How Much Did You Pay For Your Mustang? - Page 4 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 11-22-2012, 04:21 PM   #106
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by sinister
13 gt 401a package sticker was 37500 got it for 27
How the heck?
I have good negotiating skills. But damn!!
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 11-22-2012, 04:23 PM   #107
Registered Member
Regular
 
Charlie_santos's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Texas
Posts: 3,824
Quote:
Originally Posted by tgmeyer
Just curious how much you guys paid for your killer ponies? Im especially interested in the 13's! Lets get the stories rollin'!
18,000 new 2012, performance pkg, comfort pkg, boss 302 rims. My aunt is the head financing lady at my local dealership. I got family discount, military discount, student rebate.
Charlie_santos is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 04:25 PM   #108
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by Charlie_santos

18,000 new 2012, performance pkg, comfort pkg, boss 302 rims. My aunt is the head financing lady at my local dealership. I got family discount, military discount, student rebate.
How about I bring my 08 there to trade in, you get me some discounts and I give you 1k kickback for hookin me up lol.
Sound like a plan?
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 11-22-2012, 04:47 PM   #109
Registered Member
Regular
 
Charlie_santos's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Texas
Posts: 3,824
Quote:
Originally Posted by 08SteedaQ350

How about I bring my 08 there to trade in, you get me some discounts and I give you 1k kickback for hookin me up lol.
Sound like a plan?
Lmao I'm down haha
Charlie_santos is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 05:23 PM   #110
Registered Member
Regular
 
tgmeyer's Avatar
 
Join Date: May 2012
Region: Wisconsin
Posts: 285
Quote:
Originally Posted by sinister
13 gt 401a package sticker was 37500 got it for 27
Woah! Was your negotiating partner a .357 magnum with exploding bullet tips?
tgmeyer is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 05:23 PM   #111
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by tgmeyer

Woah! Was your negotiating partner a .357 magnum with exploding bullet tips?
+1
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 05:33 PM   #112
Registered Member
Regular
 
sinister's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Alabama
Posts: 99
Quote:
Originally Posted by 08SteedaQ350

How the heck?
I have good negotiating skills. But damn!!
Paid cash lol

---------- Post added at 05:33 PM ---------- Previous post was at 05:33 PM ----------

Quote:
Originally Posted by tgmeyer

Woah! Was your negotiating partner a .357 magnum with exploding bullet tips?
Paid cash for it lol
sinister is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 05:41 PM   #113
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by sinister

Paid cash lol

---------- Post added at 05:33 PM ---------- Previous post was at 05:33 PM ----------



Paid cash for it lol
I paid cash tooooooo lol
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 05:51 PM   #114
Registered Member
Regular
 
sLbxO143's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Whitman, MA
Region: Massachusetts
Posts: 410
2004 GT sticker price $18,000 with 50K miles. Talked to them down to $15,000 & put $2,000 down.
sLbxO143 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 06:12 PM   #115
Registered Member
Regular
 
jleber123's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Burlington
Region: New Jersey
Posts: 585
2001 Ford Mustang.... Ready for this guys. Got it for free. Brother gave it to me and he got a newer car. I didn't pay a dime. LOVE IT. But idk what he paid for it. Sorry fellow people.
jleber123 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 06:14 PM   #116
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by jleber123
2001 Ford Mustang.... Ready for this guys. Got it for free. Brother gave it to me and he got a newer car. I didn't pay a dime. LOVE IT. But idk what he paid for it. Sorry fellow people.
Lol +100
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 06:15 PM   #117
Registered Member
Regular
 
jleber123's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Burlington
Region: New Jersey
Posts: 585
Also forgot to mention the car only had 75k miles on it! I fell in love right away
jleber123 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 06:22 PM   #118
Registered Member
Regular
 
Zweissk8's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: California
Posts: 74
Paid $9,000, only had 57k miles on it. First car, had it since Father's Day of this year and I love it!!!!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-3144032439.jpg
Views:	143
Size:	732.9 KB
ID:	77256  
Zweissk8 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 07:50 PM   #119
Registered Member
Regular
 
Join Date: Nov 2012
Location: Memphis
Region: Tennessee
Posts: 155
13 premium nav, 6sp, 3.73 gears
Listed for 38
Bought at 34
lwandrewz is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 09:09 PM   #120
Registered Member
Regular
 
sinister's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Alabama
Posts: 99
Quote:
Originally Posted by 08SteedaQ350

I paid cash tooooooo lol
Only way to do it screw the interest hahaha
sinister is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 09:12 PM   #121
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by sinister

Only way to do it screw the interest hahaha
Lol yessir
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 09:15 PM   #122
Registered Member
Regular
 
The Darkside's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Region: New York
Posts: 1,176
Quote:
Originally Posted by sinister
13 gt 401a package sticker was 37500 got it for 27
How??
__________________
American Muscle forever!
i bleed Race fuel!
http://www.youtube.com/watch?v=o_FjllgR5-Y
The Darkside is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 09:20 PM   #123
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by The Darkside

How??
Yeah how???? Cause I was gonna get a 13 base gt for 26k cash. Been almost 29k out the door. But after wheels, suspension kit, short throw, exhaust, I woulda been in way too much. So I bought my Steeda which was already done. Taxed out the door for cheaper than the 13 gt base.

So how did you manage that one
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 09:38 PM   #124
Registered Member
Regular
 
sinister's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Alabama
Posts: 99
All about who you know in the dealership and show them the cash then when they say can't do that say thanks and walk out bet u money they will come runing out the door to get you haha
sinister is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 09:51 PM   #125
Road Trip!
 
Join Date: Jul 2012
Region: South Carolina
Posts: 282
Before or after the extensive repairs? Lol
Supersnake04 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 10:06 PM   #126
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by sinister
13 gt 401a package sticker was 37500 got it for 27
I'm gonna have to call Bullshyt on that tho. Unless I see pics, it didn't happen lol.

That's 10k under asking price. If I see a purchase agreement at that sale price, I'll say 'damn! I'm paying you to go with me to buy a car next week'
But if not, I can't believe it. Not a 13'
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 10:14 PM   #127
Road Trip!
 
Join Date: Jul 2012
Region: South Carolina
Posts: 282
Quote:
Originally Posted by 08SteedaQ350

I'm gonna have to call Bullshyt on that tho. Unless I see pics, it didn't happen lol.

That's 10k under asking price. If I see a purchase agreement at that sale price, I'll say 'damn! I'm paying you to go with me to buy a car next week'
But if not, I can't believe it. Not a 13'
Maybe he did some nasty things with the dealer? Lol just kidding sinister
Supersnake04 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 10:16 PM   #128
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by Supersnake04

Maybe he did some nasty things with the dealer? Lol just kidding sinister
Lol
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 10:44 PM   #129
Registered Member
Regular
 
Compstall's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Tacoma, WA
Region: Washington
Posts: 1,162
Who's adding tags, tax, license, and any extras like extended warranty...
__________________
- Brent
'11 GT Kona Blue Brembo
"Measure with micrometers, mark with a scribe, chop with an axe"
"I'm not new to driving. I've been doing it for a couple of years now." - Aphex
Compstall is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2012, 11:16 PM   #130
Registered Member
Regular
 
Grove2504's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Texas
Posts: 36
Quote:
Originally Posted by 08SteedaQ350

I'm gonna have to call Bullshyt on that tho. Unless I see pics, it didn't happen lol.

That's 10k under asking price. If I see a purchase agreement at that sale price, I'll say 'damn! I'm paying you to go with me to buy a car next week'
But if not, I can't believe it. Not a 13'
I agree. I'm in the business and cars doesn't mean anything. Some people count their trade or just lie. That's like saying youdynoed 450 whp stock.
Grove2504 is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2012, 02:30 PM   #131
Registered Member
Regular
 
sinister's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Region: Alabama
Posts: 99
Quote:
Originally Posted by 08SteedaQ350

I'm gonna have to call Bullshyt on that tho. Unless I see pics, it didn't happen lol.

That's 10k under asking price. If I see a purchase agreement at that sale price, I'll say 'damn! I'm paying you to go with me to buy a car next week'
But if not, I can't believe it. Not a 13'
What you want to see pics of please fill me in I'm not in the business of bs anyone it was a brand new 13 203 miles on it so please let me know

---------- Post added at 02:30 PM ---------- Previous post was at 02:30 PM ----------

Quote:
Originally Posted by Supersnake04

Maybe he did some nasty things with the dealer? Lol just kidding sinister
Lmao yea idk he could try that
sinister is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2012, 03:17 PM   #132
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by sinister

What you want to see pics of please fill me in I'm not in the business of bs anyone it was a brand new 13 203 miles on it so please let me know

---------- Post added at 02:30 PM ---------- Previous post was at 02:30 PM ----------



Lmao yea idk he could try that
Lol it's just like being at the strip. Someone says they ran a certain time in the 1/4, unless I see a time slip, it didn't happen
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2012, 03:29 PM   #133
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by sinister

What you want to see pics of please fill me in I'm not in the business of bs anyone it was a brand new 13 203 miles on it so please let me know

---------- Post added at 02:30 PM ---------- Previous post was at 02:30 PM ----------



Lmao yea idk he could try that
So what you're saying is you got a 13gt premium at the price of a V6 premium?
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2012, 04:47 PM   #134
Registered Member
Regular
 
Defiant 5.0's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Surfside Beach
Region: South Carolina
Posts: 325
I want to say that I paid somewhere in the neighborhood of $28k for my '11 GT 6mt. When I traded my G37 coupe, that covered all but $300 of the cost. First it was $1,400, talked them down to $800 and then all I had to do was sign. I set the pen down and walked out of the dealership, got in my Infiniti and left. They, of course, called the next day and said that they wanted to see what they could do. So my wife and I rode up there and they were able to get my trade in up enough to where it only cost me $300 out the door. I love this car and honestly don't ever want to let her go.
__________________
2011 Mustang GT 6mt
Mod List: H&R Super Sport Springs, Eibach Camber Bolts, Steeda Panhard Bar, BBK Cold Air Intake, Stack Racing Chrome Strut Tower Bar, Boss 302 Coil Pack Covers, Barton Shifter, Barton 2 Post Bracket, 4.10 Gear, 2013 Track Pack Wheels, QA1 Single Adjustable Rear Shocks, Roush Axle-back exhaust, CDC Chin Spoiler, Saleen Grille,
Defiant 5.0 is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2012, 05:00 PM   #135
Road Trip!
 
Join Date: Jul 2012
Region: Florida
Posts: 1,684
Quote:
Originally Posted by sinister
13 gt 401a package sticker was 37500 got it for 27
Yeah right. Not buying it. U sure you didn't mean 2003?
Mikeyt03 is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2012, 05:02 PM   #136
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by Mikeyt03

Yeah right. Not buying it. U sure you didn't mean 2003?
+1 lol
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2012, 05:15 PM   #137
Registered User
Newbie
 
Alexl.Wilson's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Kentucky
Posts: 33
Quote:
Originally Posted by sinister
13 gt 401a package sticker was 37500 got it for 27
27 grand for a 13' GT??? That's the same amount I paid for my 14' Unicorn!...
Alexl.Wilson is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2012, 05:16 PM   #138
Registered Member
Regular
 
08SteedaQ350's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Region: Louisiana
Posts: 881
Quote:
Originally Posted by Alexl.Wilson

27 grand for a 13' GT??? That's the same amount I paid for my 14' Unicorn!...
Lol that means he woulda had to have the sticker price knocked down below $25,000. Which ain't happening
08SteedaQ350 is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2012, 05:28 PM   #139
Registered Member
Regular
 
Redstang1's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Statesboro
Region: Georgia
Posts: 828
Well I financed around 20k for my new 2011 when I bought it, but I did trade my paid off f150
Redstang1 is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2012, 05:28 PM   #140
Road Trip!
 
Join Date: Jul 2012
Region: Florida
Posts: 1,684
I got my price down to 29k with "a" plan and the sticker was 36. After taxes, gap insurance ect, it was at 31,500 ish. So there is no way he pulled that off even if 27 was before tax,tag,title. Unless he got a v6 with 5.0 badges.
Mikeyt03 is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


» Like Us On Facebook



08:37 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.