Man Its Just one of Those Days - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 10-23-2006, 12:35 PM   #1
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
Man Its Just one of Those Days

Man if there ever was a bad case of the mondays it would be today for sure. Worst day of my life ever it feels like.

Found out this morning one of my old poker buddies died.

My girlfriend might have come down with something that might have give her cancer and it might be my fault for it.

The place i wanna work at told me their not gonna hire me.

I dunno what else can go wrong. im like scared to go drive somewhere cause im gonna think that i might crash or my jeep might **** the bed.

man seriously Worst Day EVER
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 10-23-2006, 12:38 PM   #2
n8r
Legacy Member
Legacy
 
n8r's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Alabama
Posts: 3,216
Re: Man Its Just one of Those Days

I'm sorry to hear that dude, I hope everything turns out alright with the girl, my prayers are with ya'll.
__________________
Quote:
Originally Posted by Brent
Nothing is ever official until its official
n8r is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2006, 12:42 PM   #3
Legacy Member
Legacy
 
Thomas91169's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Region: California
Posts: 2,280
Send a message via AIM to Thomas91169
Re: Man Its Just one of Those Days

yeah me too. im still feeling the effects from my hangover, and its taking very long for the clock to go by.

btw i could make a joke or two about your situation to brighten up your day, but it might come across as kinda ****ed up.
__________________
-Thomas-

1998 Eclipse GST Spyder - 14b turbo | 3" Catback | Evo8 BoV | 170fwhp if that

2003 Redfire Cobra - 448whp/435wtq - Sold
Thomas91169 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 10-23-2006, 12:44 PM   #4
Legacy Member
Legacy
 
Herbstang's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Region: Florida
Posts: 2,932
Re: Man Its Just one of Those Days

Damn Dude !! Hope all turns out well for your girl she'll be in my prayers
__________________

Mods-K&N CAI , True Dual Flowmaster 40, BBK Ceramic Shorties, 3.73 , 25% UDP, 3/8 Phenolic Intake Spacer ,Steeda Tri-ax, SCT Chip/Dyno Tune

Quote:
"Some people are like Slinkies; useless, but fun to push down the stairs."
Herbstang is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2006, 12:54 PM   #5
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
Re: Man Its Just one of Those Days

Yeah thanks guys. we wont know till Nov cause thats the only time they can get her in for test. Its just craziness right now. pure craziness.

BTW you can make jokes. I know their in good nature. :approve:
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2006, 04:27 PM   #6
Registered Member
Regular
 
Justin's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Region: Louisiana
Posts: 581
Send a message via AIM to Justin Send a message via Yahoo to Justin
Re: Man Its Just one of Those Days

BULL****....If it has something to do with cancer i would raise hell and they would let my girlfriend in...Dont let them fuc*** money makers push you around...Anyway..Sorry to hear...Ill be prayin for her...Definaly let us know how everything goes...Its like one big family around here.
__________________
http://www.mustangevolution.com/forum/signatureuploads/sigpic5474_2.gif
(Project "TORQUE"):burnout:
Mods - Off Road H w/ Flowmaster 40s and 3" x 22" Tips, Shiftkit, Shorties, and 4.10s
Soon to come - UDPs, Off Road X-Pipe, A/T Cooler, and 03' Cobra Rims
Club - Tha Crew Leader of Muscle Car Division
Justin is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2006, 04:34 PM   #7
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
Re: Man Its Just one of Those Days

Quote:
Originally Posted by EboniteStr1ker View Post
BULL****....If it has something to do with cancer i would raise hell and they would let my girlfriend in...Dont let them fuc*** money makers push you around...Anyway..Sorry to hear...Ill be prayin for her...Definaly let us know how everything goes...Its like one big family around here.
yeah trust me its one huge mess right now. we trying to find another doc to do these test asap, we'll see we caused hell today bout this already

its just ah i dunno im hoping all is for the best seriously.
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2006, 04:56 PM   #8
Legacy Member
Legacy
 
bbunt302's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Region: Texas
Posts: 2,459
Send a message via AIM to bbunt302
Re: Man Its Just one of Those Days

If they can't see her, take her somewhere else.

Time is of the essence when it comes to cancer.
__________________

Scary stuff.
bbunt302 is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2006, 05:15 PM   #9
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
Re: Man Its Just one of Those Days

Quote:
Originally Posted by bbunt302 View Post
If they can't see her, take her somewhere else.

Time is of the essence when it comes to cancer.
yeah we're (me and my mom and her and her mom) we're calling docs to get her in quicker. Thats the goal for this week right now. What **** huh
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2006, 05:26 PM   #10
Registered Member
Regular
 
rocknbronco's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Region: Tennessee
Posts: 831
Re: Man Its Just one of Those Days

I hope andpray it all works out for you
__________________
Mustang wanted for here...
rocknbronco is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2006, 06:05 PM   #11
Legacy Member
Legacy
 
Thomas91169's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Region: California
Posts: 2,280
Send a message via AIM to Thomas91169
Re: Man Its Just one of Those Days

Quote:
Originally Posted by bluemustang View Post
BTW you can make jokes. I know their in good nature. :approve:
aight in that case, i was gonna say something to the effect of.......

"wtf, you gave your girl breast cancer? i didnt know sperm had that ability!"

i had a funnier one liner earlier but lost it
__________________
-Thomas-

1998 Eclipse GST Spyder - 14b turbo | 3" Catback | Evo8 BoV | 170fwhp if that

2003 Redfire Cobra - 448whp/435wtq - Sold
Thomas91169 is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2006, 09:57 PM   #12
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
Re: Man Its Just one of Those Days

Quote:
Originally Posted by Thomas91169 View Post
aight in that case, i was gonna say something to the effect of.......

"wtf, you gave your girl breast cancer? i didnt know sperm had that ability!"

i had a funnier one liner earlier but lost it
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2006, 10:03 PM   #13
Legacy Member
Legacy
 
Aidan_04's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Region: Mississippi
Posts: 456
Send a message via AIM to Aidan_04
Re: Man Its Just one of Those Days

oh my.

I'm praying for ya'll.

__________________
2004 redfire 4.6L GT / 1994 rio red v6 vert / 1990 7UP LX vert

2804
Quote:
Originally Posted by RGR View Post
^^^my fave V8 chick ^^^
Aidan_04 is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2006, 10:21 PM   #14
Legacy Member
Legacy
 
wiarumas's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Maryland
Posts: 1,738
Send a message via AIM to wiarumas Send a message via MSN to wiarumas
Re: Man Its Just one of Those Days

just remember man.. itll get better.

let it run its course, but it will get better.. always does.
__________________

Please visit: TheEchoBoom: Gen Y Blog and Forum
wiarumas is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2006, 10:30 PM   #15
Registered Member
Regular
 
timpryor's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Region: Texas
Posts: 676
Re: Man Its Just one of Those Days

my prayers are with you and with your girl
__________________
"The LORD shall judge the people:judge me, O Lord, according to my righteousness, and according to mine integrity that is in me." PSALM 7:8

In Texas? check out www.lonestarstangs.com
timpryor is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Man oh Man RATM and Wu Tang Clan WHAT bluemustang The Bar 14 03-26-2007 09:08 AM
This poor poor man.... Man Proposes at Basketball game... Brent Pictures and Videos 16 09-19-2006 08:52 PM
It was one of those days... n8r The Bar 29 05-23-2005 08:15 AM
Got a few days off... 03redfire cobra The Bar 2 05-08-2004 02:33 PM
how many days to man on mars? *duw* tire The Bar 24 01-06-2004 05:27 PM

» Like Us On Facebook



01:53 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.