What are you drinking thread - Page 76 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 10-09-2012, 02:12 AM   #2626
Moderator Emeritus
Regular
 
deadsp0t's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: MidWorld
Region: Other
Posts: 4,786
Red Bull
__________________
That's unimpressive
deadsp0t is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 10-09-2012, 02:17 AM   #2627
Registered Member
Regular
 
Ninjasteffers's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Region: Texas
Posts: 460
Sure why not have some coffee before bed
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-3654736192.jpg
Views:	36
Size:	624.7 KB
ID:	71601  
Ninjasteffers is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 02:35 AM   #2628
It's not me, it's you.
Regular
Supporter
 
primer2tone's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Corpus Christi
Region: Texas
Posts: 6,752
Quote:
Originally Posted by Ninjasteffers
Sure why not have some coffee before bed
Never had that... It looks tasty.
primer2tone is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 10-09-2012, 02:54 AM   #2629
Registered Member
Regular
 
Ninjasteffers's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Region: Texas
Posts: 460
Quote:
Originally Posted by primer2tone

Never had that... It looks tasty.
It's good... Kinda thick tho I always add water to it lol
Ninjasteffers is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 03:34 AM   #2630
It's not me, it's you.
Regular
Supporter
 
primer2tone's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Corpus Christi
Region: Texas
Posts: 6,752
Quote:
Originally Posted by Ninjasteffers

It's good... Kinda thick tho I always add water to it lol
Humm... I think I'll give it a go when I get into town.
primer2tone is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 04:59 AM   #2631
Registered Member
Regular
 
2300turboford's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: london
Region: Kentucky
Posts: 2,903
Mouth wash. Ughhh
__________________
"Racing is life ,anything before or after is just waiting "-the king of cool -Steve McQueen
2300turboford is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 10:39 AM   #2632
Registered Member
Regular
 
Butch's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: New Mexico
Posts: 1,653
Quote:
Originally Posted by primer2tone

Puro de caƱa vato.
Ja.
Pura calidad
__________________
I love speed and Nascar driving,,,
killing gears and dodging traffic,,,
-----NEHP---
{Never Enough HP}
Butch is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 10:40 AM   #2633
Moderator Emeritus
Regular
 
Lalayla's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Tampa
Region: Florida
Posts: 5,066
Send a message via AIM to Lalayla Send a message via MSN to Lalayla Send a message via Skype™ to Lalayla
Coffee that I made in my Tinkerbell Mug. Don't hate.
__________________

Layla - December 2010 Mustang of the Month
Lalayla is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 11:01 AM   #2634
Registered Member
Regular
 
bluemonster13's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: California
Posts: 453
Monster of course!
__________________
2013 Mustang GT Premium
brembo package
heat extractor hood
3.55 Gears
Borla "s" type catback exhaust
20% tint alll around.
bluemonster13 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 02:26 PM   #2635
Registered Member
Regular
 
Ninjasteffers's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Region: Texas
Posts: 460
Quote:
Originally Posted by bluemonster13
Monster of course!
A Blue one? Lol
Ninjasteffers is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 02:34 PM   #2636
Moderator Emeritus
Regular
 
Lalayla's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Tampa
Region: Florida
Posts: 5,066
Send a message via AIM to Lalayla Send a message via MSN to Lalayla Send a message via Skype™ to Lalayla
I'm drinking the blue one right now actually
__________________

Layla - December 2010 Mustang of the Month
Lalayla is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 03:02 PM   #2637
Registered Member
Regular
 
Ninjasteffers's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Region: Texas
Posts: 460
Quote:
Originally Posted by Lalayla
I'm drinking the blue one right now actually
Nice there's one in a white can thats pretty good... I forget the name right now
Ninjasteffers is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 03:18 PM   #2638
Registered Member
Regular
 
bluemonster13's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: California
Posts: 453
Quote:
Originally Posted by Ninjasteffers

A Blue one? Lol
Nope green! Lol.... I don't like the blue one that much.
__________________
2013 Mustang GT Premium
brembo package
heat extractor hood
3.55 Gears
Borla "s" type catback exhaust
20% tint alll around.
bluemonster13 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 03:22 PM   #2639
Pete Jones
Regular
 
90mustangLX's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Region: Ohio
Posts: 781
Send a message via ICQ to 90mustangLX Send a message via AIM to 90mustangLX
Quote:
Originally Posted by bluemonster13

Nope green! Lol.... I don't like the blue one that much.
I prefer the khaos over green, the green makes me jittery
__________________
90 LX hatchback
(sold but not forgotten)

89 LX Notchback
No motor/trans (for now)
90mustangLX is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 03:27 PM   #2640
Registered Member
Regular
 
Ninjasteffers's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Region: Texas
Posts: 460
Quote:
Originally Posted by bluemonster13

Nope green! Lol.... I don't like the blue one that much.
I was being sarcastic because of your name
Ninjasteffers is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 03:36 PM   #2641
Registered Member
Regular
 
bluemonster13's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: California
Posts: 453
I caught that afterwards. Lol... In running a little slow today. Lol...
__________________
2013 Mustang GT Premium
brembo package
heat extractor hood
3.55 Gears
Borla "s" type catback exhaust
20% tint alll around.
bluemonster13 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 03:42 PM   #2642
Registered Member
Regular
 
Ninjasteffers's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Region: Texas
Posts: 460
Quote:
Originally Posted by bluemonster13
I caught that afterwards. Lol... In running a little slow today. Lol...
Hahaha it's ok
Ninjasteffers is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2012, 04:54 PM   #2643
Registered Member
Regular
 
bluemonster13's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: California
Posts: 453
Quote:
Originally Posted by Ninjasteffers

Hahaha it's ok
__________________
2013 Mustang GT Premium
brembo package
heat extractor hood
3.55 Gears
Borla "s" type catback exhaust
20% tint alll around.
bluemonster13 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 09:06 AM   #2644
Moderator Emeritus
Regular
 
Lalayla's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Tampa
Region: Florida
Posts: 5,066
Send a message via AIM to Lalayla Send a message via MSN to Lalayla Send a message via Skype™ to Lalayla
I could use a few drinks
__________________

Layla - December 2010 Mustang of the Month
Lalayla is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 09:48 AM   #2645
It's not me, it's you.
Regular
Supporter
 
primer2tone's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Corpus Christi
Region: Texas
Posts: 6,752
There's too much water in my water.
primer2tone is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 09:58 AM   #2646
Moderator Emeritus
Regular
 
Lalayla's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Tampa
Region: Florida
Posts: 5,066
Send a message via AIM to Lalayla Send a message via MSN to Lalayla Send a message via Skype™ to Lalayla
Dump some of your water out. Problem solved
__________________

Layla - December 2010 Mustang of the Month
Lalayla is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:03 AM   #2647
Registered Member
Regular
 
bluemonster13's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: California
Posts: 453
I bet no can guess??? Lol... :p
__________________
2013 Mustang GT Premium
brembo package
heat extractor hood
3.55 Gears
Borla "s" type catback exhaust
20% tint alll around.
bluemonster13 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:05 AM   #2648
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by bluemonster13
I bet no can guess??? Lol... :p
Monster!!!!

You need like an IV drip of it...
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:09 AM   #2649
Registered Member
Regular
 
bluemonster13's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: California
Posts: 453
Quote:
Originally Posted by Hmiller

Monster!!!!

You need like an IV drip of it...
You are the winner!!! Lol... Do they make one?? J/k lol
__________________
2013 Mustang GT Premium
brembo package
heat extractor hood
3.55 Gears
Borla "s" type catback exhaust
20% tint alll around.
bluemonster13 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:11 AM   #2650
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by bluemonster13

You are the winner!!! Lol... Do they make one?? J/k lol
Oo oo what did I win? Lol haha jk


Umm they might .. See what ole mr google says haha
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:14 AM   #2651
Registered Member
Regular
 
bluemonster13's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: California
Posts: 453
A 13' Shelby! J/k lol... I wouldn't be surprised if there was one. Lik
__________________
2013 Mustang GT Premium
brembo package
heat extractor hood
3.55 Gears
Borla "s" type catback exhaust
20% tint alll around.
bluemonster13 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:17 AM   #2652
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by bluemonster13
A 13' Shelby! J/k lol... I wouldn't be surprised if there was one. Lik
You about made me just wet myself .....until I saw jk hahahaha lmao!
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:20 AM   #2653
Registered Member
Regular
 
bluemonster13's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: California
Posts: 453
Quote:
Originally Posted by Hmiller

You about made me just wet myself .....until I saw jk hahahaha lmao!
Lol... I would to if someone said I won a 13' Shelby. Sorry that was kinda mean. Lol...
__________________
2013 Mustang GT Premium
brembo package
heat extractor hood
3.55 Gears
Borla "s" type catback exhaust
20% tint alll around.
bluemonster13 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:20 AM   #2654
Moderator Emeritus
Regular
 
Lalayla's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Tampa
Region: Florida
Posts: 5,066
Send a message via AIM to Lalayla Send a message via MSN to Lalayla Send a message via Skype™ to Lalayla
Share
__________________

Layla - December 2010 Mustang of the Month
Lalayla is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:22 AM   #2655
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by bluemonster13

Lol... I would to if someone said I won a 13' Shelby. Sorry that was kinda mean. Lol...
Hahaha no worries maybe one day ill have something like that... Haha but my dream would be a 65 or 69 fastback hmmm
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:24 AM   #2656
Registered Member
Regular
 
bluemonster13's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: California
Posts: 453
Quote:
Originally Posted by Hmiller

Hahaha no worries maybe one day ill have something like that... Haha but my dream would be a 65 or 69 fastback hmmm
Yea me to! I would take any Shelby. But my all time favorite car is the 67' Shelby GT500.
__________________
2013 Mustang GT Premium
brembo package
heat extractor hood
3.55 Gears
Borla "s" type catback exhaust
20% tint alll around.
bluemonster13 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:27 AM   #2657
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by bluemonster13

Yea me to! I would take any Shelby. But my all time favorite car is the 67' Shelby GT500.
Drool....... I would to! Hell I would take anything in a 69 or older ... I am in love with this one ... 69 maybe?
Attached Images
 
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:31 AM   #2658
Registered Member
Regular
 
bluemonster13's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: California
Posts: 453
Quote:
Originally Posted by Hmiller

Drool....... I would to! Hell I would take anything in a 69 or older ... I am in love with this one ... 69 maybe?
Yea I do that whenever I see a Shelby around here where I live. We have quit a few here. A guy I know has a 2012 black Shelby. Yea that looks like a 69'
__________________
2013 Mustang GT Premium
brembo package
heat extractor hood
3.55 Gears
Borla "s" type catback exhaust
20% tint alll around.
bluemonster13 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:37 AM   #2659
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by bluemonster13

Yea I do that whenever I see a Shelby around here where I live. We have quit a few here. A guy I know has a 2012 black Shelby. Yea that looks like a 69'
I'm jealous well I have been seeing a 11 or 12 grabber blue one in the am... And every time I see him I'm like 0.o can I take a lil ride with u lmao! Haha
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2012, 11:42 AM   #2660
Registered Member
Regular
 
bluemonster13's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: California
Posts: 453
Quote:
Originally Posted by Hmiller

I'm jealous well I have been seeing a 11 or 12 grabber blue one in the am... And every time I see him I'm like 0.o can I take a lil ride with u lmao! Haha
Nice! Yea I first met the guy at Barnes and nobles. Now ever time we run into each other at Barnes and nobles we talk cars/mustangs. Yea I just about crapped my pants when he opened the hood on his Shelby and then let me sit in the drivers seat. All I need was the keys. That totally made my day.
__________________
2013 Mustang GT Premium
brembo package
heat extractor hood
3.55 Gears
Borla "s" type catback exhaust
20% tint alll around.
bluemonster13 is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
The Official: Who's Drinking With Me Tonight? (Thread) bbunt302 The Bar 41 09-23-2006 10:48 AM
drinking = bad for me tedness The Bar 5 03-13-2006 10:22 AM
Best drinking songs? MarkuzLS1 The Bar 15 08-28-2005 08:06 PM
I seriously need to stop drinking or something... wiarumas The Bar 25 04-27-2005 02:06 PM

» Like Us On Facebook



05:02 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.