What Grinds Your Gears? - Page 411 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Join Mustang Evolution Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 12-08-2013, 08:01 PM   #14351
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
I'm scared ):
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 12-08-2013, 08:01 PM   #14352
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,547
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
I'm scared ):
Of?
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 12-08-2013, 08:02 PM   #14353
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
I mean I know I'm bond to be alone for life, but I would at least like to spend some inmate with a very gorgeous lady for few time before I enter the alone bonded yet very rich life I have ahead of me completely.
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:02 PM   #14354
Road Trip!
 
Join Date: Aug 2013
Location: Gardena
Region: California
Posts: 1,305
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
Why she won't talk to me ever again? What did I do?? I knew her from 7th grade...
that's that schwag mexi-weed messing with your head bruh. You need some chronic to get your mind straight
KoolPwny is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:03 PM   #14355
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
It does make you chill. But not when you're alone, your mind gets all spaced out bigger than the space, universe. Because all you can do is think and think. Higher and higher as ****. Or it's just good dank I've brought, all weed though. Not laced. It's pure from Colorado. And I wanna experiment a thought from a space.. But I can't try it myself, I need a gorgeous gal. :O
oh my goodness you poor thing lol! You really need to take a deep breath and just get to know her again lol you'll find a good gal!

---------- Post added at 09:03 PM ---------- Previous post was at 09:02 PM ----------

Quote:
Originally Posted by mustangz View Post
Nah, it's not yours(:
OMG but you're underage!!!
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:03 PM   #14356
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by KoolPwny View Post
that's that schwag mexi-weed messing with your head bruh. You need some chronic to get your mind straight
Nah it's Colorado dank, for real.

Got all em crystals on if
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:05 PM   #14357
Registered Member
Regular
 
andregayola's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: newark
Region: New Jersey
Posts: 1,201
Belly button lint
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-3744367385.jpg
Views:	60
Size:	422.2 KB
ID:	140467  
__________________
1999 V6
Sonic Blue
Mods - Eibach Super sports
Cold Air Intake
K&N Air Filter
Front sway bar Bushings
andregayola is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:05 PM   #14358
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by andregayola View Post
Belly button lint
Wtf?
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:05 PM   #14359
Road Trip!
 
Join Date: Aug 2013
Location: Gardena
Region: California
Posts: 1,305
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
Nah it's Colorado dank, for real. Got all em crystals on if
my chick doesn't smoke when the rare occasions I smoke her out were magical
KoolPwny is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:05 PM   #14360
Road Trip!
 
Join Date: Aug 2013
Location: Gardena
Region: California
Posts: 1,305
A
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-3906053739.jpg
Views:	50
Size:	320.2 KB
ID:	140468  
KoolPwny is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:06 PM   #14361
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by KoolPwny View Post
my chick doesn't smoke when the rare occasions I smoke her out were magical
Oh I see. I knew you were Mexican dealer all along!
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:06 PM   #14362
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by andregayola View Post
Belly button lint
wtf?! You've been collecting it? Lmao
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:06 PM   #14363
Registered Member
Regular
 
andregayola's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: newark
Region: New Jersey
Posts: 1,201
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
wtf?! You've been collecting it? Lmao
Nope that today lol
__________________
1999 V6
Sonic Blue
Mods - Eibach Super sports
Cold Air Intake
K&N Air Filter
Front sway bar Bushings
andregayola is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:06 PM   #14364
Road Trip!
 
Join Date: Aug 2013
Location: Gardena
Region: California
Posts: 1,305
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
Oh I see. I knew you were Mexican dealer all along!
WAS
KoolPwny is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:07 PM   #14365
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by KoolPwny View Post
WAS
AND STILL ARE
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:08 PM   #14366
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by andregayola View Post
Nope that today lol
My goodness you must wear furry clothes... I never have bb lint lol
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:13 PM   #14367
Registered Member
Regular
 
andregayola's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: newark
Region: New Jersey
Posts: 1,201
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
My goodness you must wear furry clothes... I never have bb lint lol
Nope lol just t shirts lol
__________________
1999 V6
Sonic Blue
Mods - Eibach Super sports
Cold Air Intake
K&N Air Filter
Front sway bar Bushings
andregayola is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:13 PM   #14368
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,547
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
OMG but you're underage!!!
and?
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:15 PM   #14369
Registered Member
Regular
 
clflorida's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Location: Barling
Region: Arkansas
Posts: 646
Quote:
Originally Posted by mustangz View Post
and?
Get your fake i.d. ready bro!!
clflorida is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:16 PM   #14370
Road Trip!
 
Join Date: Aug 2013
Location: Gardena
Region: California
Posts: 1,305
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
AND STILL ARE
just call me the ice cream man

Click image for larger version

Name:	image-3909926276.jpg
Views:	76
Size:	252.9 KB
ID:	140474
KoolPwny is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:16 PM   #14371
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by KoolPwny View Post
just call me the ice cream man
So you sell Mexican weed out of ice cream truck. Smart
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:17 PM   #14372
Road Trip!
 
Join Date: Aug 2013
Location: Gardena
Region: California
Posts: 1,305
Lol I got Cali **** fuxk that brick weed lol
KoolPwny is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:19 PM   #14373
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by KoolPwny View Post
Lol I got Cali **** fuxk that brick weed lol
Lmao bs. I think you're a Mexican dealer.
I'm a Colorado : California mixed weed guy. So I can't buy from you, no buneo weed. Only straight rainbow tits or cold weed for me.
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:20 PM   #14374
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by andregayola View Post
Nope lol just t shirts lol
you must be hairy then.. Ya know so the fuzzy can travel lol I've always been curious why guys have so much bb fuzz Lol
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:20 PM   #14375
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
you must be hairy then.. Ya know so the fuzzy can travel lol I've always been curious why guys have so much bb fuzz Lol
My balls is shaved!
Gotta have it shaved, so she can blow me all day without having a hair in her mouth.
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:21 PM   #14376
Road Trip!
 
Join Date: Aug 2013
Location: Gardena
Region: California
Posts: 1,305
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
Lmao bs. I think you're a Mexican dealer. I'm a Colorado : California mixed weed guy. So I can't buy from you, no buneo weed. Only straight rainbow tits or cold weed for me.
were lucky. Just be glad you don't live in Texas lol ****s everywhere. 7g for 10 bucks lol
KoolPwny is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:22 PM   #14377
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
My balls is shaved! Gotta have it shaved, so she can blow me all day without having a hair in her mouth.
my goodness I didn't need know that lmao
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:23 PM   #14378
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by KoolPwny View Post
were lucky. Just be glad you don't live in Texas lol ****s everywhere. 7g for 10 bucks lol
Nah I'm in Texas bro and i still get badass Colorado / California weed. 10 gram= $100 only because I'm Hooke up with a friend

---------- Post added at 09:23 PM ---------- Previous post was at 09:22 PM ----------

Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
my goodness I didn't need know that lmao
Never know if the girl I'm talking to peeks at this! Gotta be ready to impresss!
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:23 PM   #14379
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by RedSleeper View Post
Nah I'm in Texas bro and i still get badass Colorado / California weed. 10 gram= $100 only because I'm Hooke up with a friend ---------- Post added at 09:23 PM ---------- Previous post was at 09:22 PM ---------- Never know if the girl I'm talking to peeks at this! Gotta be ready to impresss!
lmfao!!!
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:37 PM   #14380
Registered Member
Regular
 
andregayola's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: newark
Region: New Jersey
Posts: 1,201
Yep have hair all over my chest and abbs
__________________
1999 V6
Sonic Blue
Mods - Eibach Super sports
Cold Air Intake
K&N Air Filter
Front sway bar Bushings
andregayola is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:37 PM   #14381
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by KoolPwny View Post
just call me the ice cream man
Bahaha
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:39 PM   #14382
Registered Member
Regular
 
RedSleeper's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Austin
Region: Texas
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by Black on Boss View Post

Bahaha
Ok
__________________
Loving the days when you travel down to Mexico to push your car to the limits!
RedSleeper is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:39 PM   #14383
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by andregayola View Post
Yep have hair all over my chest and abbs
ahhh so I need chest hair to grow fuzz!
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:40 PM   #14384
Registered Member
Regular
 
andregayola's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: newark
Region: New Jersey
Posts: 1,201
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
ahhh so I need chest hair to grow fuzz!
I wish I didn't read that lol
__________________
1999 V6
Sonic Blue
Mods - Eibach Super sports
Cold Air Intake
K&N Air Filter
Front sway bar Bushings
andregayola is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2013, 08:40 PM   #14385
Registered Member
Regular
 
mustangz's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Location: Virginia
Region: Virginia
Posts: 4,547
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
ahhh so I need chest hair to grow fuzz!
NOOOO....
__________________
2013 GT Premium, Red Candy Metallic, Recaro seats, Electronic package, Strut tower brace, Sway bars, SHR flush mounted window louvers, RTR street-spec axleback exhaust, Ford Racing Boss 302 Side Exhaust, RTR wheels, 50/35% Window tint, Steeda black shorty antenna, and Ford OE Matte Hood Vents.
mustangz is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ok...3.55 vs 3.73 vs 4.10 Gears illestdomer2005 2011-2014 V6 Mustang 16 01-17-2015 10:17 PM
Gears alexak187 1996-2004 Mustang GT 9 01-17-2012 10:34 AM
3:55 Gears vs 3:73 gears 06Blue 2005-2010 Mustang GT 19 01-04-2012 07:57 PM
Gears and t lock 98projectpony Pre-2005 V6 Mustang 13 12-31-2011 10:52 AM
Gears Jesse Bach General Car Discussion 2 08-11-2011 07:19 AM

» Like Us On Facebook



06:26 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.