What to Get the S.O. For Xmas? - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 12-12-2006, 05:10 PM   #1
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
What to Get the S.O. For Xmas?

Blah its only like what 2 more weeks till xmas and i havent really gotten anything for my girlfriend besides this Burberry of London **** (which btw smells banging i picked out some good **** for sure) and it also put a small hole in my wallet




I wanna get her something else but have zero clue cause she obviously wont tell me what she wants shes like "oh get me whatever im sure i'll like it" yep that right there spells out doom


so what you guys getting
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 12-12-2006, 05:13 PM   #2
Registered Member
Regular
 
Stumpy's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Region: Texas
Posts: 317
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

buy her some crotchless panties. it's a win-win.
__________________
~Roman~

2003 Mustang V6 Vert with a Flowmaster Super 40 series dual exhaust
I'm not a target in the sights of your mercy. I've never asked for anything. I'm not asking now.
Stumpy is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2006, 05:13 PM   #3
Legacy Member
Legacy
 
MarkuzLS1's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Region: Alabama
Posts: 1,426
Send a message via AIM to MarkuzLS1
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

I still ain't got ****. To top it all off, I don't have a clue what to get.
__________________

I like turtles.
MarkuzLS1 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 12-12-2006, 05:21 PM   #4
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

Quote:
Originally Posted by Stumpy View Post
buy her some crotchless panties. it's a win-win.
you know i never found that appealing at all.

but that does make me think o f getting her teddy of sorts hmmm i think this may call on going to my nearest Victoria Secert for sure mmhms


Quote:
Originally Posted by MarkuzLS1 View Post
I still ain't got ****. To top it all off, I don't have a clue what to get.
sweet im glad im not the only one lol
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2006, 05:23 PM   #5
Legacy Member
Legacy
 
bbunt302's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Region: Texas
Posts: 2,459
Send a message via AIM to bbunt302
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

Get her a fat-*** bag and a couple 40s.

__________________

Scary stuff.
bbunt302 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2006, 05:24 PM   #6
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

Quote:
Originally Posted by bbunt302 View Post
Get her a fat-*** bag and a couple 40s.

i think thats whats shes getting me

and due to a slip uo on one of her friends possible Patriots tickets
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2006, 06:20 PM   #7
Legacy Member
Legacy
 
wiarumas's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Region: Maryland
Posts: 1,738
Send a message via AIM to wiarumas Send a message via MSN to wiarumas
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

there isnt a girl in my life worth more than a slice of pizza and a 6 pack.
__________________

Please visit: TheEchoBoom: Gen Y Blog and Forum
wiarumas is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2006, 08:15 PM   #8
Moderator Emeritus
Legacy
Regular
 
SpectorV's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Alabama
Posts: 26,049
Send a message via AIM to SpectorV
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

Just realize that if she really cares about you she will be thinking about you so just buy yourself something
__________________
2003 Cobra Vert (Redfire) #3938 of 5082 @ 05/27/2003
472rwhp/493rwtq -Modification List - Dyno Sheet
2012 Mustang 3.7L M6 (Kona Blue)
2011 Ford Edge Sport (Red Metallic)
SpectorV is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2006, 08:31 AM   #9
Registered Member
Regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,834
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

my gf told me what she wanted................some kinda fossil purse, ipod boom box, horseshoe necklace, and some other ****.


i think she'll be getting everything except the purse from me and her family.................i'll get the purse for her birthday next month.
Kyle is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2006, 11:08 AM   #10
n8r
Legacy Member
Legacy
 
n8r's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Alabama
Posts: 3,216
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

One of the benefits of not having a girlfriend during the holidays. I don't have to buy ****! Which is good because I don't have any money.
__________________
Quote:
Originally Posted by Brent
Nothing is ever official until its official
n8r is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2006, 11:11 AM   #11
Registered Member
Regular
 
Stumpy's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Region: Texas
Posts: 317
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

that's the plus of being married for 8 yrs. you don't have to buy elaborate gifts anymore. you don't have any reason to impress her. plus the most expensive thing you'll ever buy for her is on her finger.
__________________
~Roman~

2003 Mustang V6 Vert with a Flowmaster Super 40 series dual exhaust
I'm not a target in the sights of your mercy. I've never asked for anything. I'm not asking now.
Stumpy is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2006, 11:25 AM   #12
n8r
Legacy Member
Legacy
 
n8r's Avatar
 
Join Date: May 2003
Region: Alabama
Posts: 3,216
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

I am hiding both my parents' gifts for each other in my room lol. My mom is getting an iPod Nano from my dad, and my dad is getting an iPod Video from my mom. They are sitting right next to each other in my drawer. It is quite funny to me.
__________________
Quote:
Originally Posted by Brent
Nothing is ever official until its official
n8r is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2006, 12:47 PM   #13
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

Quote:
Originally Posted by Stumpy View Post
that's the plus of being married for 8 yrs. you don't have to buy elaborate gifts anymore. you don't have any reason to impress her. plus the most expensive thing you'll ever buy for her is on her finger.
meh its our first xmas together so I gotta make due plus whats better then holiday *** seriously now
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2006, 05:07 PM   #14
Legacy Member
Legacy
 
V6STANG007's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Region: Florida
Posts: 1,657
Send a message via AIM to V6STANG007 Send a message via Yahoo to V6STANG007
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

Quote:
Originally Posted by Stumpy View Post
that's the plus of being married for 8 yrs. you don't have to buy elaborate gifts anymore. you don't have any reason to impress her. plus the most expensive thing you'll ever buy for her is on her finger.
:yup: preach it brother!!!
__________________
Jorge ~

Quote:
Originally Posted by Danger Dude
OK you are right!!! Maybe I am the Old Crazy One
V6STANG007 is offline   Reply With Quote
Old 12-14-2006, 12:28 AM   #15
Legacy Member
Legacy
 
meteorachick's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Region: New Jersey
Posts: 2,347
Send a message via AIM to meteorachick
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

if i had a bf, i would get him something for my car, cause a gift for my car would somehow in my mind make him happy hahahaha

this is probably why i am single lol
__________________
In God We Trust. All Others Checked NCIC.

Modified 2004 V6
meteorachick is offline   Reply With Quote
Old 12-14-2006, 07:34 AM   #16
Registered Member
Regular
 
Stumpy's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Region: Texas
Posts: 317
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

you can buy me something for your car, but it has to fit on mine and you have to send it to me. but once i put it on my car, i will always think of you.

oh, i'll take a picture of it so you can at least see what it looks like on the car.
__________________
~Roman~

2003 Mustang V6 Vert with a Flowmaster Super 40 series dual exhaust
I'm not a target in the sights of your mercy. I've never asked for anything. I'm not asking now.
Stumpy is offline   Reply With Quote
Old 12-14-2006, 01:53 PM   #17
Registered Member
Regular
 
bluemustang's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Region: Connecticut
Posts: 1,192
Re: What to Get the S.O. For Xmas?

Quote:
Originally Posted by meteorachick View Post
if i had a bf, i would get him something for my car, cause a gift for my car would somehow in my mind make him happy hahahaha

this is probably why i am single lol
quite possibly a contribution on why you are though

**** em right haha
__________________
1989 5.0 - Mustang Brandy the NOW It can Barely Idle B**ch
http://www.mustangmods.com/ims/u/2019/3437/42512.jpg
1999 Jeep Cherokee Sport 4.0 - Yeah Its Gotta Baby Dick Lift
bluemustang is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
happy xmas. big man General Mustang Discussion 11 12-25-2009 09:19 AM
So what are you getting for xmas? Brent The Bar 98 01-13-2008 02:46 PM
Xmas present ideas wiarumas The Bar 18 12-17-2007 08:06 PM
Got our Pig for Xmas Eve Seph The Bar 11 12-18-2006 12:06 PM

» Like Us On Facebook



03:01 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.