Holy Crap! I just woke up and... - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 04-06-2005, 12:44 PM   #1
Legacy Member
Legacy
 
wiarumas's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Maryland
Posts: 1,738
Send a message via AIM to wiarumas Send a message via MSN to wiarumas
Holy Crap! I just woke up and...

...its 80 degrees here!! and to think we had 4 inches of snow 3 days ago.. phew....

__________________

Please visit: TheEchoBoom: Gen Y Blog and Forum
wiarumas is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 04-06-2005, 12:45 PM   #2
I liek gramer
Legacy
 
WhiteStang99's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Region: Florida
Posts: 8,537
Send a message via AIM to WhiteStang99
lol
WhiteStang99 is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2005, 01:03 PM   #3
Legacy Member
Legacy
 
Join Date: May 2003
Posts: 1,895
Send a message via AIM to Rellik Send a message via Yahoo to Rellik
The last couple days have been really nice here in So Cal. 75 degrees, sunny, and PERFECT windows down or top down weather
Rellik is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 04-06-2005, 01:19 PM   #4
Registered Member
Regular
 
19ClearCobra96's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Region: Nebraska
Posts: 627
Send a message via AIM to 19ClearCobra96 Send a message via MSN to 19ClearCobra96
it was nice the last 2 days but now it is supposed to rain for like 10 days straight, which sucks, my car is gonna be filthy
__________________
19ClearCobra96 is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2005, 01:25 PM   #5
Registered User
Regular
 
Brent's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Tennessee
Posts: 11,873
I woke up to thunder
__________________

Reddit
Brent is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2005, 01:51 PM   #6
Legacy Member
Legacy
 
fast64's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Georgia
Posts: 3,263
Send a message via AIM to fast64
its been in the 70's-80's here for a while....
__________________
-Jimmy I drive a station wagon.
GO BRAVES
fast64 is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2005, 01:57 PM   #7
I liek gramer
Legacy
 
WhiteStang99's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Region: Florida
Posts: 8,537
Send a message via AIM to WhiteStang99
^ here too, but today starts the rain.
WhiteStang99 is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2005, 02:35 PM   #8
Legacy Member
Legacy
 
lowflyn's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Mississippi
Posts: 19,890
Send a message via AIM to lowflyn
Quote:
Originally Posted by Brent
I woke up to thunder
8:30 this morning I was woken up by a camera flash...well that's what it looked like to me, with my shutters closed. Lightning struck a tree right behind my apartment, talk about something being loud. It's a nice storm...yaw have fun with it.
__________________
"I'm not driving too fast...just flying too low"
Mine:
-03 SB Cobra vert- 2552 of 5082 Born 02/25/03
Our's:
90 7up vert - new project-07 DSG Focus -DD
335
lowflyn is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2005, 09:50 PM   #9
Registered Member
Regular
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 59
We had snow about a week ago and we hit 70 for the first time of the year this week in good ole wisconsin
The Arson is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2005, 10:36 PM   #10
Legacy Member
Legacy
 
Kiljosh's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Region: Pennsylvania
Posts: 1,282
Send a message via AIM to Kiljosh
I washed my car again today and scrubbed my engine. All with a shirt off and bathing suit on. Sandals. It was like summer.
__________________
Kiljosh is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 05:59 AM   #11
Registered Member
Regular
 
mydi777's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Region: North Carolina
Posts: 23
Send a message via Yahoo to mydi777
Quote:
Originally Posted by Kiljosh
I washed my car again today and scrubbed my engine. All with a shirt off and bathing suit on. Sandals. It was like summer.


:worthless
__________________
http://www.mustangevolution.com/foru...ine=1110463871
My Car
1998 3.8 V6, Flowmaster True Dual Exhaust
mydi777 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 01:11 PM   #12
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
man today is daaammn nice. I love when it get warm...less clothes on for the chicks

Bar night for me tonite..college nite


Wiarumas - Im gonna be heading down to PA next thursday/friday Know any good bars in Pitts?
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 01:33 PM   #13
Legacy Member
Legacy
 
wiarumas's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Maryland
Posts: 1,738
Send a message via AIM to wiarumas Send a message via MSN to wiarumas
Quote:
Originally Posted by bluemustang
man today is daaammn nice. I love when it get warm...less clothes on for the chicks

Bar night for me tonite..college nite


Wiarumas - Im gonna be heading down to PA next thursday/friday Know any good bars in Pitts?
hmmm.. the southside is a crazy place on weekends.. there are a lot of bars there. im not sure if its the best but its a good bar.. its called cozumel. i had an exgf work there. lets just say.. the girls wear schoolgirl outfits haha. there are probably better bars though. thats in the strip district. im not 21 so i dont really know much about the best bars and whatnot. but honestly, you wont have any problem finding good bars. just remember these 3 places.. strip district, southside, oakland. if you head to one of those you will probably find good bars. i recommend southside though.. it has the most bars per block. how to get there is alittle difficult. you'll probably come into pittsburgh via the parkway.. stay on that road and um.. you'll head towards the city.. on the river thats on your left there is a big commercial strip over there.. you want to get over there somehow.. that street is called carson street.

http://www.southsidepgh.com/index_new.htm

and while finding that link i found this..

http://www.burghbars.com/

actually.. definitely go to the southside.
__________________

Please visit: TheEchoBoom: Gen Y Blog and Forum
wiarumas is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 01:39 PM   #14
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
yes....yes school girl outfits own me mmmhms :yup:

Yeah good looks. ill more then likely find some good bars thanks for some general direction
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 01:46 PM   #15
Registered Member
Regular
 
BlackStang99's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Region: Alabama
Posts: 19
Send a message via AIM to BlackStang99
Yeah, it rained here yesterday. A lot of lightning and thunder...
__________________
http://www.mustangevolution.com/gall...ang99-sig3.jpg
Quote:
Originally Posted by n8r
jack, jhack, it sounds the same, because the H is silent!
BlackStang99 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 03:26 PM   #16
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
Quote:
Originally Posted by BlackStang99
Yeah, it rained here yesterday. A lot of lightning and thunder...
yep that storm will be hitting us tonite
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 03:34 PM   #17
Legacy Member
Legacy
 
lowflyn's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Mississippi
Posts: 19,890
Send a message via AIM to lowflyn
Quote:
Originally Posted by BlackStang99
Yeah, it rained here yesterday. A lot of lightning and thunder...
Haha..more rain coming that way.. sorry. It's still raining here.
__________________
"I'm not driving too fast...just flying too low"
Mine:
-03 SB Cobra vert- 2552 of 5082 Born 02/25/03
Our's:
90 7up vert - new project-07 DSG Focus -DD
335
lowflyn is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 04:29 PM   #18
Registered User
 
01mineralgrey6's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Region: Florida
Posts: 1,715
Send a message via AIM to 01mineralgrey6
that storm ran through here pretty good, got out of class 3 hours early, drove 45 miles home at 35mph in the rain...get up this morning to drive to the girlfriends house and there is like 3" of water across the hwy...my under carrage is nice and steam cleaned now
__________________
-Tony
'99 cobra 'vert
01mineralgrey6 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 04:47 PM   #19
Registered Member
Regular
 
BlackStang99's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Region: Alabama
Posts: 19
Send a message via AIM to BlackStang99
Quote:
Originally Posted by lowflyn
Haha..more rain coming that way.. sorry. It's still raining here.
Yeah...It hasn't rained today. I'm sure it'll rain tonight..
__________________
http://www.mustangevolution.com/gall...ang99-sig3.jpg
Quote:
Originally Posted by n8r
jack, jhack, it sounds the same, because the H is silent!
BlackStang99 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 04:54 PM   #20
Legacy Member
Legacy
 
wiarumas's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Maryland
Posts: 1,738
Send a message via AIM to wiarumas Send a message via MSN to wiarumas
it just started to drizzle.. NJ folk its heading your way. right now its overcast but at least its not cold and/or snowing. its suppose to pour tonight though...
__________________

Please visit: TheEchoBoom: Gen Y Blog and Forum
wiarumas is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 05:04 PM   #21
n8r
Legacy Member
Legacy
 
n8r's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Alabama
Posts: 3,216
Quote:
Originally Posted by BlackStang99
Yeah...It hasn't rained today. I'm sure it'll rain tonight..
been raining all day here, not heavy, just a nice rain. My sis is out your way today, she has a soccer game, should be interesting.
__________________
Quote:
Originally Posted by Brent
Nothing is ever official until its official
n8r is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 06:19 PM   #22
Legacy Member
Legacy
 
lowflyn's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Mississippi
Posts: 19,890
Send a message via AIM to lowflyn
Still raining here....starting to get a little old....
__________________
"I'm not driving too fast...just flying too low"
Mine:
-03 SB Cobra vert- 2552 of 5082 Born 02/25/03
Our's:
90 7up vert - new project-07 DSG Focus -DD
335
lowflyn is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 06:21 PM   #23
Legacy Member
Legacy
 
fast64's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Georgia
Posts: 3,263
Send a message via AIM to fast64
Quote:
Originally Posted by n8r
she has a soccer game, should be interesting.
that would have been fun to watch
__________________
-Jimmy I drive a station wagon.
GO BRAVES
fast64 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 07:22 PM   #24
n8r
Legacy Member
Legacy
 
n8r's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Alabama
Posts: 3,216
cept that its my LITTLE SISTER!! and a bunch of other 17 yo girls, all of whome i would get arrested for even looking at.
__________________
Quote:
Originally Posted by Brent
Nothing is ever official until its official
n8r is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 07:23 PM   #25
Legacy Member
Legacy
 
fast64's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Georgia
Posts: 3,263
Send a message via AIM to fast64
about my age, gotta pic? lol, j/k
__________________
-Jimmy I drive a station wagon.
GO BRAVES
fast64 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 07:33 PM   #26
n8r
Legacy Member
Legacy
 
n8r's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Alabama
Posts: 3,216
Quote:
Originally Posted by fast64
about my age, gotta pic? lol, j/k
haha knew that was coming, altho, me and her are close, so i wouldnt mind her dating you, the guy she is with now is one of those emo wierdos. I dont really like him, dont really relate to him at all, i mean, i had to change his oil for him. and i installed his cd player. He doesnt know crap about cars, and is worse than any woman i know about being stupid about petty things in a relationship. I swear, my sister is more of a man than he is. Course growing up with two older brothers will do that to a guy. Ah what the heck, here is a pic for the fun of it.
__________________
Quote:
Originally Posted by Brent
Nothing is ever official until its official
n8r is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 07:34 PM   #27
Registered Member
Regular
 
timpryor's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Region: Texas
Posts: 676
i'd hit it
__________________
"The LORD shall judge the people:judge me, O Lord, according to my righteousness, and according to mine integrity that is in me." PSALM 7:8

In Texas? check out www.lonestarstangs.com
timpryor is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 07:38 PM   #28
n8r
Legacy Member
Legacy
 
n8r's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Alabama
Posts: 3,216
Quote:
Originally Posted by timpryor
i'd hit it
Thanks for refferring to my sister as an "it"
__________________
Quote:
Originally Posted by Brent
Nothing is ever official until its official
n8r is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 07:43 PM   #29
Registered Member
Regular
 
timpryor's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Region: Texas
Posts: 676
well when you say "i'd hit her" it sound like hit as in strike which i believe is wrong, and that any man that hits a woman should be castrated.
__________________
"The LORD shall judge the people:judge me, O Lord, according to my righteousness, and according to mine integrity that is in me." PSALM 7:8

In Texas? check out www.lonestarstangs.com
timpryor is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 08:15 PM   #30
Legacy Member
Legacy
 
wiarumas's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Maryland
Posts: 1,738
Send a message via AIM to wiarumas Send a message via MSN to wiarumas
id give it to her hardcore.

id end up breaking her heart tho.. those long distance relationships just aint worth it.
__________________

Please visit: TheEchoBoom: Gen Y Blog and Forum
wiarumas is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 08:48 PM   #31
Legacy Member
Legacy
 
lowflyn's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Mississippi
Posts: 19,890
Send a message via AIM to lowflyn
Haha, she looks young
__________________
"I'm not driving too fast...just flying too low"
Mine:
-03 SB Cobra vert- 2552 of 5082 Born 02/25/03
Our's:
90 7up vert - new project-07 DSG Focus -DD
335
lowflyn is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 08:49 PM   #32
n8r
Legacy Member
Legacy
 
n8r's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Alabama
Posts: 3,216
thats because she is!
__________________
Quote:
Originally Posted by Brent
Nothing is ever official until its official
n8r is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 08:51 PM   #33
I liek gramer
Legacy
 
WhiteStang99's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Region: Florida
Posts: 8,537
Send a message via AIM to WhiteStang99
Quote:
Originally Posted by n8r
haha knew that was coming, altho, me and her are close, so i wouldnt mind her dating you, the guy she is with now is one of those emo wierdos. I dont really like him, dont really relate to him at all, i mean, i had to change his oil for him. and i installed his cd player. He doesnt know crap about cars, and is worse than any woman i know about being stupid about petty things in a relationship. I swear, my sister is more of a man than he is. Course growing up with two older brothers will do that to a guy. Ah what the heck, here is a pic for the fun of it.
your sister is a guy?
WhiteStang99 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 08:52 PM   #34
n8r
Legacy Member
Legacy
 
n8r's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Alabama
Posts: 3,216
dang, i fudged the bucket on that one.
__________________
Quote:
Originally Posted by Brent
Nothing is ever official until its official
n8r is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2005, 08:53 PM   #35
Legacy Member
Legacy
 
lowflyn's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Mississippi
Posts: 19,890
Send a message via AIM to lowflyn
I knew that post was weird, just couldn't figure it out.
__________________
"I'm not driving too fast...just flying too low"
Mine:
-03 SB Cobra vert- 2552 of 5082 Born 02/25/03
Our's:
90 7up vert - new project-07 DSG Focus -DD
335
lowflyn is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Holy Crap!!! bluemustang General Car Discussion 13 02-05-2007 01:47 AM
HOLY CRAP ITS ME!!!! redrum The Bar 16 02-05-2006 01:55 PM
holy crap! fast64 The Bar 10 08-14-2004 10:57 PM
Holy Crap!!! Zim The Bar 3 06-07-2004 03:24 PM
holy crap! .:DarkEntity:. The Bar 28 11-13-2003 08:49 PM

» Like Us On Facebook



11:00 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.