Say Something About The Person Above - Page 315 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 12-12-2012, 12:15 PM   #10991
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
^ now I'm scared lol
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 12-12-2012, 12:15 PM   #10992
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Of me? If you saw me that would be the biggest joke!

^thinks I'm scary
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 12:20 PM   #10993
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
^ Lol your probably like me. Just a big ol teddy bear ^
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 12-12-2012, 12:22 PM   #10994
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Hahahah ^teddy bear


No not really hahaha
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 01:30 PM   #10995
Registered Member
Regular
 
Poopyhead44's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: garland
Region: North Carolina
Posts: 173
^ is more like a bunny wabbit >_<
Poopyhead44 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 01:31 PM   #10996
Registered Member
Regular
 
cheelyb09's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: austin
Region: Texas
Posts: 1,262
Knows its more like Tweety bird.lol.
cheelyb09 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 01:31 PM   #10997
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
I don't get it lol

^is like Cinderella
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 01:33 PM   #10998
Registered Member
Regular
 
Poopyhead44's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: garland
Region: North Carolina
Posts: 173
When I was kid I felt like cinderfella with all the chores I had
Poopyhead44 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 01:34 PM   #10999
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
^male Cinderella did you find your prince I mean princess at midnight?
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 01:40 PM   #11000
Registered Member
Regular
 
Poopyhead44's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: garland
Region: North Carolina
Posts: 173
Ha ha I found several
Poopyhead44 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 01:42 PM   #11001
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Bahah^playas play haha
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 01:44 PM   #11002
Registered Member
Regular
 
Poopyhead44's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: garland
Region: North Carolina
Posts: 173
Haha I found several
Poopyhead44 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 01:46 PM   #11003
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
^having trouble? Lol
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 01:49 PM   #11004
Registered Member
Regular
 
Poopyhead44's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: garland
Region: North Carolina
Posts: 173
Yeah haha bad signal in this area
Poopyhead44 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 01:50 PM   #11005
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Haha^knows mine does that all the time and posts it when it says it timed out lol
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 08:37 PM   #11006
Registered Member
Regular
 
Robbiemustang96's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: Illinois
Posts: 622
^ has timing issues
Robbiemustang96 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 08:51 PM   #11007
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,116
Send a message via Skype™ to 99ford
^ doesn't have timing issues
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 08:53 PM   #11008
Registered Member
Regular
 
Robbiemustang96's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: Illinois
Posts: 622
^ knows we all have timing issues
Robbiemustang96 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 09:32 PM   #11009
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,116
Send a message via Skype™ to 99ford
^ knows I don't make mistakes so there are no issues to report. (Just kidding)
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2012, 09:46 PM   #11010
Registered Member
Regular
 
Robbiemustang96's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: Illinois
Posts: 622
Is kidding ^
Robbiemustang96 is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 03:54 AM   #11011
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
^stayed up past his bed time
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:15 AM   #11012
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
^ woke up way to early lol. I remember those days. I use to have to be at work at 5.
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:19 AM   #11013
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
I have to be to work at 730

^should know I have an hour drive and 530 is way to damn early
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:22 AM   #11014
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
^ Bahaha . Must not be too busy since she is on here all day or does this thing have pop up notifications? Lol u Prolly have a iphone "trash'' I have a Droid
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:27 AM   #11015
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Hey now I like both droid and iPhone ... Oh boy I wish it had pop ups haha ...

^should know I get distracted easily haha

I have two finals today so I need to study! Haha
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:31 AM   #11016
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,116
Send a message via Skype™ to 99ford
Quote:
Originally Posted by Black on Black View Post
^ Bahaha . Must not be too busy since she is on here all day or does this thing have pop up notifications? Lol u Prolly have a iphone "trash'' I have a Droid
^ is really an Apple fan in disguise

---------- Post added at 09:30 AM ---------- Previous post was at 09:29 AM ----------

Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
Hey now I like both droid and iPhone ... Oh boy I wish it had pop ups haha ...

^should know I get distracted easily haha

I have two finals today so I need to study! Haha
^ Is studying up so we can see her do a strip tease in front of the class :p

---------- Post added at 09:31 AM ---------- Previous post was at 09:30 AM ----------

Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
Hey now I like both droid and iPhone ... Oh boy I wish it had pop ups haha ...

^should know I get distracted easily haha

I have two finals today so I need to study! Haha
^ you can enable push notifications.
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:32 AM   #11017
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
Quote:
Originally Posted by 99ford

^ is really an Apple fan in disguise

---------- Post added at 09:30 AM ---------- Previous post was at 09:29 AM ----------



^ Is studying up so we can see her do a strip tease in front of the class :p
Lmao bro. And I dispise Apple.
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:37 AM   #11018
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Haha^thinks he does


^^ Bahahaha well check YouTube tonight for it
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:42 AM   #11019
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
^ for my sound vid don't be jealous, ok u can be a little jealous
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:48 AM   #11020
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Haha^got his parts?

---------- Post added at 09:48 AM ---------- Previous post was at 09:44 AM ----------

Quote:
Originally Posted by 99ford View Post


^ you can enable push notifications.
.. It says they are on but I never get updates
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:51 AM   #11021
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,116
Send a message via Skype™ to 99ford
^ time for a new iPhone
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:53 AM   #11022
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Has the 5?^
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:54 AM   #11023
Registered Member
Regular
 
Black on Boss's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Perry, GA
Region: Georgia
Posts: 7,204
I got the steeda Cai but the tuner and pypes get here today. Hopefully sooner than later
Black on Boss is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:56 AM   #11024
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
^sounds like goodies
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 12-13-2012, 07:58 AM   #11025
Staff
Blogger
Staff
 
99ford's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Region: Georgia
Posts: 6,116
Send a message via Skype™ to 99ford
Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
^sounds like goodies
^ should know I still have the 4S and the 2nd generation iPad
__________________
Check out the Official ME gear page for site t-shirts, decals, and bottle openers: http://www.mustangevolution.com/foru...2/#post1670281
99ford is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
What did you do today? Qwik Four Six The Bar 20466 01-14-2017 03:24 PM
Exhaust Question michael81 2011-2014 Mustang GT 30 10-04-2011 10:39 PM

» Like Us On Facebook



03:24 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.