What Grinds Your Gears? - Page 410 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Join Mustang Evolution Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 12-07-2013, 11:12 PM   #14316
Registered Member
Regular
 
Tyoung68's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: concord
Region: California
Posts: 3,375
That i was craving panda. I go to get and the honey walnut shrimp And orange chicken is all soggy
Tyoung68 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 12-07-2013, 11:13 PM   #14317
Road Trip!
 
Join Date: Aug 2013
Location: Gardena
Region: California
Posts: 1,305
Quote:
Originally Posted by Tyoung68 View Post
That i was craving panda. I go to get and the honey walnut shrimp And orange chicken is all soggy
beat you to it dude!!


Click image for larger version

Name:	image-876933775.jpg
Views:	91
Size:	510.1 KB
ID:	140278
KoolPwny is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 12-08-2013, 12:07 AM   #14318
Registered Member
Regular
 
Tyoung68's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: concord
Region: California
Posts: 3,375
Quote:
Originally Posted by KoolPwny View Post
beat you to it dude!!
Ha this place is usually good to :/
Tyoung68 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 12:10 AM   #14319
ME Bloodhound
Supporter
Staff
 
Soccerluvr4's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Sacramento/Bay Area
Region: California
Posts: 14,488
That cold 2-3 shift with the 3650 sometimes grinds my gears.
__________________

Bullitt build paused pending graduation

HID end all thread
Soccerluvr4 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 12:25 AM   #14320
Registered Member
Regular
 
2300turboford's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: london
Region: Kentucky
Posts: 2,903
Quote:
Originally Posted by Soccerluvr4 View Post
That cold 2-3 shift with the 3650 sometimes grinds my gears.
+100000
__________________
"Racing is life ,anything before or after is just waiting "-the king of cool -Steve McQueen
2300turboford is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 10:41 AM   #14321
Registered Member
Regular
 
351stroker's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: The Pas, Mb
Region: Canada
Posts: 443
Quote:
Originally Posted by cheelyb09 View Post
People who come to your house to visit & start recording things on your dvr.
try your kids renting you $60 worth of movies that they never watched on the PVR....now it's passcode protected.
351stroker is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 10:47 AM   #14322
Registered Member
Regular
 
351stroker's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: The Pas, Mb
Region: Canada
Posts: 443
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
Cops profiling you.
i hear ya. A few years ago(more like 10+) i was cruising with my bro in law to winnipeg when we got there we got pulled over as soon as a cop saw us. Didn't help we were in a Mazda MX3 with 17's and a flashy paint job( yamaha blue/purple) it had a huge fart can on it too. All 3 of us shaved heads, wife beaters and me driving. They stopped us and made me get out and into the back of the cop car immediately. I have never had to do that for a license check before. Fackin bassturds!! I hate city cops. Arrogant pricks.
351stroker is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 11:02 AM   #14323
Registered Member
Regular
 
351stroker's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: The Pas, Mb
Region: Canada
Posts: 443
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
Exactly. The first day I drove my 3.7 to the store I watched an old fart open his door right into my rear quarter! I was like excuse me mfer you just hit my car....... If his old wife wasn't with him and I didn't think I would kill him I wouldn't gave his old *** a love tap! He was like I didn't hit your car but if you want me to I will! Oh hell naw!!!!!
thats when u hang back, go back into your car like u forgot something, wait til they leave, then shove your tire iron out the window into the side of their car. Right above or below the door handle.
351stroker is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 05:34 PM   #14324
Registered Member
Regular
 
satin06silver's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Region: North Carolina
Posts: 199
setting up the behemoth of a goddamn 8ft christmas tree the wife had to have and were not even gunna be at our house for christmas what the frack
__________________
“I don’t lose any sleep at night over the potential for failure. I cannot even spell the word.”

Gen. James "Mad Dog" Mattis USMC (Ret.)
satin06silver is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:30 PM   #14325
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Figuring how to get this gal to reply me with her answer on whenever if she would like if I took her on a date dinner sometimes this week.

Got a hearing disability, so wondering on whenever to try call and talk on phone with her or just wait for her to text me back?


.__.
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:38 PM   #14326
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Omggggg these facts about my pregnancy posts on fb.... Ughhhh *must noootttt reeeaaaddddd*
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:39 PM   #14327
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
Omggggg these facts about my pregnancy posts on fb.... Ughhhh *must noootttt reeeaaaddddd*
Wtf I got real guy problems and you stealing the show light... Lol jk.
Congrats
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:40 PM   #14328
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by satin06silver View Post
setting up the behemoth of a goddamn 8ft christmas tree the wife had to have and were not even gunna be at our house for christmas what the frack
bc it's funnnnnn! And you get to enjoy it for a few weeks!! Scrounge lol

---------- Post added at 08:40 PM ---------- Previous post was at 08:39 PM ----------

Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
Figuring how to get this gal to reply me with her answer on whenever if she would like if I took her on a date dinner sometimes this week. Got a hearing disability, so wondering on whenever to try call and talk on phone with her or just wait for her to text me back? .__.
when did you ask her?
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:41 PM   #14329
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
bc it's funnnnnn! And you get to enjoy it for a few weeks!! Scrounge lol

---------- Post added at 08:40 PM ---------- Previous post was at 08:39 PM ----------

when did you ask her?
Earlier today ): like 7 hours ago.
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:42 PM   #14330
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
Omggggg these facts about my pregnancy posts on fb.... Ughhhh *must noootttt reeeaaaddddd*
Your pregnant sissy?!!!! Congrats!!!! It's not mine is it ?! bahaha
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:44 PM   #14331
Registered Member
Regular
 
andregayola's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: newark
Region: New Jersey
Posts: 1,201
Wohh BoB lol watch out
__________________
1999 V6
Sonic Blue
Mods - Eibach Super sports
Cold Air Intake
K&N Air Filter
Front sway bar Bushings
andregayola is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:44 PM   #14332
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
Earlier today ): like 7 hours ago.
does she work on Sundays or have family time? Maybe she's making you stall lol haha jk

Have you heard from her at all since then? You could just open up the conversation with asking how her day is or something idk.. Just a thought lol

Sry didn't mean to still the show
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:45 PM   #14333
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
does she work on Sundays or have family time? Maybe she's making you stall lol haha jk

Have you heard from her at all since then? You could just open up the conversation with asking how her day is or something idk.. Just a thought lol

Sry didn't mean to still the show
Haha lmao. No biggie. Is it BOB's?

I haven't talked to her for like 6-8 months ago. Today I just out of nowhere wanted to talk to her. When she didn't reply. I asked her out to see what she says. She still hasn't replied yet..
):
Do you think I should try calling her?
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:47 PM   #14334
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post

Haha lmao. No biggie. Is it BOB's?

I haven't talked to her for like 6-8 months ago. Today I just out of nowhere wanted to talk to her. When she didn't reply. I asked her out to see what she says. She still hasn't replied yet..
):
Do you think I should try calling her?
Noooooo don't call her! WTF were you thinking asking that?! Lol
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:48 PM   #14335
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
Haha lmao. No biggie. Is it BOB's? I haven't talked to her for like 6-8 months ago. Today I just out of nowhere wanted to talk to her. When she didn't reply. I asked her out to see what she says. She still hasn't replied yet.. ): Do you think I should try calling her?
No I'd just leave it alone.. But that's just me you don't wanna force her to answer you .. Just text her something nice and maybe she will respond with an answer then
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:49 PM   #14336
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post

Noooooo don't call her! WTF were you thinking asking that?! Lol
Idk.
I'm just high as fuk and I realized I need a life mate. And she was the prettiest & cool personality that I knew so I just went ahead and ask her?

---------- Post added at 08:49 PM ---------- Previous post was at 08:49 PM ----------

Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
No I'd just leave it alone.. But that's just me you don't wanna force her to answer you .. Just text her something nice and maybe she will respond with an answer then
What kind of nice things?
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:49 PM   #14337
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
Your pregnant sissy?!!!! Congrats!!!! It's not mine is it ?! bahaha
hell to the NO hahah everyone else is posting facts about their pregnancy .. It's kinda TMI haha....

I don't think I'd share that I was if I was but I'm not lol
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:49 PM   #14338
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post

Idk.
I'm just high as fuk and I realized I need a life mate. And she was the prettiest & cool personality that I knew so I just went ahead and ask her?
There are different paths if you are really serious but that ain't the way lol
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:50 PM   #14339
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
hell to the NO hahah everyone else is posting facts about their pregnancy .. It's kinda TMI haha....

I don't think I'd share that I was if I was but I'm not lol
Liar. I knew you were having affair with BoB!

---------- Post added at 08:50 PM ---------- Previous post was at 08:50 PM ----------

Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post

There are different paths of you are really serious but that ain't the way lol
.__. What would be the way then?
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:52 PM   #14340
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
hell to the NO hahah everyone else is posting facts about their pregnancy .. It's kinda TMI haha....

I don't think I'd share that I was if I was but I'm not lol
Whewww..... Dodged a Bullitt there lol

---------- Post added at 08:52 PM ---------- Previous post was at 08:51 PM ----------

Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post

Liar. I knew you were having affair with BoB!

---------- Post added at 08:50 PM ---------- Previous post was at 08:50 PM ----------



.__. What would be the way then?
Slowly become friends with her again lol. You probably just confused the FCK outta her and now she will never talk to you again.
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:53 PM   #14341
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post

Whewww..... Dodged a Bullitt there lol

---------- Post added at 08:52 PM ---------- Previous post was at 08:51 PM ----------



Slowly become friends with her again lol. You probably just confused the FCK outta her and now she will never talk to you again.
Why she won't talk to me ever again? What did I do??

I knew her from 7th grade...
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:56 PM   #14342
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
Idk. I'm just high as fuk and I realized I need a life mate. And she was the prettiest & cool personality that I knew so I just went ahead and ask her? ---------- Post added at 08:49 PM ---------- Previous post was at 08:49 PM ---------- What kind of nice things?
was thinking of you..

How's your night/day going?

Just small talk ... You could say you missed your friendship.. If you guys were friends in the past ....

Just ask something that makes you look like your interested in her emotional state .. And calm down!!! I thought weed was suppose to make you chill lmao!

---------- Post added at 08:56 PM ---------- Previous post was at 08:55 PM ----------

Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
Liar. I knew you were having affair with BoB! ---------- Post added at 08:50 PM ---------- Previous post was at 08:50 PM ---------- .__. What would be the way then?
gasp! I am not .. Lol hahah
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:56 PM   #14343
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,548
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
Your pregnant sissy?!!!! Congrats!!!! It's not mine is it ?! bahaha
Nah, it's not yours(:
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:57 PM   #14344
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
Whewww..... Dodged a Bullitt there lol ---------- Post added at 08:52 PM ---------- Previous post was at 08:51 PM ---------- Slowly become friends with her again lol. You probably just confused the FCK outta her and now she will never talk to you again.
bahaha what I was kinda thinking lol


What?! You're crazy I've never even met you lmao you crack me up lol
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:57 PM   #14345
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by mustangz View Post
Nah, it's not yours(:
Is it yours?! Sissy how dare you?!!!""
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:58 PM   #14346
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
was thinking of you..

How's your night/day going?

Just small talk ... You could say you missed your friendship.. If you guys were friends in the past ....

Just ask something that makes you look like your interested in her emotional state .. And calm down!!! I thought weed was suppose to make you chill lmao!


It does make you chill. But not when you're alone, your mind gets all spaced out bigger than the space, universe. Because all you can do is think and think. Higher and higher as ****.

Or it's just good dank I've brought, all weed though. Not laced. It's pure from Colorado.

And I wanna experiment a thought from a space.. But I can't try it myself, I need a gorgeous gal. :O
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:59 PM   #14347
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,548
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post
Is it yours?! Sissy how dare you?!!!""
Hehehe.
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:59 PM   #14348
Road Trip!
 
Join Date: Aug 2013
Location: Gardena
Region: California
Posts: 1,305
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
Haha lmao. No biggie. Is it BOB's? I haven't talked to her for like 6-8 months ago. Today I just out of nowhere wanted to talk to her. When she didn't reply. I asked her out to see what she says. She still hasn't replied yet.. ): Do you think I should try calling her?
leave a mutilated deer head in her bed. (The one you killed)
KoolPwny is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 07:59 PM   #14349
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by KoolPwny View Post
leave a mutilated deer head in her bed. (The one you killed)
I would only hope she is kinky enough...
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:00 PM   #14350
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,548
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
It does make you chill. But not when you're alone, your mind gets all spaced out bigger than the space, universe. Because all you can do is think and think. Higher and higher as ****. Or it's just good dank I've brought, all weed though. Not laced. It's pure from Colorado. And I wanna experiment a thought from a space.. But I can't try it myself, I need a gorgeous gal. :O
Yeah, stuff like that sucks, when the girl you like suddenly stops talking, or texting, then your mind starts thinking of all sorts of crazy things
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

« Pearl Harbor Day | - »
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ok...3.55 vs 3.73 vs 4.10 Gears illestdomer2005 2011-2014 V6 Mustang 16 01-17-2015 10:17 PM
Gears alexak187 1996-2004 Mustang GT 9 01-17-2012 10:34 AM
3:55 Gears vs 3:73 gears 06Blue 2005-2010 Mustang GT 19 01-04-2012 07:57 PM
Gears and t lock 98projectpony Pre-2005 V6 Mustang 13 12-31-2011 10:52 AM
Gears Jesse Bach General Car Discussion 2 08-11-2011 07:19 AM

» Like Us On Facebook



08:24 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.