Fluffy - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 03-03-2005, 02:58 PM   #1
Registered Member
Regular
 
Matt'sredbeauty's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Region: Georgia
Posts: 164
Fluffy

We need to help out guyssave fluffy
Matt'sredbeauty is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 03-03-2005, 02:59 PM   #2
Registered User
Regular
 
Brent's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Tennessee
Posts: 11,873
lol thats a hell of a sad looking rabbit and a hell of a good idea.

Just send a email to Peta and I am sure they would put the ransom money up

and then sue you for eleventy billion dollars
__________________

Reddit
Brent is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2005, 03:06 PM   #3
Legacy Member
Legacy
 
Bane-'s Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Region: Maryland
Posts: 614
Send a message via AIM to Bane-
funny thing is thats a pet/tame rabbit that someone he knows or himself owns so its all just to see how much $$ he can get off of really stupid people out there...

seriously...would a wild rabbit actually sit still for u to put it in the pot to take the picture...let alone get near it and grab it. it looks to good (coat,etc)for a wild rabbit.
__________________
'04 Roush F150 ( totalled while parked )
'89 Gt Hatchback H/C/I, 1.6 rockers, 75mm maf, 24lb, 70mm tb, cai, udp, full exhaust, msd ignition, 373s, Eibach Springs, Lakewood 50/50 rears, Adj Rear Control arms, A/C Delete, Smog Delete, EGR Delete,
Bane- is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 03-03-2005, 03:12 PM   #4
I liek gramer
Legacy
 
WhiteStang99's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Region: Florida
Posts: 8,537
Send a message via AIM to WhiteStang99
that pic of the pot is photoshopped, lol.
WhiteStang99 is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2005, 03:29 PM   #5
Legacy Member
Legacy
 
Kiljosh's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Region: Pennsylvania
Posts: 1,282
Send a message via AIM to Kiljosh
Heh, I wonder if he's gotten any donations yet..
__________________
Kiljosh is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2005, 03:36 PM   #6
Registered Member
Regular
 
chips's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Region: Texas
Posts: 65
Send a message via AIM to chips
wow, that's ****ing gay. the cocklicker that made that site copied the idea from another guy who did a much better job on it.




the original(and the best)... please save toby:


http://www.savetoby.com/
__________________
Quote:
the only reason Dr. Dre produced "The Chronic" because the bible tells you to smoke lots of pot, and Oedipus used to blaze with the makers of Aqua Fresh tooth paste.
chips is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2005, 03:39 PM   #7
Legacy Member
Legacy
 
meteorachick's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Region: New Jersey
Posts: 2,347
Send a message via AIM to meteorachick
yeah i'm surprised peta hasn't had a field day with this yet lol
__________________
In God We Trust. All Others Checked NCIC.

Modified 2004 V6
meteorachick is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2005, 03:42 PM   #8
Legacy Member
Legacy
 
lowflyn's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Mississippi
Posts: 19,890
Send a message via AIM to lowflyn
Haha wtf?? And ppl actually donate to this crap?
__________________
"I'm not driving too fast...just flying too low"
Mine:
-03 SB Cobra vert- 2552 of 5082 Born 02/25/03
Our's:
90 7up vert - new project-07 DSG Focus -DD
335
lowflyn is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2005, 03:44 PM   #9
Registered Member
Regular
 
chips's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Region: Texas
Posts: 65
Send a message via AIM to chips
Quote:
Originally Posted by lowflyn
Haha wtf?? And ppl actually donate to this crap?
the save toby account has over 16 grand in it...
__________________
Quote:
the only reason Dr. Dre produced "The Chronic" because the bible tells you to smoke lots of pot, and Oedipus used to blaze with the makers of Aqua Fresh tooth paste.
chips is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2005, 03:47 PM   #10
Legacy Member
Legacy
 
lowflyn's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Mississippi
Posts: 19,890
Send a message via AIM to lowflyn
Yeh I saw that.
__________________
"I'm not driving too fast...just flying too low"
Mine:
-03 SB Cobra vert- 2552 of 5082 Born 02/25/03
Our's:
90 7up vert - new project-07 DSG Focus -DD
335
lowflyn is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2005, 03:51 PM   #11
I liek gramer
Legacy
 
WhiteStang99's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Region: Florida
Posts: 8,537
Send a message via AIM to WhiteStang99
haha, the original is better...
WhiteStang99 is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2005, 05:09 PM   #12
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
Thats crazy im about to do the same crap just get a differ furry lil creature hmmmm what a great idea
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2005, 06:09 PM   #13
Legacy Member
Legacy
 
Kiljosh's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Region: Pennsylvania
Posts: 1,282
Send a message via AIM to Kiljosh
Get a kitten and claim your going to sell him to a local chinese restaurant.
__________________
Kiljosh is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


» Like Us On Facebook



03:18 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.