The Jersey Bar - Page 68 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 06-28-2013, 06:00 PM   #2346
Registered Member
Regular
 
v8pony's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Monmouth County, New Jersey
Region: New Jersey
Posts: 2,201
***** next door pisses me off more than anything , I hear her all night calling her mom a *unt and b*tch and f that and f this, she's 18 and thinks she's soooo cool in her lime green 01 v6 auto mustang, she burns out EVERYTIME she leaves the house, first off her stang has a disgusting tick when she pulls away and has close to 300k on it, only reason it's painted all nice is cuz daddy owns a body shop... arghhh I've never wanted to punch a female sooooo bad, she literally stresses me out hahahahaha...lol had to vent, she just stormed out of the house screaming as her mom was yelling please don't speed around the neighborhood, so the little b*tch decides to get in her car and burnout down the f'in street...what the hell is wrong with some of these kids now days? I don't get them...I got lucky and still made the generation where people know what the hell hard work is and at least have some what of a head on our shoulders to realize that life ain't easy and hard work is a must...
__________________
2002 5spd GT
Feb 2013 Mustang of the Month
v8pony is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 06-28-2013, 06:36 PM   #2347
Registered Member
Regular
 
jleber123's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Burlington
Region: New Jersey
Posts: 585
Quote:
Originally Posted by NJstanger View Post
***** next door pisses me off more than anything , I hear her all night calling her mom a *unt and b*tch and f that and f this, she's 18 and thinks she's soooo cool in her lime green 01 v6 auto mustang, she burns out EVERYTIME she leaves the house, first off her stang has a disgusting tick when she pulls away and has close to 300k on it, only reason it's painted all nice is cuz daddy owns a body shop... arghhh I've never wanted to punch a female sooooo bad, she literally stresses me out hahahahaha...lol had to vent, she just stormed out of the house screaming as her mom was yelling please don't speed around the neighborhood, so the little b*tch decides to get in her car and burnout down the f'in street...what the hell is wrong with some of these kids now days? I don't get them...I got lucky and still made the generation where people know what the hell hard work is and at least have some what of a head on our shoulders to realize that life ain't easy and hard work is a must...
Hahaha wish I was there too see it
jleber123 is offline   Reply With Quote
Old 06-28-2013, 07:03 PM   #2348
Registered Member
Regular
 
usmc.Cavanaugh's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Bayville/tabernacle
Region: New Jersey
Posts: 47
If I did that when I was 18 my mom would of whooped my *** with no hesitation
usmc.Cavanaugh is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 06-28-2013, 07:17 PM   #2349
Registered Member
Regular
 
Mustang81596's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Pemberton
Region: New Jersey
Posts: 643
If I even had the thought of doing any of that my parents would whoop the **** out of me. Lol.
__________________
pypes x w/flow 40's, SR CAI, plasti dipped (emblems, stripe, rear decklid, rear valance, cowl vent grille, fuel door, antenna holder), shorty antenna, mach 1 chin spoiler, custom interior trim, blue LED interior lights, more to come later
Mustang81596 is offline   Reply With Quote
Old 06-28-2013, 07:52 PM   #2350
Registered Member
Regular
 
jleber123's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Burlington
Region: New Jersey
Posts: 585
So I just came to the conclusion for me to stop buying stuff for my stang and save up for a NEW MUSTANG
jleber123 is offline   Reply With Quote
Old 06-28-2013, 08:10 PM   #2351
Registered Member
Regular
 
v8pony's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Monmouth County, New Jersey
Region: New Jersey
Posts: 2,201
Quote:
Originally Posted by jleber123 View Post
so i just came to the conclusion for me to stop buying stuff for my stang and save up for a new mustang
that's what i been sayin yo!!! I been thinking about opening up separate car savings account, just to throw money in here and there and hey maybe in 5 years ill have the cash to buy a brand spankin new stang off the lot with 0 payments..that'd be nice lol
__________________
2002 5spd GT
Feb 2013 Mustang of the Month
v8pony is offline   Reply With Quote
Old 06-28-2013, 08:12 PM   #2352
Registered Member
Regular
 
jleber123's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Burlington
Region: New Jersey
Posts: 585
Quote:
Originally Posted by NJstanger View Post

that's what i been sayin yo!!!
Don't get me wrong. I love the 99-04 body style but it would be nice to get the 10-14 bodystle too. I just might save up for the 15 when that comes out
jleber123 is offline   Reply With Quote
Old 06-28-2013, 08:16 PM   #2353
Registered Member
Regular
 
Slp_loudmouth's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: New Jersey
Posts: 566
Quote:
Originally Posted by 2013mustang5.0 View Post

Haha I wish I was 18 whole next year till may 29 :0. And does that mean you can't drink In a dry county or just can't buy alcohol
You can't legally drink or buy alcohol under 21
Slp_loudmouth is offline   Reply With Quote
Old 06-28-2013, 08:16 PM   #2354
Registered Member
Regular
 
v8pony's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Monmouth County, New Jersey
Region: New Jersey
Posts: 2,201
Quote:
Originally Posted by jleber123 View Post

Don't get me wrong. I love the 99-04 body style but it would be nice to get the 10-14 bodystle too. I just might save up for the 15 when that comes out
Oh yea man gotta be an amazing feeling grabbing a brand new car
__________________
2002 5spd GT
Feb 2013 Mustang of the Month
v8pony is offline   Reply With Quote
Old 06-28-2013, 11:45 PM   #2355
Registered Member
Regular
 
v8pony's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Monmouth County, New Jersey
Region: New Jersey
Posts: 2,201
Hope it doesn't rain tomorrow, I plan on doing brakes and rotors
__________________
2002 5spd GT
Feb 2013 Mustang of the Month
v8pony is offline   Reply With Quote
Old 06-29-2013, 12:17 AM   #2356
Registered Member
Regular
 
2013mustang5.0's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Cream ridge
Region: New Jersey
Posts: 461
Quote:
Originally Posted by NJstanger View Post
***** next door pisses me off more than anything , I hear her all night calling her mom a *unt and b*tch and f that and f this, she's 18 and thinks she's soooo cool in her lime green 01 v6 auto mustang, she burns out EVERYTIME she leaves the house, first off her stang has a disgusting tick when she pulls away and has close to 300k on it, only reason it's painted all nice is cuz daddy owns a body shop... arghhh I've never wanted to punch a female sooooo bad, she literally stresses me out hahahahaha...lol had to vent, she just stormed out of the house screaming as her mom was yelling please don't speed around the neighborhood, so the little b*tch decides to get in her car and burnout down the f'in street...what the hell is wrong with some of these kids now days? I don't get them...I got lucky and still made the generation where people know what the hell hard work is and at least have some what of a head on our shoulders to realize that life ain't easy and hard work is a must...
I didn't know an 01 v6 could even burn out :0. But yeah I hear ya man kids in my school treat there parents like ****. If I even mouth off to my parents I would get back handed to the mouth. One time I called my mom a ***** and she took my cell phone and broke it in half (back when flip phones existed)
__________________
2013 mustang 5.0 track pack(first mustang)
2013mustang5.0 is offline   Reply With Quote
Old 06-29-2013, 08:36 AM   #2357
Registered Member
Regular
 
usmc.Cavanaugh's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Bayville/tabernacle
Region: New Jersey
Posts: 47
Quote:
Originally Posted by 2013mustang5.0 View Post

I didn't know an 01 v6 could even burn out :0. But yeah I hear ya man kids in my school treat there parents like ****. If I even mouth off to my parents I would get back handed to the mouth. One time I called my mom a ***** and she took my cell phone and broke it in half (back when flip phones existed)
Hahaha my mom did the same thing to me but after words hit me with a spoon! Marine corps drill instructors weren't so scary to me during boot camp because my mom so hard on me
usmc.Cavanaugh is offline   Reply With Quote
Old 06-29-2013, 04:36 PM   #2358
Registered Member
Regular
 
2013mustang5.0's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Cream ridge
Region: New Jersey
Posts: 461
Going on first road trip in the mustang tomorrow
__________________
2013 mustang 5.0 track pack(first mustang)
2013mustang5.0 is offline   Reply With Quote
Old 06-29-2013, 04:58 PM   #2359
Registered Member
Regular
 
Mustang81596's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Pemberton
Region: New Jersey
Posts: 643
White boy problems




Click image for larger version

Name:	image-2084850781.jpg
Views:	44
Size:	395.7 KB
ID:	116122
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-4293460620.jpg
Views:	37
Size:	388.8 KB
ID:	116121  
__________________
pypes x w/flow 40's, SR CAI, plasti dipped (emblems, stripe, rear decklid, rear valance, cowl vent grille, fuel door, antenna holder), shorty antenna, mach 1 chin spoiler, custom interior trim, blue LED interior lights, more to come later
Mustang81596 is offline   Reply With Quote
Old 06-29-2013, 05:11 PM   #2360
Registered Member
Regular
 
jleber123's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Burlington
Region: New Jersey
Posts: 585
Quote:
Originally Posted by Mustang81596 View Post
White boy problems
Lmao ewh men aren't suppose to be that sunburnt
jleber123 is offline   Reply With Quote
Old 06-29-2013, 05:19 PM   #2361
Registered Member
Regular
 
Mustang81596's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Pemberton
Region: New Jersey
Posts: 643
Quote:
Originally Posted by jleber123 View Post

Lmao ewh men aren't suppose to be that sunburnt
Lol. Been in the beach for the past 10 hours at a tournament. My compression shorts make it a perfect line. I never tanned there before. Ever lol. And I don't get why it posted twice? Haha
__________________
pypes x w/flow 40's, SR CAI, plasti dipped (emblems, stripe, rear decklid, rear valance, cowl vent grille, fuel door, antenna holder), shorty antenna, mach 1 chin spoiler, custom interior trim, blue LED interior lights, more to come later
Mustang81596 is offline   Reply With Quote
Old 06-29-2013, 05:26 PM   #2362
Registered Member
Regular
 
jleber123's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Burlington
Region: New Jersey
Posts: 585
Quote:
Originally Posted by Mustang81596 View Post

Lol. Been in the beach for the past 10 hours at a tournament. My compression shorts make it a perfect line. I never tanned there before. Ever lol. And I don't get why it posted twice? Haha
Thank gosh I don't get sunburnt. It just tabs right away
jleber123 is offline   Reply With Quote
Old 06-29-2013, 05:45 PM   #2363
Registered Member
Regular
 
Mustang81596's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Pemberton
Region: New Jersey
Posts: 643
Quote:
Originally Posted by jleber123 View Post

Thank gosh I don't get sunburnt. It just tabs right away
I'm glad I only burn once
__________________
pypes x w/flow 40's, SR CAI, plasti dipped (emblems, stripe, rear decklid, rear valance, cowl vent grille, fuel door, antenna holder), shorty antenna, mach 1 chin spoiler, custom interior trim, blue LED interior lights, more to come later
Mustang81596 is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2013, 04:10 AM   #2364
Registered Member
Regular
 
2013mustang5.0's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Cream ridge
Region: New Jersey
Posts: 461
Got home from work at 4am stuposto leave in 20 mins for my first road trip. Ahhh this isn't going to be good
__________________
2013 mustang 5.0 track pack(first mustang)
2013mustang5.0 is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2013, 11:49 AM   #2365
Registered Member
Regular
 
jleber123's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Burlington
Region: New Jersey
Posts: 585
This hangover is killing my whole day boys lol
jleber123 is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2013, 12:30 PM   #2366
Registered Member
Regular
 
2013mustang5.0's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Cream ridge
Region: New Jersey
Posts: 461
Quote:
Originally Posted by jleber123 View Post
This hangover is killing my whole day boys lol
Haha can't wait for ocean city I think we're Gona get some shine for the week and a few cases of buds
__________________
2013 mustang 5.0 track pack(first mustang)
2013mustang5.0 is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2013, 12:48 PM   #2367
Registered Member
Regular
 
jleber123's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Burlington
Region: New Jersey
Posts: 585
Quote:
Originally Posted by 2013mustang5.0 View Post

Haha can't wait for ocean city I think we're Gona get some shine for the week and a few cases of buds
Haha go for it. I'm sure it'll be a blast
jleber123 is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2013, 09:12 PM   #2368
Registered Member
Regular
 
v8pony's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: Monmouth County, New Jersey
Region: New Jersey
Posts: 2,201
Man one thing after another, been working on this car all week, can't complain I did just hit 120k
__________________
2002 5spd GT
Feb 2013 Mustang of the Month
v8pony is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2013, 09:24 PM   #2369
Registered Member
Regular
 
jleber123's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Burlington
Region: New Jersey
Posts: 585
Quote:
Originally Posted by NJstanger View Post
Man one thing after another, been working on this car all week, can't complain I did just hit 120k
Haha I'm right with you.. I fix one thing and another problem comes along. It's annoying.
jleber123 is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2013, 04:57 PM   #2370
Registered Member
Regular
 
usmc.Cavanaugh's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Bayville/tabernacle
Region: New Jersey
Posts: 47
So my girl friend keeps bugging me on what she should get for my birthday which is in like 2 weeks and I keep saying lowering springs and she's going on the American muscle website and picking out like tuners and wheels and **** expensive **** and I'm not the kind of person who likes gifts what should I do?!?
usmc.Cavanaugh is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2013, 05:03 PM   #2371
Registered Member
Regular
 
Mustang Rider's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: Palm Bay
Region: Florida
Posts: 134
Quote:
Originally Posted by usmc.Cavanaugh View Post
So my girl friend keeps bugging me on what she should get for my birthday which is in like 2 weeks and I keep saying lowering springs and she's going on the American muscle website and picking out like tuners and wheels and **** expensive **** and I'm not the kind of person who likes gifts what should I do?!?
My bday is on the 15th. Have her send them to florida lol jk
Mustang Rider is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2013, 05:07 PM   #2372
Registered Member
Regular
 
jleber123's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Burlington
Region: New Jersey
Posts: 585
Quote:
Originally Posted by Mustang Rider View Post

My bday is on the 15th. Have her send them to florida lol jk
Lmao +1
jleber123 is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2013, 05:12 PM   #2373
Registered Member
Regular
 
usmc.Cavanaugh's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Bayville/tabernacle
Region: New Jersey
Posts: 47
Quote:
Originally Posted by Mustang Rider View Post

My bday is on the 15th. Have her send them to florida lol jk
Lmao
usmc.Cavanaugh is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2013, 05:20 PM   #2374
Registered Member
Regular
 
Slp_loudmouth's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: New Jersey
Posts: 566
My girl never asked me she called her brother who's like an older brother to me and who drives a cobra and asked what to get me. I got 3.73 gears a cold air intake
Slp_loudmouth is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2013, 08:14 PM   #2375
Registered Member
Regular
 
usmc.Cavanaugh's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Bayville/tabernacle
Region: New Jersey
Posts: 47
Lol that's awesome but I'm not that lucky her and her family drives lifted Chevys there not a fan of fords
usmc.Cavanaugh is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2013, 12:37 AM   #2376
Registered Member
Regular
 
2013mustang5.0's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Cream ridge
Region: New Jersey
Posts: 461
Holy **** just lost another car life down to 4 by 17 years old :0
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-3954809554.jpg
Views:	61
Size:	319.6 KB
ID:	116403  
__________________
2013 mustang 5.0 track pack(first mustang)
2013mustang5.0 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2013, 09:49 AM   #2377
Registered Member
Regular
 
Mustang81596's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Pemberton
Region: New Jersey
Posts: 643
Quote:
Originally Posted by 2013mustang5.0 View Post
Holy **** just lost another car life down to 4 by 17 years old :0
Holy **** bro. That's terrible. I seen a flipped car on the parkway yesterday in the woods coming back from wildwood. One lady was getting CPR from a cop while her kids stoop around her..
__________________
pypes x w/flow 40's, SR CAI, plasti dipped (emblems, stripe, rear decklid, rear valance, cowl vent grille, fuel door, antenna holder), shorty antenna, mach 1 chin spoiler, custom interior trim, blue LED interior lights, more to come later
Mustang81596 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2013, 11:17 AM   #2378
Registered Member
Regular
 
Slp_loudmouth's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: New Jersey
Posts: 566
Quote:
Originally Posted by Mustang81596 View Post

Holy **** bro. That's terrible. I seen a flipped car on the parkway yesterday in the woods coming back from wildwood. One lady was getting CPR from a cop while her kids stoop around her..
Damn man yo did you see a white cobra down there or a 05 gt with a big techno sticker in red across the front windshield
Slp_loudmouth is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2013, 11:20 AM   #2379
Registered Member
Regular
 
Mustang81596's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: Pemberton
Region: New Jersey
Posts: 643
Quote:
Originally Posted by Slp_loudmouth View Post

Damn man yo did you see a white cobra down there or a 05 gt with a big techno sticker in red across the front windshield
I think I did see a white cobra.. But I think it was like a 98'. I didn't see the gt. there were mad nice stangs though. Did you go down?
__________________
pypes x w/flow 40's, SR CAI, plasti dipped (emblems, stripe, rear decklid, rear valance, cowl vent grille, fuel door, antenna holder), shorty antenna, mach 1 chin spoiler, custom interior trim, blue LED interior lights, more to come later
Mustang81596 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2013, 11:35 AM   #2380
Registered Member
Regular
 
Slp_loudmouth's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Region: New Jersey
Posts: 566
Quote:
Originally Posted by Mustang81596 View Post

I think I did see a white cobra.. But I think it was like a 98'. I didn't see the gt. there were mad nice stangs though. Did you go down?
Yeah I rode in my friends 99 cobra and his dad brought his supercharged beast down
Slp_loudmouth is offline   Reply With Quote
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


» Like Us On Facebook



08:24 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.