TRI-STATE CRUZE MARCH 8th 2014 - Page 8 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Mustang Evolution | Community Forums > Regional Mustang Discussion



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 12-05-2013, 10:01 PM   #246
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Quote:
Originally Posted by RegConfed94 View Post
When y'all say western Va, where are y'all talking about? I'm up in Alexandria but I would love to get my cruise on with y'all if you guys come near.
Ubnbit will post a map of the CRUZE soon
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 12-05-2013, 10:16 PM   #247
Registered User
Newbie
 
RegConfed94's Avatar
 
Join Date: Dec 2013
Location: Dougherty
Region: Virginia
Posts: 17
Gotcha. Thanks
RegConfed94 is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2013, 05:25 AM   #248
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Hey guys I am going to go on a ride on my birthday the 20 th of December in stead of the 23rd. So if anyone wants to join me let me know.
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 12-06-2013, 07:51 AM   #249
Registered Member
Regular
 
mike s's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Location: Beech Island,SC
Region: South Carolina
Posts: 387
The only thing that I really dislike about the 15 is the tail section don't like the center low mounted reverse light like the tail lights in mine much better. But with that being said I wasn't a huge fan immediately when the s197 came out either so maybe it will grow on me but my first impression is I'm more than happy with my 14
mike s is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2013, 07:54 AM   #250
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Quote:
Originally Posted by mike s View Post
The only thing that I really dislike about the 15 is the tail section don't like the center low mounted reverse light like the tail lights in mine much better. But with that being said I wasn't a huge fan immediately when the s197 came out either so maybe it will grow on me but my first impression is I'm more than happy with my 14
Yep that back bumper and rims
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2013, 05:45 AM   #251
Registered Member
Regular
 
EastTNMustang's Avatar
 
Join Date: Nov 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 428
Quote:
Originally Posted by Allans03ragtop View Post
Hey guys I am going to go on a ride on my birthday the 20 th of December in stead of the 23rd. So if anyone wants to join me let me know.
I'd go with ya, but will be in FL that weekend...have a great drive.
EastTNMustang is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2013, 06:16 AM   #252
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Quote:
Originally Posted by 14rs3roush View Post
I'd go with ya, but will be in FL that weekend...have a great drive.
We will have more just stay tuned
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2013, 04:03 PM   #253
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Click image for larger version

Name:	ForumRunner_20131207_165936.png
Views:	63
Size:	373.1 KB
ID:	140219



Click image for larger version

Name:	ForumRunner_20131207_170129.png
Views:	61
Size:	340.7 KB
ID:	140220



Click image for larger version

Name:	ForumRunner_20131207_170146.png
Views:	55
Size:	397.4 KB
ID:	140221

My wonderful wife gave me my birthday presents early. I love her so much
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2013, 04:43 PM   #254
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by Allans03ragtop View Post
My wonderful wife gave me my birthday presents early. I love her so much
wow somebody's got a good wifey lol! Happy early bday!
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2013, 09:15 PM   #255
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by Allans03ragtop View Post

My wonderful wife gave me my birthday presents early. I love her so much
Yay! You got a GoPro!!!!
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2013, 09:19 PM   #256
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
Yay! You got a GoPro!!!!
Yep now I can really post videos lol
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2013, 09:24 PM   #257
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by Allans03ragtop View Post

Yep now I can really post videos lol
Lol. BTW I don't know if you have looked into accessories yet but you will spend at least $200 just to get started lol. $100 memory card, $50 suction mount, $50 frame mount, various other mounting pieces..... Sh1t adds up quick lol
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2013, 10:53 PM   #258
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,532
Lol awesome bro!!! I really really want a GoPro black.

The ride through Virginia will take place through Ewing. That is southwest va. Were ky tn and va meet. Sorry. Yes, I will get a map up soon.
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2013, 10:55 PM   #259
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
Lol. BTW I don't know if you have looked into accessories yet but you will spend at least $200 just to get started lol. $100 memory card, $50 suction mount, $50 frame mount, various other mounting pieces..... Sh1t adds up quick lol
Mine came with two suction cups, curved and flat and muti angle bracket
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2013, 11:08 PM   #260
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post
Lol awesome bro!!! I really really want a GoPro black.

The ride through Virginia will take place through Ewing. That is southwest va. Were ky tn and va meet. Sorry. Yes, I will get a map up soon.
Mine is a hero3 silver edition
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 12:07 AM   #261
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Just figured out I have to go buy a micro SD card. What camera does not come with a SD card
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 12:10 AM   #262
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Click image for larger version

Name:	image-3159831911.jpg
Views:	48
Size:	480.9 KB
ID:	140287

This is all the stuff that came with mine. Looks like most everything I will need except a %##%%#%%#% SD card. lol
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 03:25 AM   #263
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by Allans03ragtop View Post

Mine came with two suction cups, curved and flat and muti angle bracket
Quote:
Originally Posted by Allans03ragtop View Post
Just figured out I have to go buy a micro SD card. What camera does not come with a SD card
Quote:
Originally Posted by Allans03ragtop View Post

This is all the stuff that came with mine. Looks like most everything I will need except a %##%%#%%#% SD card. lol
Yea you can get deals on them on eBay but only get the SanDisk brand one's. I recommend a 64gb. And make sure it's a UHS-1 speed card also.

And those are not suction cups bro, those are adhesive mounts :p only good if you want it permanent :p but you did get the "frame" mount which is like $50-65. That's the best one for sound and you can run a car charger to it so that the battery doesn't die. BTW if I was you I would buy a couple extra batteries. They only last 30-45 min per battery :/ I bought a wasabi power combo pack with two batteries and a house/car charger for like $20-25.
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:07 AM   #264
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
Yea you can get deals on them on eBay but only get the SanDisk brand one's. I recommend a 64gb. And make sure it's a UHS-1 speed card also.

And those are not suction cups bro, those are adhesive mounts :p only good if you want it permanent :p but you did get the "frame" mount which is like $50-65. That's the best one for sound and you can run a car charger to it so that the battery doesn't die. BTW if I was you I would buy a couple extra batteries. They only last 30-45 min per battery :/ I bought a wasabi power combo pack with two batteries and a house/car charger for like $20-25.
Ok I meant to say adhesive pads. This one has two backs for the case. One is for inside and better sound and the other is got outside and is water proof to 197 feet deep. I can't wait to go diving with mine.
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 02:14 PM   #265
Registered Member
Regular
 
degofett's Avatar
 
Join Date: Nov 2013
Location: augusta ga
Region: Georgia
Posts: 50
I only thing I don't like about the 15 mustang is the piece between the front and back bumpers
__________________
stable 1989 5.0 vert 1991 gt 1992 vert 4 cyl 2004 mach 1
degofett is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 06:04 PM   #266
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Where is everyone? I thought since it was so yuckie today everybody would be chatting
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:21 PM   #267
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
I was working lol
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:02 PM   #268
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
I was working lol
Ok where is my steak?

---------- Post added at 09:01 PM ---------- Previous post was at 09:00 PM ----------

Just ordered my suction mount and sandisk microsd card.

---------- Post added at 09:02 PM ---------- Previous post was at 09:01 PM ----------

Hope to try it out this week end....
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:20 PM   #269
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,532
Busy day at the Abbott's. I leave tomorrow for DC. Thinking of driving red up there.
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:23 PM   #270
Registered Member
Regular
 
mike s's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Location: Beech Island,SC
Region: South Carolina
Posts: 387
Been a crazy weekend here to went on a recruiting trip with my 18 year old son Saturday and my daughter marched in the Christmas parade today and yes the weather sucked down here today it was 44 and misting rain.
mike s is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:29 PM   #271
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,532
Here to bro. It sucked all weekend.

---------- Post added at 09:29 PM ---------- Previous post was at 09:28 PM ----------

My daughter was supposed to be in the parade. The dance team canceled tho.
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:52 PM   #272
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
I was supposed to be in the Gatlinburg parade this past Friday night. I did not go take babie all the way up there to just drive in the parade in the rain.

---------- Post added at 09:52 PM ---------- Previous post was at 09:49 PM ----------

We had out mustang club Christmas party last night. It was great.
Steve I still think you should come join us. It is only one night a month. You could bring the wife and make it a date night lol. Good food and company.
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:52 PM   #273
Registered Member
Regular
 
mike s's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Location: Beech Island,SC
Region: South Carolina
Posts: 387
Yeah the wifey and the little boys didn't go to the parade today really thought it was kinda crazy having it anyway... Thank god Brandon (my oldest) didn't have to pitch outside
mike s is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:54 PM   #274
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
I didn't show y'all this did I :p I'm two for two
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:55 PM   #275
Registered Member
Regular
 
mike s's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Location: Beech Island,SC
Region: South Carolina
Posts: 387
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
I didn't show y'all this did I :p I'm two for two
Nice hardware congrats!!!
mike s is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 09:00 PM   #276
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by mike s View Post

Nice hardware congrats!!!
Thanks bro. I detailed for 6 hours the day before. Then drove there in the rain :/ then detailed for another two hours
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 09:02 PM   #277
Registered Member
Regular
 
2stang's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: knoxville
Region: Tennessee
Posts: 196
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
I didn't show y'all this did I :p I'm two for two
that's a cool trophy, I can see you painting it comp orange . lol ( I would)
2stang is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 09:03 PM   #278
Registered Member
Regular
 
mike s's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Location: Beech Island,SC
Region: South Carolina
Posts: 387
Quote:
Originally Posted by 2stang View Post
that's a cool trophy, I can see you painting it comp orange . lol ( I would)
Lol I thought the same thing
mike s is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 09:08 PM   #279
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
I didn't show y'all this did I :p I'm two for two
Yep congratulations.

---------- Post added at 10:08 PM ---------- Previous post was at 10:06 PM ----------

1stang lol. Did you see what my wife got me for my birth day?
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 09:14 PM   #280
Registered Member
Regular
 
Allans03ragtop's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Knoxville
Region: Tennessee
Posts: 1,866
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
I didn't show y'all this did I :p I'm two for two
I still don't think it is fare that the new body style gets put in the same class as the new edge. It should be separated by body style.
__________________

03 Sonic Blue CONVERTIBLE W/STYLE BAR AND SPEEDSTER COVER AND 18X10W/275/35 REAR AND 18X9W/245/45 FRONT. OFF ROAD X-PIPE 40 SIERIES FLOMASTERS AND CAI.
Allans03ragtop is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Mustang Evolution | Community Forums > Regional Mustang Discussion

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


» Like Us On Facebook



02:32 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.