowering!! Maybe just cut the stock springs?
__________________
Sold - Black 2000 Mustang GT, gone but definitely not forgotten
- Silver 2007 Corvette
Current - DHG 2001 Bullitt
Mile high JDF is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:48 PM   #10062
Registered Member
Regular
 
SoberGT's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Sierra Vista
Region: Arizona
Posts: 325
Quote:
Originally Posted by JDF View Post
Looks like a Saleen S351 spoiler I think. ---------- Post added at 08:47 PM ---------- Previous post was at 08:46 PM ---------- Jesus Christ that thing is in desperate need of some lowering!! Maybe just cut the stock springs?
yup I think you got it it was finding a picture of it to show him lol

Click image for larger version

Name:	image-3228488890.jpg
Views:	83
Size:	158.4 KB
ID:	134397
SoberGT is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:52 PM   #10063
Registered Member
Regular
 
Milehigh BKR's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Denver
Region: Colorado
Posts: 768
Idk if I like that one or not.. I've been mainly looking for the s281 spoiler.
Milehigh BKR is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:54 PM   #10064
Registered Member
Regular
 
SoberGT's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Sierra Vista
Region: Arizona
Posts: 325
Quote:
Originally Posted by BlackedOutBKR View Post
Idk if I like that one or not.. I've been mainly looking for the s281 spoiler.
i think it's one of those that take some getting used to. Just go with what you prefer
SoberGT is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 09:55 PM   #10065
Registered Member
Regular
 
Mile high JDF's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Thronton
Region: Colorado
Posts: 5,826
Quote:
Originally Posted by BlackedOutBKR View Post
Idk if I like that one or not.. I've been mainly looking for the s281 spoiler.
It's basically an exaggerated version of my spoiler. You would need a very busy exterior to pull off something that big.
__________________
Sold - Black 2000 Mustang GT, gone but definitely not forgotten
- Silver 2007 Corvette
Current - DHG 2001 Bullitt
Mile high JDF is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 10:06 PM   #10066
Registered Member
Regular
 
Milehigh BKR's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Denver
Region: Colorado
Posts: 768
Quote:
Originally Posted by JDF View Post
It's basically an exaggerated version of my spoiler. You would need a very busy exterior to pull off something that big.
The more pictures I look at the more I dislike the size.. Haha. I'm just gonna keep my eyes open for an s281
Milehigh BKR is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 10:13 PM   #10067
Registered Member
Regular
 
Mile high JDF's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Thronton
Region: Colorado
Posts: 5,826
Quote:
Originally Posted by BlackedOutBKR View Post

The more pictures I look at the more I dislike the size.. Haha. I'm just gonna keep my eyes open for an s281
Good choice. The 351 wing is just a little over the top.
__________________
Sold - Black 2000 Mustang GT, gone but definitely not forgotten
- Silver 2007 Corvette
Current - DHG 2001 Bullitt
Mile high JDF is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 10:18 PM   #10068
Registered Member
Regular
 
Milehigh BKR's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Denver
Region: Colorado
Posts: 768
Quote:
Originally Posted by JDF View Post
Good choice. The 351 wing is just a little over the top.
S281's are hard to find.. I mean I could get it on AM or LMR but they are un-painted and don't feel like paying the money for that right now. Haha
Milehigh BKR is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 10:20 PM   #10069
Registered Member
Regular
 
Mile high JDF's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Thronton
Region: Colorado
Posts: 5,826
Quote:
Originally Posted by BlackedOutBKR View Post

S281's are hard to find.. I mean I could get it on AM or LMR but they are un-painted and don't feel like paying the money for that right now. Haha
Yeah good luck finding one. I like your car being wingless
__________________
Sold - Black 2000 Mustang GT, gone but definitely not forgotten
- Silver 2007 Corvette
Current - DHG 2001 Bullitt
Mile high JDF is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 10:23 PM   #10070
Registered Member
Regular
 
Milehigh BKR's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Denver
Region: Colorado
Posts: 768
Quote:
Originally Posted by JDF View Post
Yeah good luck finding one. I like your car being wingless
I know, that's why I don't look too hard for one haha. I like it too.. Although everyone else has mixed feelings about it.
Milehigh BKR is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 10:32 PM   #10071
Registered Member
Regular
 
Mile high JDF's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Thronton
Region: Colorado
Posts: 5,826
Quote:
Originally Posted by BlackedOutBKR View Post

I know, that's why I don't look too hard for one haha. I like it too.. Although everyone else has mixed feelings about it.
Good thing it's your car and not theirs. It's funny cause damn near everybody on this forum love the wingless look.
__________________
Sold - Black 2000 Mustang GT, gone but definitely not forgotten
- Silver 2007 Corvette
Current - DHG 2001 Bullitt
Mile high JDF is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 10:41 PM   #10072
Registered Member
Regular
 
Milehigh BKR's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Denver
Region: Colorado
Posts: 768
Quote:
Originally Posted by JDF View Post
Good thing it's your car and not theirs. It's funny cause damn near everybody on this forum love the wingless look.
I tell everyone that if I wasn't lowered and didn't have some meat in the back I wouldn't have taken it off.
Milehigh BKR is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 10:42 PM   #10073
Registered Member
Regular
 
Mile high JDF's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Thronton
Region: Colorado
Posts: 5,826
Quote:
Originally Posted by BlackedOutBKR View Post

I tell everyone that if I wasn't lowered and didn't have some meat in the back I wouldn't have taken it off.
Yeah I wouldn't either if I didn't have those.
__________________
Sold - Black 2000 Mustang GT, gone but definitely not forgotten
- Silver 2007 Corvette
Current - DHG 2001 Bullitt
Mile high JDF is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 10:51 PM   #10074
Road Trip!
 
Join Date: Aug 2013
Location: Gardena
Region: California
Posts: 1,305
Quote:
Originally Posted by JDF View Post

Good thing it's your car and not theirs. It's funny cause damn near everybody on this forum love the wingless look.
I considered going wingless but that would look odd at my stock height. And I would have 2 big *** holes in my trunk after lol
KoolPwny is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 10:56 PM   #10075
Registered Member
Regular
 
Mile high JDF's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Thronton
Region: Colorado
Posts: 5,826
Quote:
Originally Posted by Bee20e View Post

I considered going wingless but that would look odd at my stock height. And I would have 2 big *** holes in my trunk after lol
You'd actually have 4 or 6 holes depending on which year yours is. Stock right height just doesn't have an aggressive enough look for wingless
__________________
Sold - Black 2000 Mustang GT, gone but definitely not forgotten
- Silver 2007 Corvette
Current - DHG 2001 Bullitt
Mile high JDF is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 10:58 PM   #10076
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,547
Quote:
Originally Posted by JDF View Post
You'd actually have 4 or 6 holes depending on which year yours is. Stock right height just doesn't have an aggressive enough look for wingless
true that, no way I'm ever going wingless, now if only I had money for the RTR Black spoiler.
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 11:02 PM   #10077
Registered Member
Regular
 
Mile high JDF's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Thronton
Region: Colorado
Posts: 5,826
Quote:
Originally Posted by mustangz View Post
true that, no way I'm ever going wingless, now if only I had money for the RTR Black spoiler.
S197s can pull off a wingless look at stock ride height better than a New Edge can.
__________________
Sold - Black 2000 Mustang GT, gone but definitely not forgotten
- Silver 2007 Corvette
Current - DHG 2001 Bullitt
Mile high JDF is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 11:05 PM   #10078
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,547
Quote:
Originally Posted by JDF View Post
S197s can pull off a wingless look at stock ride height better than a New Edge can.
that is true; I just don't like the look of most mustangs without a wing.
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 11:06 PM   #10079
Road Trip!
 
Join Date: Aug 2013
Location: Gardena
Region: California
Posts: 1,305
Yeah I'm not planning in lowering my car at al actually. It doesn't bug me at all, though I know it does to some people
KoolPwny is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2013, 11:08 PM   #10080
Registered Member
Regular
 
Mile high JDF's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Thronton
Region: Colorado
Posts: 5,826
Quote:
Originally Posted by mustangz View Post
that is true; I just don't like the look of most mustangs without a wing.
Understandable

---------- Post added at 10:08 PM ---------- Previous post was at 10:07 PM ----------

Quote:
Originally Posted by Bee20e View Post
Yeah I'm not planning in lowering my car at al actually. It doesn't bug me at all, though I know it does to some people
Yeah after being lowered for so long I can't go back to stock height
__________________
Sold - Black 2000 Mustang GT, gone but definitely not forgotten
- Silver 2007 Corvette
Current - DHG 2001 Bullitt
Mile high JDF is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > Pictures and Videos

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


» Like Us On Facebook



09:37 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.