Ordered my exhaust today - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > 1979-2015 Mustang GT || Tech and Talk > 1996-2004 Mustang GT



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 11-09-2012, 06:31 PM   #1
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
Ordered my exhaust today

Finally ordered my exhaust today. Haha. Went with the Flow masters American Thunder. I'm so excited for this!
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 11-09-2012, 06:38 PM   #2
It's not me, it's you.
Regular
Supporter
 
primer2tone's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Corpus Christi
Region: Texas
Posts: 6,752
Nice!
primer2tone is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2012, 06:53 PM   #3
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
Quote:
Originally Posted by primer2tone
Nice!
Thanks. I'm so excited haha. I can't wait for her to come in. Paid 390 with my 15% off and with the mail in rebate I believe it's another 50$ off.
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 11-09-2012, 06:57 PM   #4
It's not me, it's you.
Regular
Supporter
 
primer2tone's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Corpus Christi
Region: Texas
Posts: 6,752
Are you going to install it yourself?
primer2tone is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2012, 07:29 PM   #5
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
Quote:
Originally Posted by primer2tone
Are you going to install it yourself?
Haha is there really any other way to do it. Ian have my boss or a friend help me but I'm not gonna go to a shop and pay a good chunk for them to install it. Can't afford it either haha
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 12:50 AM   #6
Registered Member
Regular
 
Venomouz831's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Seaside
Region: California
Posts: 8,133
It's easy to install em get someone to help
__________________
)02 Gt, Founder of WE2G
Venomouz831 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 01:00 AM   #7
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
Quote:
Originally Posted by Venomouz831
It's easy to install em get someone to help
That's what I've read. The most annoying part is removing the old exhaust. Luckily though my boss is letting me use the shop and tools I need on the weekend. Working for a roofing company I have everything ill need lol. Plenty of saws to get the old tail pipe off and hand or air tools for the bolt on the pipes
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 01:01 AM   #8
Registered Member
Regular
 
Venomouz831's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Seaside
Region: California
Posts: 8,133
Quote:
Originally Posted by Barrett775

That's what I've read. The most annoying part is removing the old exhaust. Luckily though my boss is letting me use the shop and tools I need on the weekend. Working for a roofing company I have everything ill need lol. Plenty of saws to get the old tail pipe off and hand or air tools for the bolt on the pipes
You're good to go then!
__________________
)02 Gt, Founder of WE2G
Venomouz831 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 01:06 AM   #9
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
Quote:
Originally Posted by Venomouz831

You're good to go then!
I thought so. I can't wait to eat my exhaust haha.
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 01:09 AM   #10
Registered Member
Regular
 
Venomouz831's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Seaside
Region: California
Posts: 8,133
Quote:
Originally Posted by Barrett775

I thought so. I can't wait to eat my exhaust haha.
Haha lol power tools will make it a breeze!
__________________
)02 Gt, Founder of WE2G
Venomouz831 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 01:22 AM   #11
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
Quote:
Originally Posted by Venomouz831

Haha lol power tools will make it a breeze!
Heck yea. Got a jack and stands ill jack her up unbolt the old cut the tails and bolt up the new
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 01:26 AM   #12
Registered Member
Regular
 
Venomouz831's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Seaside
Region: California
Posts: 8,133
Quote:
Originally Posted by Barrett775

Heck yea. Got a jack and stands ill jack her up unbolt the old cut the tails and bolt up the new
Yup you're doing it by yourself or someone helping uou
__________________
)02 Gt, Founder of WE2G
Venomouz831 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 01:28 AM   #13
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
Quote:
Originally Posted by Venomouz831

Yup you're doing it by yourself or someone helping uou
May have my friend help me.
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 01:30 AM   #14
Registered Member
Regular
 
Venomouz831's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Seaside
Region: California
Posts: 8,133
Quote:
Originally Posted by Barrett775

May have my friend help me.
Yea that way you can get it all done under 2 hours
__________________
)02 Gt, Founder of WE2G
Venomouz831 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 01:36 AM   #15
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
Quote:
Originally Posted by Venomouz831

Yea that way you can get it all done under 2 hours
That's what I'm thinking. I wanna get it done so I can go show off lol
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 01:37 AM   #16
Registered Member
Regular
 
Venomouz831's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Seaside
Region: California
Posts: 8,133
Quote:
Originally Posted by Barrett775

That's what I'm thinking. I wanna get it done so I can go show off lol
Lol well good luck with everything! If you need help just give us a shout
__________________
)02 Gt, Founder of WE2G
Venomouz831 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 01:38 AM   #17
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
Quote:
Originally Posted by Venomouz831

Lol well good luck with everything! If you need help just give us a shout
Oh I will lol. I love this forum. Everyone is helpful and knowledgable
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 01:54 PM   #18
It's not me, it's you.
Regular
Supporter
 
primer2tone's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Corpus Christi
Region: Texas
Posts: 6,752
Nice, look forward to seeing some pics!
primer2tone is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2012, 06:10 PM   #19
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
There will be before and after pics haha. Needed to replaces Gail pipe said dock it and am going for a set up from the mid pipe back. Haha. Also getting a cold air intake in 2 weeks on next pay day
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Old 11-16-2012, 03:56 PM   #20
Registered Member
Regular
 
Barrett775's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Cheyenne
Region: Wyoming
Posts: 202
Quote:
Originally Posted by Barrett775
There will be before and after pics haha. Needed to replaces Gail pipe said dock it and am going for a set up from the mid pipe back. Haha. Also getting a cold air intake in 2 weeks on next pay day
Well exhaust came in today ad tomorrow morning she goes on the car. Will have before and after pics
Barrett775 is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > 1979-2015 Mustang GT || Tech and Talk > 1996-2004 Mustang GT

Tags
exhaust

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


» Like Us On Facebook



09:44 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.