Mustang Game - Page 140 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Ford Mustang | Wrenching, Care and General Topics > General Mustang Discussion



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 12-31-1969, 07:00 PM  
Guest
 
Posts: n/a
h

  Reply With Quote Moderated Post
Old 06-19-2013, 10:23 PM   #4866
Registered Member
Regular
 
sean5.0's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: San Antonio
Region: Texas
Posts: 306
Quote:
Originally Posted by Red_venom_01 View Post
Anybody got red light cameras in there area ? Next to one of those .
Lol I'd get my car repoed
sean5.0 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 06-19-2013, 10:23 PM   #4867
Registered Member
Regular
 
Red_venom_01's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Hayward
Region: California
Posts: 310
Lmao somebody would be crazy enough to do it .
Red_venom_01 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2013, 10:29 PM   #4868
Registered Member
Regular
 
sean5.0's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: San Antonio
Region: Texas
Posts: 306
Ha if they've had. I tickets and no fear of getting t-boned
sean5.0 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 06-19-2013, 10:32 PM   #4869
Registered Member
Regular
 
Red_venom_01's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Hayward
Region: California
Posts: 310
Lol lets see if anybody can get it
Red_venom_01 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2013, 10:45 PM   #4870
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,116
Send a message via Skype™ to 99ford
If I can get parking spot near them I can get it haha
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2013, 10:47 PM   #4871
Registered Member
Regular
 
Tyoung68's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: concord
Region: California
Posts: 3,449
Theres none near me ;(
Tyoung68 is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2013, 10:48 PM   #4872
Registered Member
Regular
 
Red_venom_01's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Hayward
Region: California
Posts: 310
There's so many close to me lol ! I would get it but I want somebody else to do it lol

---------- Post added at 11:48 PM ---------- Previous post was at 11:47 PM ----------

Quote:
Originally Posted by 99ford View Post
If I can get parking spot near them I can get it haha
That's what I was thinking lol
Red_venom_01 is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2013, 02:28 PM   #4873
Registered Member
Regular
 
ToHellAndBack's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Pompano Beach
Region: Florida
Posts: 327
Got it!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-3664444085.jpg
Views:	64
Size:	508.5 KB
ID:	114922   Click image for larger version

Name:	image-2004383534.jpg
Views:	60
Size:	516.5 KB
ID:	114923  

Click image for larger version

Name:	image-3310721852.jpg
Views:	50
Size:	513.6 KB
ID:	114924  
__________________
"I'm not tailgating... I'm drafting"
ToHellAndBack is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2013, 02:30 PM   #4874
Registered Member
Regular
 
ToHellAndBack's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Pompano Beach
Region: Florida
Posts: 327
Next challenge is... In a fast-food drive thru

Let's see if anyone can get it lol
__________________
"I'm not tailgating... I'm drafting"
ToHellAndBack is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2013, 02:33 PM   #4875
Registered Member
Regular
 
sean5.0's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: San Antonio
Region: Texas
Posts: 306
What do you mean
sean5.0 is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2013, 02:35 PM   #4876
Registered Member
Regular
 
ToHellAndBack's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Pompano Beach
Region: Florida
Posts: 327
Park in a fast-food drive-thru, get out, and take a picture. You will get some weird looks
__________________
"I'm not tailgating... I'm drafting"
ToHellAndBack is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2013, 02:36 PM   #4877
Registered Member
Regular
 
sam62893's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Colton
Region: California
Posts: 2,029
Quote:
Originally Posted by ToHellAndBack View Post
Park in a fast-food drive-thru, get out, and take a picture. You will get some weird looks
That's awesome! Hahah
sam62893 is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2013, 02:37 PM   #4878
Registered Member
Regular
 
ToHellAndBack's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Pompano Beach
Region: Florida
Posts: 327
Quote:
Originally Posted by sam62893

That's awesome! Hahah
It should be funny :p
__________________
"I'm not tailgating... I'm drafting"
ToHellAndBack is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2013, 02:38 PM   #4879
Registered Member
Regular
 
Red_venom_01's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Hayward
Region: California
Posts: 310
Quote:
Originally Posted by ToHellAndBack View Post
Got it!!
Haha good **** man !
Red_venom_01 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 06:19 AM   #4880
Registered Member
Regular
 
sam62893's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Colton
Region: California
Posts: 2,029
I think I got something better? I got a picture from inside the drive thru the chick looked at me weird
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-2229877580.jpg
Views:	68
Size:	458.3 KB
ID:	114980   Click image for larger version

Name:	image-1814153600.jpg
Views:	74
Size:	503.1 KB
ID:	114981  

Click image for larger version

Name:	image-2454188661.jpg
Views:	69
Size:	488.6 KB
ID:	114982  
sam62893 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 07:22 AM   #4881
Registered Member
Regular
 
Depack21's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Flanders
Region: New Jersey
Posts: 259
Haha what did you ask her to take a picture of you?
Depack21 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 08:51 AM   #4882
Registered Member
Regular
 
sam62893's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Colton
Region: California
Posts: 2,029
I told her the truth. I'm doing a picture challenge haha. She looked at me weird, took the picture, and gave me my waffle breakfast sandwiches
sam62893 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 09:43 AM   #4883
Road Trip!
 
Join Date: Nov 2011
Location: Arcadia
Region: Florida
Posts: 2,785
Quote:
Originally Posted by sam62893 View Post
I think I got something better? I got a picture from inside the drive thru the chick looked at me weird
Cool! Where to next?
93mstnglx is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 11:03 AM   #4884
Registered Member
Regular
 
sam62893's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Colton
Region: California
Posts: 2,029
Next to some train tracks! With it without the train and not on the tracks obviously Hana
sam62893 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 02:03 PM   #4885
Registered Member
Regular
 
Oh2freshstang's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Los Angeles
Region: California
Posts: 2,604
Quote:
Originally Posted by sam62893 View Post
I think I got something better? I got a picture from inside the drive thru the chick looked at me weird
Lmao. Gangster! Did u end up going yesterday?
__________________
-2012 Mustang 5.0- Stock (for now)
-2013 Mustang 3.7 (SOLD)- Best 1/8: 9.057 @ 80.67mph
Oh2freshstang is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 02:07 PM   #4886
Registered Member
Regular
 
sam62893's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Colton
Region: California
Posts: 2,029
Quote:
Originally Posted by Oh2freshstang View Post

Lmao. Gangster! Did u end up going yesterday?
Nah, I got a leak in my tire. Didn't wanna risk a blowout
sam62893 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 02:10 PM   #4887
Registered Member
Regular
 
Oh2freshstang's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Los Angeles
Region: California
Posts: 2,604
Quote:
Originally Posted by sam62893 View Post

Nah, I got a leak in my tire. Didn't wanna risk a blowout
Dam that sucks! Good choice though. Not worth the risk!
__________________
-2012 Mustang 5.0- Stock (for now)
-2013 Mustang 3.7 (SOLD)- Best 1/8: 9.057 @ 80.67mph
Oh2freshstang is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 02:50 PM   #4888
Registered Member
Regular
 
sam62893's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Colton
Region: California
Posts: 2,029
Quote:
Originally Posted by Oh2freshstang View Post

Dam that sucks! Good choice though. Not worth the risk!
I still remember that Mach 1 we saw against the wall when we went. No risks for me! Hahah
sam62893 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 03:31 PM   #4889
Registered Member
Regular
 
Oh2freshstang's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Los Angeles
Region: California
Posts: 2,604
Quote:
Originally Posted by sam62893 View Post

I still remember that Mach 1 we saw against the wall when we went. No risks for me! Hahah
Exactly what I was thinking!!
__________________
-2012 Mustang 5.0- Stock (for now)
-2013 Mustang 3.7 (SOLD)- Best 1/8: 9.057 @ 80.67mph
Oh2freshstang is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 06:28 PM   #4890
Registered Member
Regular
 
sean5.0's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: San Antonio
Region: Texas
Posts: 306
Train tracks?
sean5.0 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 06:37 PM   #4891
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by sean5.0 View Post
Train tracks?
Lol
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 08:35 PM   #4892
Registered Member
Regular
 
sam62893's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Colton
Region: California
Posts: 2,029
Quote:
Originally Posted by sean5.0 View Post
Train tracks?
Yeah you know, tracks where trains track through?

These are trains, and what they're riding on are called tracks
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-1112522137.jpg
Views:	60
Size:	615.8 KB
ID:	115068  
sam62893 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 08:38 PM   #4893
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by sam62893 View Post

Yeah you know, tracks where trains track through?

These are trains, and what they're riding on are called tracks
Lmao I just rolled bro

Ol Thomas
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 09:11 PM   #4894
Registered Member
Regular
 
sam62893's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Colton
Region: California
Posts: 2,029
Quote:
Originally Posted by Black on Black View Post

Lmao I just rolled bro
Just having fun. It's what I do when I'm having a bad day haha. Can you believe cops are putting on plain clothes, crossing streets with no stop signs and pulling over anyone who doesn't stop?
sam62893 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 09:15 PM   #4895
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by sam62893 View Post

Just having fun. It's what I do when I'm having a bad day haha. Can you believe cops are putting on plain clothes, crossing streets with no stop signs and pulling over anyone who doesn't stop?
Yup cops are dcks lol some are OK but the vast majority are gigantic pieces of sht
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 09:30 PM   #4896
Registered Member
Regular
 
sam62893's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Colton
Region: California
Posts: 2,029
Yeah, well I got pulled over twice in less than a week. First one was whatever, and second one was pretty nice. Both still gave me tickets though haha
sam62893 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 09:36 PM   #4897
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by sam62893 View Post
Yeah, well I got pulled over twice in less than a week. First one was whatever, and second one was pretty nice. Both still gave me tickets though haha
Bahaha I was three wide on the interstate today with a county sheriff and a statey. I wanted to run them sooooooo bad lol I would've won but I would've went to jail afterwards
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 09:36 PM   #4898
Registered Member
Regular
 
Xaperez100's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: San antonio
Region: Texas
Posts: 1,230
Quote:
Originally Posted by sam62893 View Post

Just having fun. It's what I do when I'm having a bad day haha. Can you believe cops are putting on plain clothes, crossing streets with no stop signs and pulling over anyone who doesn't stop?
I hope the ones doing that get t-boned or something for running it dumbasses-.-
Xaperez100 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 09:47 PM   #4899
Registered Member
Regular
 
sam62893's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Colton
Region: California
Posts: 2,029
Quote:
Originally Posted by Black on Black View Post

Bahaha I was three wide on the interstate today with a county sheriff and a statey. I wanted to run them sooooooo bad lol I would've won but I would've went to jail afterwards
It woulda been worth it! Hahah

---------- Post added at 10:47 PM ---------- Previous post was at 10:44 PM ----------

Quote:
Originally Posted by Xaperez100 View Post

I hope the ones doing that get t-boned or something for running it dumbasses-.-
Nah man, they had cops in cruisers and bikes waiting in a parking lot and a plain clothed officer walking crossing the street. So whoever didn't stop for a the officer walking got pulled over. I didn't see the guy until it was too late. It was either get rear ended or pass so I passed
sam62893 is offline   Reply With Quote
Old 06-21-2013, 09:47 PM   #4900
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by sam62893 View Post

It woulda been worth it! Hahah
I seriously thought about lol and tried to convince myself that they would be cool about it and appreciate my car but I just couldn't
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Ford Mustang | Wrenching, Care and General Topics > General Mustang Discussion

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
my own game: the Q&A game fast64 The Bar 266 06-11-2006 06:52 PM
a Mustang game jimmy_beaner The Bar 12 08-19-2005 07:41 AM
mustang drag racing game Kyle The Bar 16 07-19-2005 07:22 AM
mustang video game tedness The Bar 18 04-23-2005 11:39 PM

» Like Us On Facebook



01:05 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.