Anyone doing Mustang Evo. Stickers? - Page 12 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Ford Mustang | Wrenching, Care and General Topics > General Mustang Discussion



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 05-03-2013, 10:19 PM   #386
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,120
Send a message via Skype™ to 99ford
Awesome work TJ!!!!!!!!!!!!!!!! Finally! This means I can start getting some t-shirts together. I'll work on a bundle price this weekend, and hopefully we can get the t-shirts rolling.
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 05-03-2013, 10:21 PM   #387
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by 99ford View Post
Awesome work TJ!!!!!!!!!!!!!!!! Finally! This means I can start getting some t-shirts together. I'll work on a bundle price this weekend, and hopefully we can get the t-shirts rolling.
Haha it'll be six months before that bundle comes out
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2013, 10:23 PM   #388
Road Trip!
 
Join Date: Nov 2011
Location: Arcadia
Region: Florida
Posts: 2,785
Quote:
Originally Posted by 99ford View Post
Awesome work TJ!!!!!!!!!!!!!!!! Finally! This means I can start getting some t-shirts together. I'll work on a bundle price this weekend, and hopefully we can get the t-shirts rolling.
Thanks!!! I'll talk to ya tomorrow about some price stuff


Quote:
Originally Posted by Black on Black View Post
Haha it'll be six months before that bundle comes out
LOL I hope not!
93mstnglx is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 05-03-2013, 10:25 PM   #389
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Lol me either, but I just want my decals 99ford tell him he can make my decals plz
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2013, 10:26 PM   #390
Road Trip!
 
Join Date: Nov 2011
Location: Arcadia
Region: Florida
Posts: 2,785
LOL
93mstnglx is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2013, 10:28 PM   #391
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2013, 10:37 PM   #392
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,120
Send a message via Skype™ to 99ford
Quote:
Originally Posted by 93mstnglx View Post
Thanks!!! I'll talk to ya tomorrow about some price stuff

LOL I hope not!
Cool!
Quote:
Originally Posted by Black on Black View Post
Haha it'll be six months before that bundle comes out
hmm well no one wants t-shirts, or do they? I asked Mountain man make the t-shirts.. Just kidding.


Quote:
Originally Posted by Black on Black View Post
Lol me either, but I just want my decals 99ford tell him he can make my decals plz
Alright, alright.. As soon as I figure things out tomorrow, I'll post the prices. I think everyone that has wanted a t-shirt has asked about decals
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2013, 10:43 PM   #393
Road Trip!
 
Join Date: Nov 2011
Location: Arcadia
Region: Florida
Posts: 2,785
Quote:
Originally Posted by 99ford View Post
Cool!


hmm well no one wants t-shirts, or do they? I asked Mountain man make the t-shirts.. Just kidding.




Alright, alright.. As soon as I figure things out tomorrow, I'll post the prices. I think everyone that has wanted a t-shirt has asked about decals
LoL Mountain Man! Sounds good to me
93mstnglx is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2013, 10:53 PM   #394
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by 93mstnglx View Post

LoL Mountain Man! Sounds good to me
Hell, Si could've made me a shirt and decal by now
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2013, 10:59 PM   #395
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,532
Where's my T-shirt at jack?
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2013, 12:14 AM   #396
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Hey, don't mess with my sweet tea.
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2013, 12:44 AM   #397
Registered Member
Regular
 
badsheep5.0's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: the farm
Region: Other
Posts: 723
T shirts would be awsome
badsheep5.0 is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2013, 07:03 AM   #398
Registered Member
Regular
 
rebeltx's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Florida
Posts: 809
As fun as it was checking this thread religiously to see if I could get a sticker yet, I'm going to warn everyone involved.... Give me sticker, or I pee in your Cheerios... You have been warned

Lol
__________________
"Turn the mic back on" -Winston Churchill
rebeltx is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2013, 07:44 AM   #399
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,120
Send a message via Skype™ to 99ford
Quote:
Originally Posted by rebeltx View Post
As fun as it was checking this thread religiously to see if I could get a sticker yet, I'm going to warn everyone involved.... Give me sticker, or I pee in your Cheerios... You have been warned

Lol
Haha it'll bump you to the top of the list
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 09:46 AM   #400
Registered Member
Regular
 
rebeltx's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Florida
Posts: 809
Victory will be mine!
__________________
"Turn the mic back on" -Winston Churchill
rebeltx is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 09:50 AM   #401
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by rebeltx View Post
Victory will be mine!
In the longest decal production ever !
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 11:29 AM   #402
Registered Member
Regular
 
Stangv8ny's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: New York
Posts: 118
Price?? On 2
Stangv8ny is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 11:47 AM   #403
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,120
Send a message via Skype™ to 99ford
Quote:
Originally Posted by Stangv8ny View Post
Price?? On 2
I'm working on it, I'll post the pricing information by tonight.
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 12:25 PM   #404
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,532
Pinky finger touches the bottom left corner of my mouth. "One MiLlion dollars".
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 01:40 PM   #405
Road Trip!
 
Join Date: Nov 2011
Location: Arcadia
Region: Florida
Posts: 2,785
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post
Pinky finger touches the bottom left corner of my mouth. "One MiLlion dollars".
Yeah that's about right muhahahahaha
93mstnglx is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 03:32 PM   #406
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,120
Send a message via Skype™ to 99ford
Quote:
Originally Posted by 93mstnglx View Post

Yeah that's about right muhahahahaha
^yep this a huge project
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 06:44 PM   #407
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by 99ford View Post

I'm working on it, I'll post the pricing information by tonight.
its night
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 07:46 PM   #408
Registered Member
Regular
 
Outlawmack's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Effort
Region: Pennsylvania
Posts: 133
Quote:
Originally Posted by 99ford View Post

I'm working on it, I'll post the pricing information by tonight.
8:45 on the east coast. Pretty dark outside
Outlawmack is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 07:51 PM   #409
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,532
Now 8:48 on the east coast. It's officially now, TONIGHT. lol.

We will open the bid for the infamous ME stickers at 1$. Will somebody give me a dollar bid? How bout a dollar bid? Come on how bout a dollar?
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 07:56 PM   #410
Registered Member
Regular
 
Mustang81596's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Pemberton
Region: New Jersey
Posts: 643
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post
Now 8:48 on the east coast. It's officially now, TONIGHT. lol.

We will open the bid for the infamous ME stickers at 1$. Will somebody give me a dollar bid? How bout a dollar bid? Come on how bout a dollar?
$1 here!
__________________
pypes x w/flow 40's, SR CAI, plasti dipped (emblems, stripe, rear decklid, rear valance, cowl vent grille, fuel door, antenna holder), shorty antenna, mach 1 chin spoiler, custom interior trim, blue LED interior lights, more to come later
Mustang81596 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 08:01 PM   #411
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,532
Can I get a 2$ bid? How bout a 2$ bid? Come on now a 2$ bid.
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 08:11 PM   #412
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,120
Send a message via Skype™ to 99ford
Haha y'all are funny

The suggested pricing will be 12.50* per decal, but I drive a hard bargain so it will be $12* without t-shirt purchase, $10 ea with t-shirt purchase*, or 2 or more decals just $10 each*,

Buy 4 or more decals get a free bottle opener.*

*excludes custom orders those are priced, and handled by 93mstanglx they will be the same design, but you can change the colors.
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 08:13 PM   #413
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,120
Send a message via Skype™ to 99ford
Custom decals can be made at a higher cost


So if the white/blue doesn't gel, we might be able to make it. It's purely up to the supplier.
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 08:23 PM   #414
Road Trip!
 
Join Date: Nov 2011
Location: Arcadia
Region: Florida
Posts: 2,785
For any info on custom decals please pm me Thanks!
93mstnglx is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 08:42 PM   #415
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,532
How much are the T-shirts?


Sorry, trying to decipher how much it'd be all together.

Are all of the prices for custom colors going to be the same or is it going to vary depending upon color?

---------- Post added at 09:42 PM ---------- Previous post was at 09:41 PM ----------

Oh, and let me restart the bid with a minimum of 12$. Sooooo somebody gimme 12. Come on now 12. Haha!
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 09:25 PM   #416
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post
How much are the T-shirts?

Sorry, trying to decipher how much it'd be all together.

Are all of the prices for custom colors going to be the same or is it going to vary depending upon color?

---------- Post added at 09:42 PM ---------- Previous post was at 09:41 PM ----------

Oh, and let me restart the bid with a minimum of 12$. Sooooo somebody gimme 12. Come on now 12. Haha!
I'll give ya $20 if I get a decal by the end of the week
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 10:03 PM   #417
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,532
BahahAhaha. Going once!
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 10:07 PM   #418
Road Trip!
 
Join Date: Nov 2011
Location: Arcadia
Region: Florida
Posts: 2,785
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post
How much are the T-shirts?


Sorry, trying to decipher how much it'd be all together.

Are all of the prices for custom colors going to be the same or is it going to vary depending upon color?

---------- Post added at 09:42 PM ---------- Previous post was at 09:41 PM ----------

Oh, and let me restart the bid with a minimum of 12$. Sooooo somebody gimme 12. Come on now 12. Haha!
Custom prices SHOULD run about the same price, but this price depends on what color/colors I might need to buy. I think the current T-shirt pricing is in the T-shirt thread, I'll find the thread and post it, or just the pricing
93mstnglx is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 10:08 PM   #419
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,120
Send a message via Skype™ to 99ford
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post
How much are the T-shirts?


Sorry, trying to decipher how much it'd be all together.

Are all of the prices for custom colors going to be the same or is it going to vary depending upon color?

---------- Post added at 09:42 PM ---------- Previous post was at 09:41 PM ----------

Oh, and let me restart the bid with a minimum of 12$. Sooooo somebody gimme 12. Come on now 12. Haha!
So all together 1 t-shirt $15 decal $10, bottle opener .50

25.50 incldues shipping to a mailbox near you.. If $12 seems high make me an offer

Give me a day, and I'll make one huge thread with ME stuff
99ford is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 10:12 PM   #420
Registered Member
Regular
 
Ghostedmind's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Huntsville
Region: Alabama
Posts: 918
Send a message via Skype™ to Ghostedmind
I was thinking that it'd be more along 5 for the size, but I don't know the actual cost of making one either though
__________________
Redfire '04 V6 - K&N CAI, Divorced duals, Bama Tune, EGR Delete, Gauge cluster LED overhaul.

LCMC Member
Ghostedmind is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Ford Mustang | Wrenching, Care and General Topics > General Mustang Discussion

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


» Like Us On Facebook



12:51 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.