Teenage owners - Page 7 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > General Car Discussion



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 11-23-2011, 08:15 AM   #211
Registered Member
Regular
 
Nate98stang's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: Scottsburg
Region: Indiana
Posts: 1,298
Quote:
Originally Posted by JetWolf

Do any of us?
Lol
I do lol
__________________
2002 5 speed Comp Orange Mustang GT. K&N CAI,JBA headers,BBK xpipe,SLP mufflers to turn downs,Exedy stage 2 clutch,MGW short throw,drilled and and slotted roters,front:17x9 black 10th anniversary cobras Rear:17x10.5 black 10th anniversary cobras,Roush stage 3 body kit,smoked tails and side markers.
Nate98stang is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 11-23-2011, 08:19 AM   #212
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
Quote:
Originally Posted by Nate98stang

I do lol
Aren't you older? Lol
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 11:57 AM   #213
Registered Member
Regular
 
Nate98stang's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: Scottsburg
Region: Indiana
Posts: 1,298
Quote:
Originally Posted by JetWolf

Aren't you older? Lol
18 lol
__________________
2002 5 speed Comp Orange Mustang GT. K&N CAI,JBA headers,BBK xpipe,SLP mufflers to turn downs,Exedy stage 2 clutch,MGW short throw,drilled and and slotted roters,front:17x9 black 10th anniversary cobras Rear:17x10.5 black 10th anniversary cobras,Roush stage 3 body kit,smoked tails and side markers.
Nate98stang is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 11-23-2011, 11:58 AM   #214
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
Quote:
Originally Posted by Nate98stang

18 lol
Oh hmmm.
Lucky you
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 11:58 AM   #215
Registered Member
Regular
 
Nate98stang's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: Scottsburg
Region: Indiana
Posts: 1,298
Quote:
Originally Posted by JetWolf

Oh hmmm.
Lucky you
Lol eh I guess on break at work as we speak
__________________
2002 5 speed Comp Orange Mustang GT. K&N CAI,JBA headers,BBK xpipe,SLP mufflers to turn downs,Exedy stage 2 clutch,MGW short throw,drilled and and slotted roters,front:17x9 black 10th anniversary cobras Rear:17x10.5 black 10th anniversary cobras,Roush stage 3 body kit,smoked tails and side markers.
Nate98stang is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 12:00 PM   #216
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
Quote:
Originally Posted by Nate98stang

Lol eh I guess on break at work as we speak
Ha! Rad. I'm still hunting like crazy. If I don't have a job by Jan 1 I loose Jet!
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 02:22 PM   #217
Registered Member
Regular
 
Beau's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Region: Texas
Posts: 1,044
Quote:
Originally Posted by JetWolf

Ha! Rad. I'm still hunting like crazy. If I don't have a job by Jan 1 I loose Jet!
Man that sucks
Beau is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 02:23 PM   #218
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
Quote:
Originally Posted by Beau

Man that sucks
It does :'( but I'm trying my hardest. I've just had no luck getting a stable out-of-the-home job. I could self employ myself but I don't have enough discipline yet to go full time.
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 02:41 PM   #219
Registered Member
Regular
 
Nate98stang's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: Scottsburg
Region: Indiana
Posts: 1,298
Quote:
Originally Posted by JetWolf

It does :'( but I'm trying my hardest. I've just had no luck getting a stable out-of-the-home job. I could self employ myself but I don't have enough discipline yet to go full time.
Dang good luck I still live at home but pay almost all my stuff except food
__________________
2002 5 speed Comp Orange Mustang GT. K&N CAI,JBA headers,BBK xpipe,SLP mufflers to turn downs,Exedy stage 2 clutch,MGW short throw,drilled and and slotted roters,front:17x9 black 10th anniversary cobras Rear:17x10.5 black 10th anniversary cobras,Roush stage 3 body kit,smoked tails and side markers.
Nate98stang is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 02:42 PM   #220
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
Quote:
Originally Posted by Nate98stang

Dang good luck I still live at home but pay almost all my stuff except food
Yeah I'm still saving up money for college :/ I refuse to be some starving broke college kid ha!
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 02:43 PM   #221
Registered Member
Regular
 
Beau's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Region: Texas
Posts: 1,044
Well good for y'all! My parents pay for everything except my car lol. Did all upgrades and stuff with my own money
Beau is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 02:45 PM   #222
Registered Member
Regular
 
Nate98stang's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: Scottsburg
Region: Indiana
Posts: 1,298
Quote:
Originally Posted by Beau
Well good for y'all! My parents pay for everything except my car lol. Did all upgrades and stuff with my own money
Nice yea I think I have to replace a head and sadly :/ I'll b the one who pays for it
__________________
2002 5 speed Comp Orange Mustang GT. K&N CAI,JBA headers,BBK xpipe,SLP mufflers to turn downs,Exedy stage 2 clutch,MGW short throw,drilled and and slotted roters,front:17x9 black 10th anniversary cobras Rear:17x10.5 black 10th anniversary cobras,Roush stage 3 body kit,smoked tails and side markers.
Nate98stang is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 02:46 PM   #223
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
Same. They're just helping me out till I get a job again. Thank God for them or Jet would've been garaged a long time ago!
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 05:15 PM   #224
Registered Member
Regular
 
Nate98stang's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: Scottsburg
Region: Indiana
Posts: 1,298
Lol yea I really need to get mine garaged soon bc I don't want it to see snow
__________________
2002 5 speed Comp Orange Mustang GT. K&N CAI,JBA headers,BBK xpipe,SLP mufflers to turn downs,Exedy stage 2 clutch,MGW short throw,drilled and and slotted roters,front:17x9 black 10th anniversary cobras Rear:17x10.5 black 10th anniversary cobras,Roush stage 3 body kit,smoked tails and side markers.
Nate98stang is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 05:43 PM   #225
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
Arizona perfect riding year round Woooo!

Except older stangs can't go out during the summer or their radiators will explode... trust me happened on my exs 91 fox vert.. terrible. I wanted to cry a little it was the most modified beast I've seen!
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 02:58 PM   #226
Registered Member
Regular
 
2005GT's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Region: Texas
Posts: 67
Not to brag, but I'm 16 and have a job at A badass car dealership! I get to drive nice *** cars
2005GT is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 03:12 PM   #227
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
Quote:
Originally Posted by 2005GT
Not to brag, but I'm 16 and have a job at A badass car dealership! I get to drive nice *** cars
My jealousy. You have it.
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 03:23 PM   #228
Registered Member
Regular
 
Gmullinix's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Region: Alabama
Posts: 117
I've got a job at a small dealership in town. Sadly it's a local dodge dealership. There are some nice cars every now and then though.
Gmullinix is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 03:24 PM   #229
Registered User
Newbie
 
Jstret's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Region: New Jersey
Posts: 1
2000 mustang gt
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-442988243.png
Views:	76
Size:	903.0 KB
ID:	34856   Click image for larger version

Name:	image-3995067012.png
Views:	80
Size:	670.2 KB
ID:	34857  

Click image for larger version

Name:	image-2843131508.png
Views:	94
Size:	920.8 KB
ID:	34858   Click image for larger version

Name:	image-64336188.png
Views:	86
Size:	866.9 KB
ID:	34859  

Jstret is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 05:05 PM   #230
Registered Member
Regular
 
2005GT's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Region: Texas
Posts: 67
Quote:
Originally Posted by JetWolf

My jealousy. You have it.
Have you ever herd of Texas direct auto? I drove a super snake last weekend. Followed by a Gtr and Astin Martin db9 )
2005GT is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 05:08 PM   #231
Registered Member
Regular
 
Beau's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Region: Texas
Posts: 1,044
Quote:
Originally Posted by 2005GT

Have you ever herd of Texas direct auto? I drove a super snake last weekend. Followed by a Gtr and Astin Martin db9 )
Yup. Haha I've done the same! Not the same cars of course but yeah... lol
Beau is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 05:14 PM   #232
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
Quote:
Originally Posted by 2005GT

Have you ever herd of Texas direct auto? I drove a super snake last weekend. Followed by a Gtr and Astin Martin db9 )
That's it I'm moving where ever you are and your getting me a job just like that there I get to play with those on the weekend but not daily for a job heck yeah! Always wanted to valet but I don't know who would hire a girl... lol
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 05:17 PM   #233
Registered Member
Regular
 
Beau's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Region: Texas
Posts: 1,044
Quote:
Originally Posted by JetWolf

That's it I'm moving where ever you are and your getting me a job just like that there I get to play with those on the weekend but not daily for a job heck yeah! Always wanted to valet but I don't know who would hire a girl... lol
Valet is overrated! You can barely go 5 mph haha. Trust me its a horrible job because all you can do is sit there and it hurts because you can only glide and never are its potential):
Beau is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 05:18 PM   #234
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
Quote:
Originally Posted by Beau

Valet is overrated! You can barely go 5 mph haha. Trust me its a horrible job because all you can do is sit there and it hurts because you can only glide and never are its potential):
That's true but you can get huge tips and a pretty girl always make extra cash with rich men
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 05:20 PM   #235
Registered Member
Regular
 
Beau's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Region: Texas
Posts: 1,044
Quote:
Originally Posted by JetWolf

That's true but you can get huge tips and a pretty girl always make extra cash with rich men
Lol well I wouldn't know! But good for you if you can do that
Beau is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 05:23 PM   #236
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
Quote:
Originally Posted by Beau

Lol well I wouldn't know! But good for you if you can do that
Shoot I'm hitting up dealerships when I get home, Lord knows I'd kill for that job!
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 07:19 PM   #237
Registered Member
Regular
 
ColeJohnson's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Ketchikan, Alaska
Region: Louisiana
Posts: 2,507
Quote:
Originally Posted by Beau
Well good for y'all! My parents pay for everything except my car lol. Did all upgrades and stuff with my own money
Y'all are lucky. Take advantage and be thankful. I've paid for y apartment, phone, instance, car, and mods myself.. And food. Oh, and college.
__________________

2016 Comp Orange GT (current)
Aurora - 2002 Boosted GT! (Sold, sadly)
ColeJohnson is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 08:46 PM   #238
Registered Member
Regular
 
2005GT's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Region: Texas
Posts: 67
Quote:
Originally Posted by Beau

Valet is overrated! You can barely go 5 mph haha. Trust me its a horrible job because all you can do is sit there and it hurts because you can only glide and never are its potential):
Sooooo true! It's hurts! Except a few weeks back they let me take a final edition viper to our detailing lot. It's about 10 miles away! I got to open that thing up on a highway! But on a normal day when All that speed is bottled up I normally release it on my way home in my car
2005GT is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 08:48 PM   #239
Registered Member
Regular
 
Beau's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Region: Texas
Posts: 1,044
Quote:
Originally Posted by 2005GT

Sooooo true! It's hurts! Except a few weeks back they let me take a final edition viper to our detailing lot. It's about 10 miles away! I got to open that thing up on a highway! But on a normal day when All that speed is bottled up I normally release it on my way home in my car
Exactly!! I just went to my uncles after to get out that 805 hp. Lol valet sucks
Beau is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 08:48 PM   #240
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
2005GT how did you even get this dream job?!?!?
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 08:56 PM   #241
Registered Member
Regular
 
Mile high JDF's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Thronton
Region: Colorado
Posts: 5,978
Quote:
Originally Posted by 2005GT
Not to brag, but I'm 16 and have a job at A badass car dealership! I get to drive nice *** cars
Would your job happen to be lot tech??
__________________
Sold - Black 2000 Mustang GT, gone but definitely not forgotten
- Silver 2007 Corvette
Current - DHG 2001 Bullitt
Mile high JDF is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 08:59 PM   #242
Registered Member
Regular
 
2005GT's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Region: Texas
Posts: 67
Quote:
Originally Posted by JetWolf
2005GT how did you even get this dream job?!?!?
Honestly. Luck.

---------- Post added at 10:59 PM ---------- Previous post was at 10:58 PM ----------

Quote:
Originally Posted by JDF

Would your job happen to be lot tech??
Lot attendant/valet
2005GT is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 09:01 PM   #243
Registered Member
Regular
 
JetWolf's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Arizona
Posts: 2,087
Send a message via Skype™ to JetWolf
Hmm luck and I need to have a talk..
__________________
2006 JetWolf Gilbert, AZ. Come race me, I dare you. ASU!
JetWolf is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2011, 09:06 PM   #244
Registered Member
Regular
 
Mile high JDF's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Thronton
Region: Colorado
Posts: 5,978
Lot attendant/valet[/QUOTE]

Nice. I started off at a dealer as a service porter. I was "forced" to test drive a lot of tuned diesels for problems. Best job I had. Then I moved up to lube tech. Gosh there were so many sick mustangs that came in.
__________________
Sold - Black 2000 Mustang GT, gone but definitely not forgotten
- Silver 2007 Corvette
Current - DHG 2001 Bullitt
Mile high JDF is offline   Reply With Quote
Old 11-25-2011, 04:18 PM   #245
Registered Member
Regular
 
2005GT's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Region: Texas
Posts: 67
Quote:
Originally Posted by JetWolf
Hmm luck and I need to have a talk..
Haha what do you mean?
2005GT is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > General Car Discussion

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1989 Owners manual PDF online anywhere? feisty5.0 1979-1995 Mustang GT 5 09-20-2011 05:55 PM
Gathering up atlanta mustang owners Gobabygo67 Regional Mustang Discussion 19 08-31-2011 11:09 AM
95 owner's manual str8upslik 1979-1995 Mustang GT 3 08-21-2011 10:57 PM
SVO owners in DFW salcruz 2.3 Mustang 0 07-08-2011 06:15 AM

» Like Us On Facebook



08:44 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.