what made you laugh today - Page 6 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 08-27-2012, 12:03 AM   #176
Registered Member
Regular
 
Butch's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: New Mexico
Posts: 1,653
Quote:
Originally Posted by 99ford

Dude use that to your advantage!!

---------- Post added at 12:15 AM ---------- Previous post was at 12:14 AM ----------



Wow remind to stay far away from where you live.

---------- Post added at 12:20 AM ---------- Previous post was at 12:15 AM ----------



Wow you got some loony people. Who gets rid of a Mercedes and then gets KIA?

---------- Post added at 12:23 AM ---------- Previous post was at 12:20 AM ----------



That made me laugh so hard!
I tryed but her seem to be bf who was talking with his table that seemed to be about me cause he looked over at me then talked was in the way of me talking with her across the restaurant. He was just hating on my awesome long hair
And getting in the way
__________________
I love speed and Nascar driving,,,
killing gears and dodging traffic,,,
-----NEHP---
{Never Enough HP}
Butch is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 08-27-2012, 05:19 AM   #177
Registered Member
Regular
 
Timm04's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Region: Minnesota
Posts: 540
http://m.cars.com/mcs/projects/cars/...ar=2000&t=used

Timm04 is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 11:29 AM   #178
Registered Member
Regular
 
Uscgfs's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Region: North Carolina
Posts: 103
Quote:
Originally Posted by Timm04
'Merica!
Uscgfs is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 08-27-2012, 11:59 AM   #179
Registered Member
Regular
 
Dcobra31's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Reston
Region: Virginia
Posts: 160
Re: what made you laugh today

Quote:
Originally Posted by gregtommy View Post
Sounds like he changes cars like he changed his socks
lol Like you wouldn't believe.... Seems I've worked with a lotta interesting characters lately.... I wonder what my new job will bring?

Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
This.... Wtf?
I'd hate to be inching behind him/her in the middle of traffic....

Quote:
Originally Posted by 99ford View Post
Wow you got some loony people. Who gets rid of a Mercedes and then gets KIA?
I had asked him the same question--I was nice about it, of course--and all he gave me was a look on his face...like he just stepped in vomit. lol Guess he didn't like the Merc very much a few weeks after he bragged about it. Either that, or he couldn't handle the maintenance bill.
__________________

My 2012 GT Premium.
Six Speed Manual
Forgestar CF10s
Dcobra31 is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 12:07 PM   #180
Registered Member
Regular
 
gregtommy's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Region: Washington
Posts: 1,462
Send a message via AIM to gregtommy Send a message via Skype™ to gregtommy
Re: what made you laugh today

Quote:
Originally Posted by Dcobra31 View Post
lol Like you wouldn't believe.... Seems I've worked with a lotta interesting characters lately.... I wonder what my new job will bring?



I'd hate to be inching behind him/her in the middle of traffic....



I had asked him the same question--I was nice about it, of course--and all he gave me was a look on his face...like he just stepped in vomit. lol Guess he didn't like the Merc very much a few weeks after he bragged about it. Either that, or he couldn't handle the maintenance bill.
Most likely it was the maintenance bill. New job? You have decided to the grass is greener on the other side? Or am I way off and you just received a promotion?
__________________
MOTM DEC 2011
Base SC Dyno 595rwhp/493rwtrq
Refined Tune 608rwhp/504rwtrq


Mustang history started with a 2000 v6, 2003 GT, 2007 GT, 2011 GT, all Black(coincidence)
gregtommy is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 02:51 PM   #181
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Taking my my for her first ride in the mustang lol!

---------- Post added at 03:51 PM ---------- Previous post was at 03:50 PM ----------

Quote:
Originally Posted by Hmiller
Taking my mom for her first ride in the mustang lol!
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 04:39 PM   #182
Road Trip!
 
Join Date: Nov 2011
Location: Arcadia
Region: Florida
Posts: 2,785
Seeing an older Toyota 4x4 suv with dual exhaust and diesel truck tips from advance auto parts that was funny
93mstnglx is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 05:03 PM   #183
Registered Member
Regular
 
gregtommy's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Region: Washington
Posts: 1,462
Send a message via AIM to gregtommy Send a message via Skype™ to gregtommy
Quote:
Originally Posted by Hmiller
Taking my my for her first ride in the mustang lol!

---------- Post added at 03:51 PM ---------- Previous post was at 03:50 PM ----------
Don't scare the hell out of her lol
__________________
MOTM DEC 2011
Base SC Dyno 595rwhp/493rwtrq
Refined Tune 608rwhp/504rwtrq


Mustang history started with a 2000 v6, 2003 GT, 2007 GT, 2011 GT, all Black(coincidence)
gregtommy is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 05:04 PM   #184
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by gregtommy

Don't scare the hell out of her lol
Awe she wasn't any more scared than normal
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 05:09 PM   #185
Registered Member
Regular
 
gregtommy's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Region: Washington
Posts: 1,462
Send a message via AIM to gregtommy Send a message via Skype™ to gregtommy
Quote:
Originally Posted by Hmiller

Awe she wasn't any more scared than normal
Then normal? What is she the paranoid type?
__________________
MOTM DEC 2011
Base SC Dyno 595rwhp/493rwtrq
Refined Tune 608rwhp/504rwtrq


Mustang history started with a 2000 v6, 2003 GT, 2007 GT, 2011 GT, all Black(coincidence)
gregtommy is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 05:13 PM   #186
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by gregtommy

Then normal? What is she the paranoid type?
A number of things including my driving and her being paranoid haha I drive much better in the mustang
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 05:20 PM   #187
Registered Member
Regular
 
1shotkllz's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Region: North Carolina
Posts: 398
Had a dream I was riding shotgun with Vaughn Gitten Jr. Thats how you know you're gunna have a good day. Burning rubber in dreams! Maybe a slight addiction
1shotkllz is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 07:14 PM   #188
Road Trip!
 
Join Date: Nov 2011
Location: Arcadia
Region: Florida
Posts: 2,785
Quote:
Originally Posted by 1shotkllz
Had a dream I was riding shotgun with Vaughn Gitten Jr. Thats how you know you're gunna have a good day. Burning rubber in dreams! Maybe a slight addiction
Probably the coolest dream ever, right?
93mstnglx is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 07:19 PM   #189
Registered Member
Regular
 
1shotkllz's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Region: North Carolina
Posts: 398
Quote:
Originally Posted by 93mstnglx

Probably the coolest dream ever, right?
Freaking awesome, drifting through traffic and stop lights like crazy! I know i was smiling the whole time i was dreaming
1shotkllz is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 07:21 PM   #190
Road Trip!
 
Join Date: Nov 2011
Location: Arcadia
Region: Florida
Posts: 2,785
Quote:
Originally Posted by 1shotkllz

Freaking awesome, drifting through traffic and stop lights like crazy! I know i was smiling the whole time i was dreaming
Wow I would've been smiling
93mstnglx is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 07:28 PM   #191
Registered Member
Regular
 
Welder7018's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: Oklahoma
Posts: 32
I knew it was magic


Click image for larger version

Name:	image-1364689659.jpg
Views:	68
Size:	87.2 KB
ID:	65863
Welder7018 is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 08:46 PM   #192
Registered Member
Regular
 
1shotkllz's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Region: North Carolina
Posts: 398
Quote:
Originally Posted by Welder7018
I knew it was magic
Or you could just scream "Fus Ro Dah" as you pull the handle
1shotkllz is offline   Reply With Quote
Old 08-28-2012, 04:29 PM   #193
Registered Member
Regular
 
Dcobra31's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: Reston
Region: Virginia
Posts: 160
Re: what made you laugh today

Quote:
Originally Posted by gregtommy View Post
Most likely it was the maintenance bill. New job? You have decided to the grass is greener on the other side? Or am I way off and you just received a promotion?
Haha Not necessarily a promotion...although my boss told me just this morning that he wants me to eventually become his right-hand girl. So, I'm gonna learn all that I can, and work my way up. This is my third week on the job

Quote:
Originally Posted by Hmiller View Post
Taking my my for her first ride in the mustang lol!

---------- Post added at 03:51 PM ---------- Previous post was at 03:50 PM ----------

My mom enjoyed her first ride. She loved the leather bucket seats, especially; in fact, she was so comfortable that after we got into the garage, she still didn't wanna stand up lol! My dad was comfy, sitting in the back. But the only reason he had plenty of leg room was because I need to adjust my seat all the way to the front; otherwise, I can't clutch all the way in.
__________________

My 2012 GT Premium.
Six Speed Manual
Forgestar CF10s
Dcobra31 is offline   Reply With Quote
Old 08-28-2012, 04:34 PM   #194
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by Dcobra31


My mom enjoyed her first ride. She loved the leather bucket seats, especially; in fact, she was so comfortable that after we got into the garage, she still didn't wanna stand up lol! My dad was comfy, sitting in the back. But the only reason he had plenty of leg room was because I need to adjust my seat all the way to the front; otherwise, I can't clutch all the way in.
Haha sounds like she did enjoy it! I completely understand that! I'm all up on that steering wheel. My dad hasn't road in it yet but it should be hilarious when he does!
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 07:44 AM   #195
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Having a HEAT car wanna race you haha hilarious gah I love south Carolina cops
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 07:54 AM   #196
Registered Member
Regular
 
98StangKid's Avatar
 
Join Date: May 2011
Region: Louisiana
Posts: 922
So last night I'm playing MW3 on Xbox Live and 2 of my buddies get on. (They're best friends in real life.) So we're playing and one guy says to his buddy, "Hey man, do you know Alexa?", and the other guy says,"Know her? I made out with her last weekend!" His friend and Alexa had been dating for 2 months. HAHAHAHAHAHAHA!!!!! I laughed til I cried.
__________________
'01 Cobra
Forged Internals, Limited Slip Differential, 3:73s, Bama Tune, Pro 5.0 Short Shifter, Mach 1 Air Intake, 31 Spline Moser Axles.
98StangKid is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 07:57 AM   #197
Registered Member
Regular
 
Butch's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: New Mexico
Posts: 1,653
Quote:
Originally Posted by 98StangKid
So last night I'm playing MW3 on Xbox Live and 2 of my buddies get on. (They're best friends in real life.) So we're playing and one guy says to his buddy, "Hey man, do you know Alexa?", and the other guy says,"Know her? I made out with her last weekend!" His friend and Alexa had been dating for 2 months. HAHAHAHAHAHAHA!!!!! I laughed til I cried.
Jajajaja, Aww that had to suck
__________________
I love speed and Nascar driving,,,
killing gears and dodging traffic,,,
-----NEHP---
{Never Enough HP}
Butch is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 07:58 AM   #198
Registered Member
Regular
 
98StangKid's Avatar
 
Join Date: May 2011
Region: Louisiana
Posts: 922
Quote:
Originally Posted by Butch

Jajajaja, Aww that had to suck
It was priceless.
__________________
'01 Cobra
Forged Internals, Limited Slip Differential, 3:73s, Bama Tune, Pro 5.0 Short Shifter, Mach 1 Air Intake, 31 Spline Moser Axles.
98StangKid is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 08:01 AM   #199
Registered Member
Regular
 
Skulls98GT's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Little Falls
Region: Minnesota
Posts: 456
Quote:
Originally Posted by Hmiller
Having a HEAT car wanna race you haha hilarious gah I love south Carolina cops
New to the lingo. By heat car, do you mean an undercover? If so, what tipped you off that it was a heat car.
Skulls98GT is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 08:16 AM   #200
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by Skulls98GT

New to the lingo. By heat car, do you mean an undercover? If so, what tipped you off that it was a heat car.
Haha no I don't know if you have them in your state but they are HEAT highway enforcement of aggressive traffic. They have all of the markings of a normal cop. They are just cops who give out tickets pretty much. However the undercover cops are pretty obvious around here too lol
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 08:39 AM   #201
Registered Member
Regular
 
Skulls98GT's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Little Falls
Region: Minnesota
Posts: 456
Quote:
Originally Posted by Hmiller

Haha no I don't know if you have them in your state but they are HEAT highway enforcement of aggressive traffic. They have all of the markings of a normal cop. They are just cops who give out tickets pretty much. However the undercover cops are pretty obvious around here too lol
Got ya! . Nope, no HEAT cars in Minnesota. Lots of very sneaky undercover cops though. They try and get people to street race.
Skulls98GT is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 08:47 AM   #202
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by Skulls98GT

Got ya! . Nope, no HEAT cars in Minnesota. Lots of very sneaky undercover cops though. They try and get people to street race.
Hahah that's funny yeah there was no way in heck that I was gonna even act like I wanted a piece of his charger.. I think he just wanted to show off lol! Yeah the cops here that are undercover drive blacked out chargers and u can see the extra lights from a mile away lol
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 09:33 AM   #203
Registered Member
Regular
 
gregtommy's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Region: Washington
Posts: 1,462
Send a message via AIM to gregtommy Send a message via Skype™ to gregtommy
Quote:
Originally Posted by Dcobra31

Haha Not necessarily a promotion...although my boss told me just this morning that he wants me to eventually become his right-hand girl. So, I'm gonna learn all that I can, and work my way up. This is my third week on the job

My mom enjoyed her first ride. She loved the leather bucket seats, especially; in fact, she was so comfortable that after we got into the garage, she still didn't wanna stand up lol! My dad was comfy, sitting in the back. But the only reason he had plenty of leg room was because I need to adjust my seat all the way to the front; otherwise, I can't clutch all the way in.
Sounds like a plan . Get rooted in there so well that in five years they don't know how they got along without you :p

---------- Post added at 07:33 AM ---------- Previous post was at 07:30 AM ----------

Quote:
Originally Posted by Hmiller

Hahah that's funny yeah there was no way in heck that I was gonna even act like I wanted a piece of his charger.. I think he just wanted to show off lol! Yeah the cops here that are undercover drive blacked out chargers and u can see the extra lights from a mile away lol
My first car was a 95 crown victoria with the police interceptor motor in it. I had a few cops roll up and ask to race. All joking around of course
__________________
MOTM DEC 2011
Base SC Dyno 595rwhp/493rwtrq
Refined Tune 608rwhp/504rwtrq


Mustang history started with a 2000 v6, 2003 GT, 2007 GT, 2011 GT, all Black(coincidence)
gregtommy is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 09:33 AM   #204
Registered Member
Regular
 
Butch's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: New Mexico
Posts: 1,653
Quote:
Originally Posted by Hmiller

Hahah that's funny yeah there was no way in heck that I was gonna even act like I wanted a piece of his charger.. I think he just wanted to show off lol! Yeah the cops here that are undercover drive blacked out chargers and u can see the extra lights from a mile away lol
Your so nice with your words, I know you really meant you didnt want to eat his car alive, not just a piece.

We got a few staters that are unmarked, big ol tumba burro though,, the big bumper type deal that trucks use alot, dont know the english name,,,,,
__________________
I love speed and Nascar driving,,,
killing gears and dodging traffic,,,
-----NEHP---
{Never Enough HP}
Butch is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 09:40 AM   #205
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by Butch

Your so nice with your words, I know you really meant you didnt want to eat his car alive, not just a piece.

We got a few staters that are unmarked, big ol tumba burro though,, the big bumper type deal that trucks use alot, dont know the english name,,,,,
Haha you are so right but he would have pulled me and said mam is there a reason why u pasted me hahahah jk I know what you mean )

---------- Post added at 10:40 AM ---------- Previous post was at 10:39 AM ----------

Quote:
Originally Posted by gregtommy

Sounds like a plan . Get rooted in there so well that in five years they don't know how they got along without you :p

---------- Post added at 07:33 AM ---------- Previous post was at 07:30 AM ----------



My first car was a 95 crown victoria with the police interceptor motor in it. I had a few cops roll up and ask to race. All joking around of course
Hahahahahaha that's funny did u pimp it out haha? That's what ppl do with them here lol
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 09:51 AM   #206
Registered Member
Regular
 
gregtommy's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Region: Washington
Posts: 1,462
Send a message via AIM to gregtommy Send a message via Skype™ to gregtommy
Quote:
Originally Posted by Hmiller

Haha you are so right but he would have pulled me and said mam is there a reason why u pasted me hahahah jk I know what you mean )

---------- Post added at 10:40 AM ---------- Previous post was at 10:39 AM ----------



Hahahahahaha that's funny did u pimp it out haha? That's what ppl do with them here lol
Lol no I didn't. I left it stock and pissed people off that thought they were being followed by a cop
__________________
MOTM DEC 2011
Base SC Dyno 595rwhp/493rwtrq
Refined Tune 608rwhp/504rwtrq


Mustang history started with a 2000 v6, 2003 GT, 2007 GT, 2011 GT, all Black(coincidence)
gregtommy is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 09:52 AM   #207
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by gregtommy

Lol no I didn't. I left it stock and pissed people off that thought they were being followed by a cop
Haha I'll bet that was so much fun!!!!
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 09:56 AM   #208
Registered Member
Regular
 
gregtommy's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Region: Washington
Posts: 1,462
Send a message via AIM to gregtommy Send a message via Skype™ to gregtommy
Quote:
Originally Posted by Hmiller

Haha I'll bet that was so much fun!!!!
Yes it was, especially on a four lane where I could drive up next to them waving and smiling before I took off.
__________________
MOTM DEC 2011
Base SC Dyno 595rwhp/493rwtrq
Refined Tune 608rwhp/504rwtrq


Mustang history started with a 2000 v6, 2003 GT, 2007 GT, 2011 GT, all Black(coincidence)
gregtommy is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 10:04 AM   #209
Registered Member
Regular
 
Butch's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Region: New Mexico
Posts: 1,653
Quote:
Originally Posted by Hmiller

Haha you are so right but he would have pulled me and said mam is there a reason why u pasted me hahahah jk I know what you mean )

---------- Post added at 10:40 AM ---------- Previous post was at 10:39 AM ----------



Hahahahahaha that's funny did u pimp it out haha? That's what ppl do with them here lol
Jaja, best response could have been,, jealous much? ;≥
__________________
I love speed and Nascar driving,,,
killing gears and dodging traffic,,,
-----NEHP---
{Never Enough HP}
Butch is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 10:33 AM   #210
Moderator Emeritus
Regular
 
Hmiller's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: South Carolina
Posts: 1,312
Send a message via AIM to Hmiller
Quote:
Originally Posted by gregtommy

Yes it was, especially on a four lane where I could drive up next to them waving and smiling before I took off.
Bahahahahahaha so funny I would have been like wtf why is this guy waving like that haha

---------- Post added at 11:33 AM ---------- Previous post was at 11:32 AM ----------

Quote:
Originally Posted by Butch

Jaja, best response could have been,, jealous much? ;≥
Haha that's a good one!
__________________
VOTE For MOTM!!!!!!
Hmiller is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


» Like Us On Facebook



06:35 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.