New Exhaust - Page 6 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > 4 Cylinder | V6 | Classic Mustangs || Tech and Talk > 2011-2014 V6 Mustang



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 03-13-2013, 11:45 PM   #176
Registered Member
Regular
 
Charlie_santos's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Texas
Posts: 3,824
Quote:
Originally Posted by Oh2freshstang View Post

Oh ok. I thought they we're resonators. We'll in that case ill def weld some in when I get the h mid pipe. Thanks Jedi! Haha.
No problem my Padawon lol
Charlie_santos is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 03-14-2013, 12:59 AM   #177
Registered Member
Regular
 
Midnight2012's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: So Cal
Region: California
Posts: 790
Quote:
Originally Posted by 2011 Kona Blue View Post
Alright gentlemen, I have a dilemma here. This f ing site is causing me to make my pony sheer awesome yet at the same time suck my money away faster than a two trailer park girls go around the outside. I'm looking on tire buyer web site and found some serious , crazy sick , sexy wheels and need your input on which would look the most killer. Okay, here are the pictures. You guys are killing me here. Lol

Picture 1 above, love this wheel

Picture 2 above, sexy a$$ wheel

Picture 3 above, makes me fall to my knees

Picture 4 above, would leave my wife for this wheel.

Picture 5 above. I can't take it, damn that's one sexy looking wheel

Picture 6 above. I just grew a third leg

Guys, which one do you like the best. There all great looking at not one of them are over like $140.00 each wheel. Great prices on tire buyer. Picture # 1 had me at hello. I really like that one. Idk
#1
Midnight2012 is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 03:48 AM   #178
Registered Member
Regular
 
MyLittlePwny's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Passaic Cty
Region: New Jersey
Posts: 354
#6, but they all look like solid options
MyLittlePwny is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 03-14-2013, 05:05 AM   #179
Registered Member
Regular
 
08Mustang's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Region: Georgia
Posts: 2,401
#2!!
08Mustang is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 06:55 AM   #180
Registered Member
Regular
 
rghoover3's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: indianhead
Region: Maryland
Posts: 131
Tune for adding Bbk headers and catted x or will just pulling the pcm fuse and plug it back in adjust enough
rghoover3 is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 06:57 AM   #181
Registered Member
Regular
 
clamphier's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Houstom
Region: Texas
Posts: 2,286
You will get way better performance with the tune
clamphier is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 07:00 AM   #182
Registered Member
Regular
 
MyLittlePwny's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Passaic Cty
Region: New Jersey
Posts: 354
Man, no love for the pypes in this thread:

Actually considering axleback exhaust upgrade...

Seems like theyre about the Ataks and Bassanis
MyLittlePwny is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 07:01 AM   #183
Registered Member
Regular
 
Charlie_santos's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Texas
Posts: 3,824
Quote:
Originally Posted by MyLittlePwny View Post
Man, no love for the pypes in this thread:

Actually considering axleback exhaust upgrade...

Seems like theyre about the Ataks and Bassanis
If someone wants to get rid of their pypes id be glad to take them off their hands haha i want some bad :p
Charlie_santos is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 07:05 AM   #184
Registered Member
Regular
 
clamphier's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Houstom
Region: Texas
Posts: 2,286
Full Pypes or just the axle backs?
clamphier is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 07:16 AM   #185
Registered Member
Regular
 
Charlie_santos's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Texas
Posts: 3,824
Quote:
Originally Posted by clamphier View Post
Full Pypes or just the axle backs?
U mean catback or Axlebacks? Ill take either honestly
Charlie_santos is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 07:28 AM   #186
Registered Member
Regular
 
MyLittlePwny's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Passaic Cty
Region: New Jersey
Posts: 354
Quote:
Originally Posted by Charlie_santos View Post
If someone wants to get rid of their pypes id be glad to take them off their hands haha i want some bad :p
You better be right bro cause I'm ordering em in a week or two.

I am expecting em to sound decent, and then badass once the CAI/Tune/H pipe get thrown on.

If not I'm makin a trip down to Texas
MyLittlePwny is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 07:40 AM   #187
Registered Member
Regular
 
clamphier's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Houstom
Region: Texas
Posts: 2,286
Well I have the axle backs and I can't decide if I want to keep them or not. They sound great but I want to make my car a little more quiet I think
clamphier is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 07:54 AM   #188
Registered Member
Regular
 
MyLittlePwny's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Passaic Cty
Region: New Jersey
Posts: 354
Quote:
Originally Posted by clamphier View Post
Well I have the axle backs and I can't decide if I want to keep them or not. They sound great but I want to make my car a little more quiet I think
How's the infamous drone? I drive highway everyday so hopefully its not so bad that I have to go whoop Charlies *** for recommending them lol
MyLittlePwny is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 08:01 AM   #189
Registered Member
Regular
 
clamphier's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Houstom
Region: Texas
Posts: 2,286
Mine doesn't drone till like 4k, which is not really a crushing speed. I drove 80 miles a day with them and loved them. I recommend them too, but I'm also in Texas so it be a long way to give both of us a word lol
clamphier is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 08:03 AM   #190
Registered Member
Regular
 
MyLittlePwny's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Passaic Cty
Region: New Jersey
Posts: 354
Quote:
Originally Posted by clamphier View Post
Mine doesn't drone till like 4k, which is not really a crushing speed. I drove 80 miles a day with them and loved them. I recommend them too, but I'm also in Texas so it be a long way to give both of us a word lol
Haha well it sounds like they're great so we are good.
MyLittlePwny is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 08:10 AM   #191
Registered Member
Regular
 
clamphier's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Houstom
Region: Texas
Posts: 2,286
They are don't worry, plus I everyone who hears them loves them!
clamphier is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 08:12 AM   #192
Registered Member
Regular
 
MyLittlePwny's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Passaic Cty
Region: New Jersey
Posts: 354
Quote:
Originally Posted by clamphier View Post
They are don't worry, plus I everyone who hears them loves them!
Can't beat that.
MyLittlePwny is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 08:19 AM   #193
Registered Member
Regular
 
clamphier's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Houstom
Region: Texas
Posts: 2,286
I've referred a lot of people to them as well and no hate mail yet, good luck and I hope you enjoy them!
clamphier is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 08:19 AM   #194
Registered Member
Regular
 
Jayday20's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Region: North Carolina
Posts: 304
I had the pypes a for a couple of weeks sound was awesome but fitment was terrible. Never could get them to line up correctly just plan on having to take them to a shop to get them to line up correctly.
Jayday20 is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 08:36 AM   #195
Registered Member
Regular
 
clamphier's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Houstom
Region: Texas
Posts: 2,286
Yea same but I got two brackets made for 15 bucks!
clamphier is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 08:55 AM   #196
Registered Member
Regular
 
2011 Kona Blue's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: Maryland
Posts: 7,653
Quote:
Originally Posted by clamphier View Post
Mine doesn't drone till like 4k, which is not really a crushing speed. I drove 80 miles a day with them and loved them. I recommend them too, but I'm also in Texas so it be a long way to give both of us a word lol
In order to be traveling steady at 4k rpm's with my 3:73 gears I would be traveling 100 mph. Now that's some cruising. Lol
2011 Kona Blue is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 08:58 AM   #197
Registered Member
Regular
 
clamphier's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Houstom
Region: Texas
Posts: 2,286
Exactly then that's trouble! I basically do that majority of the time lol
clamphier is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 09:26 AM   #198
Registered Member
Regular
 
2011 Kona Blue's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: Maryland
Posts: 7,653
Quote:
Originally Posted by clamphier View Post
Exactly then that's trouble! I basically do that majority of the time lol
Lmao. Good thing our cars don't red line until 7k rpm's. So we got plenty more speed to go before we steady red line. Lmao
2011 Kona Blue is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 10:26 AM   #199
Registered Member
Regular
 
clamphier's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Houstom
Region: Texas
Posts: 2,286
And we can do 120 in 3rd lol
clamphier is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 11:07 AM   #200
Registered Member
Regular
 
2011 Kona Blue's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: Maryland
Posts: 7,653
Quote:
Originally Posted by clamphier View Post
And we can do 120 in 3rd lol
Very true. How about that for power baby. Lol. Awesome
2011 Kona Blue is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 11:15 AM   #201
Registered Member
Regular
 
clamphier's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Houstom
Region: Texas
Posts: 2,286
And now it's even faster gave it a "little power booster" lol
clamphier is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2013, 04:37 PM   #202
Registered Member
Regular
 
Charlie_santos's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Texas
Posts: 3,824
I like pie and pypes
Charlie_santos is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2013, 10:35 AM   #203
Registered Member
Regular
 
MyLittlePwny's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Passaic Cty
Region: New Jersey
Posts: 354
Driving 4+ hours down to Virginia tonight...going to the dealership tomorrow to pick my new pony up! Wish me luck fellas, the transaction better go silky smooth, I can enjoy the weekend in Washington DC with the girl and then drive home in the new whip!

I'll post pics asap tomorrow! So damn anxious, it feels like time is standing still
MyLittlePwny is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2013, 10:44 AM   #204
Registered Member
Regular
 
Charlie_santos's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Texas
Posts: 3,824
Quote:
Originally Posted by MyLittlePwny View Post
Driving 4+ hours down to Virginia tonight...going to the dealership tomorrow to pick my new pony up! Wish me luck fellas, the transaction better go silky smooth, I can enjoy the weekend in Washington DC with the girl and then drive home in the new whip!

I'll post pics asap tomorrow! So damn anxious, it feels like time is standing still
Hahaha have fun bro! Remember tho, the new cars have a limiter for the first 400 miles or so before it will let you freaken go balls deep hahaha
Charlie_santos is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2013, 10:47 AM   #205
Registered Member
Regular
 
MyLittlePwny's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Passaic Cty
Region: New Jersey
Posts: 354
Quote:
Originally Posted by Charlie_santos View Post

Hahaha have fun bro! Remember tho, the new cars have a limiter for the first 400 miles or so before it will let you freaken go balls deep hahaha
Lmao yeah, ill chill until then. Can't wait to get some pypes on* although I'm sure it will just be a tease until I can get my cai, tune, h pipe goin lol
MyLittlePwny is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2013, 10:48 AM   #206
Registered Member
Regular
 
Charlie_santos's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Texas
Posts: 3,824
Quote:
Originally Posted by MyLittlePwny View Post

Lmao yeah, ill chill until then. Can't wait to get some pypes on* although I'm sure it will just be a tease until I can get my cai, tune, h pipe goin lol
In time my friend in time.
Charlie_santos is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2013, 11:01 AM   #207
Registered Member
Regular
 
2011 Kona Blue's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: Maryland
Posts: 7,653
Quote:
Originally Posted by Charlie_santos View Post

Hahaha have fun bro! Remember tho, the new cars have a limiter for the first 400 miles or so before it will let you freaken go balls deep hahaha
Nothing wrong with going balls deep but always remember, slow and steady wins the race. Slow and steady. Lmao
2011 Kona Blue is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2013, 11:05 AM   #208
Registered Member
Regular
 
MyLittlePwny's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Passaic Cty
Region: New Jersey
Posts: 354
Quote:
Originally Posted by 2011 Kona Blue View Post

Nothing wrong with going balls deep but always remember, slow and steady wins the race. Slow and steady. Lmao
We still talkin about my car here ?!
MyLittlePwny is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2013, 11:08 AM   #209
Registered Member
Regular
 
Oh2freshstang's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Los Angeles
Region: California
Posts: 2,604
Quote:
Originally Posted by MyLittlePwny View Post

We still talkin about my car here ?!
It applies to life in general! Lmao.
__________________
-2012 Mustang 5.0- Stock (for now)
-2013 Mustang 3.7 (SOLD)- Best 1/8: 9.057 @ 80.67mph
Oh2freshstang is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2013, 11:08 AM   #210
Registered Member
Regular
 
2011 Kona Blue's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: Maryland
Posts: 7,653
Quote:
Originally Posted by MyLittlePwny View Post

We still talkin about my car here ?!
Of course. Lol. What else would we be talking about naughty little pony. Lmao
2011 Kona Blue is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > 4 Cylinder | V6 | Classic Mustangs || Tech and Talk > 2011-2014 V6 Mustang

Tags
exhaust

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


» Like Us On Facebook



10:11 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.