Get together date set! - Page 161 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Join Mustang Evolution Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 06-02-2013, 06:50 AM   #5601
Registered Member
Regular
 
fultonboy09's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Region: Missouri
Posts: 629
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post
Lol. All I need is somebody to point me to the car wash that does NOT touch my car. Sorry I'm slow to post to the thread men, it's summer and I transform from Steve to Stephaun da pool boi. I have cleaned the dang thing for 2 days.

I might jst get up Friday morning and drive instead of driving down Thursday. Tryin to plan out the week and I'm off Thursday and Friday. I was gonna stay Thursday but ahhhhhh lol. Idk. I'm thinkin Friday makes more sense right? Nobody else gonna be there on Thursday.
I will

---------- Post added at 06:50 AM ---------- Previous post was at 06:47 AM ----------

The wirw is coated in a silicon type material so you dont get scratches. I had them on my 03
fultonboy09 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 06-02-2013, 10:59 AM   #5602
Registered Member
Regular
 
93fox's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Region: Missouri
Posts: 36
I have a whole interior to re do and put in before Saturday. Horray
93fox is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 06-02-2013, 11:48 AM   #5603
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Quote:
Originally Posted by 93fox View Post
I have a whole interior to re do and put in before Saturday. Horray
Get to it!! Haha jk I know the feeling of being rushed I have to give her a wash and wax at some point this week I'd like to do it Thursday but I work everyday till Friday and its going to rain wed and Thursday ugh and I need to do a very good interior cleaning its Soo bad haha
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 11:51 AM   #5604
Registered Member
Regular
 
93fox's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Region: Missouri
Posts: 36
Haha well I always love washing it. And if I don't have some stuff in dont hold judgement lol
93fox is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 02:01 PM   #5605
Registered Member
Regular
 
Mystic96's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: KC
Region: Missouri
Posts: 157
I just did mine for a show a couple weeks back should be pretty simple to detail her.
Mystic96 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 02:25 PM   #5606
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Quote:
Originally Posted by Mystic96 View Post
I just did mine for a show a couple weeks back should be pretty simple to detail her.
Way to rub it in!
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 02:53 PM   #5607
Registered User
Newbie
 
HihoSilver0820's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Moberly
Region: Missouri
Posts: 3
Car show with the missouri mustang and ford club



HihoSilver0820 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 02:58 PM   #5608
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
R they all comin next weekend?
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 03:16 PM   #5609
Registered Member
Regular
 
Missouri Hoss's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Lebanon
Region: Missouri
Posts: 265
I have a satin shifter knob and a set of Heartthrob Flowpack axlebacks to install this week. Otherwise, Lola Mae is detailed and ready for Fulton. Although, she'll get de-bugged, rinsed off and dried once I get there.
Missouri Hoss is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 03:51 PM   #5610
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
Lol. I'm gonna be detailed and ready to roll. I'm sure ill need to debug once I get there too. Then debug once I get home. DANG BUGS! Lol
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 04:19 PM   #5611
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
I know I'm washing the stang when I get into Columbia on Friday its going to be filthy!!!!!
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 04:34 PM   #5612
Registered User
Newbie
 
JBs Mach's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Columbia
Region: Missouri
Posts: 4
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post
R they all comin next weekend?
R we coming? We are already here waiting for you!
JBs Mach is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 05:04 PM   #5613
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Quote:
Originally Posted by JBs Mach View Post

R we coming? We are already here waiting for you!
+100 so pumped to get together!
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 06:17 PM   #5614
Registered Member
Regular
 
fultonboy09's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Region: Missouri
Posts: 629
Quote:
Originally Posted by HihoSilver0820 View Post
Car show with the missouri mustang and ford club
This makes me soooo sad, i was supposed to be there!
fultonboy09 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 06:28 PM   #5615
Registered User
Newbie
 
HihoSilver0820's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Moberly
Region: Missouri
Posts: 3
Quote:
Originally Posted by fultonboy09 View Post

This makes me soooo sad, i was supposed to be there!
Haha it was a big show. .. like 225 entrys and another 50-75 cars that didnt get judged....
HihoSilver0820 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2013, 09:05 PM   #5616
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
Ohhhhhh. Sorry, I didn't know that was all of u guys JB. Sorry. How many from of u guys will be coming?

No makin fun of the bad southern accent! Lol
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 01:41 AM   #5617
Registered Member
Regular
 
Missouri Hoss's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Lebanon
Region: Missouri
Posts: 265
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post
Lol. I'm gonna be detailed and ready to roll. I'm sure ill need to debug once I get there too. Then debug once I get home. DANG BUGS! Lol
Where you driving from?
Missouri Hoss is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 04:35 AM   #5618
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
Tazewell Tn. Where ky, tn and Va meet.
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 05:26 AM   #5619
Registered User
Newbie
 
JBs Mach's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Columbia
Region: Missouri
Posts: 4
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post
Ohhhhhh. Sorry, I didn't know that was all of u guys JB. Sorry. How many from of u guys will be coming?

No makin fun of the southern accent! Lol
No disrespect for the accent meant...I'm born and raised in Missouri. We were a Southern State after all...

All the cars you see will be there as far as I know plus a few more. Weather forecast is calling for dry conditions, perfect weather IMO, Highs on Friday and Saturday @ 72 degrees, little to no chance of rain.

Hi Ho Silver is our newest member! Thanks for the cool pics man!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20130602_125450.jpg
Views:	50
Size:	1.97 MB
ID:	111900   Click image for larger version

Name:	IMG-20130602-01866.jpg
Views:	57
Size:	1.30 MB
ID:	111901  

Click image for larger version

Name:	IMG-20130602-01856.jpg
Views:	44
Size:	1.26 MB
ID:	111902  
JBs Mach is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 06:00 AM   #5620
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
That's awesome! I can't wait! I hope everybody is as fired up as I am. I've looked at the forecast and seen the same thing. Gonna detail the car Thursday. Leave early Friday. Is there somewhere we all wanna meet and eat Friday night?
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 06:17 AM   #5621
Registered User
Newbie
 
JBs Mach's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Columbia
Region: Missouri
Posts: 4
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post
That's awesome! I can't wait! I hope everybody is as fired up as I am. I've looked at the forecast and seen the same thing. Gonna detail the car Thursday. Leave early Friday. Is there somewhere we all wanna meet and eat Friday night?
I had thought we could all meet for the cruise, (I have a spot picked out) drive the cruise (about 30 miles) and then go to wherever you wish for dinner... Time wise, I was shooting for 6:00pm for pre-cruise and roll about 6:30pm. We should be back in town a bit after 7:00 and eat.
JBs Mach is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 07:05 AM   #5622
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Quote:
Originally Posted by JBs Mach View Post

I had thought we could all meet for the cruise, (I have a spot picked out) drive the cruise (about 30 miles) and then go to wherever you wish for dinner... Time wise, I was shooting for 6:00pm for pre-cruise and roll about 6:30pm. We should be back in town a bit after 7:00 and eat.
Awesome sounds like a plan!
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 08:20 AM   #5623
Registered User
Newbie
 
HihoSilver0820's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Moberly
Region: Missouri
Posts: 3
I wont make it to pre cruise my best friend is home from air force for a week n half then goes to portugal for 2 years.. so we are goin out friday night...

Hope im sober enough sat morning lol
HihoSilver0820 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 08:38 AM   #5624
Registered Member
Regular
 
Mystic96's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: KC
Region: Missouri
Posts: 157
All ponies leavin Sat morn cruisin East from KC and West wanna roll together sound off. I plan on leavin around 8 or 9 am from Warrensburg dependin, we oughtta finalize any hookups for the ride to Fulton for show me guys.
Mystic96 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 10:18 AM   #5625
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
Quote:
Originally Posted by JBs Mach View Post

I had thought we could all meet for the cruise, (I have a spot picked out) drive the cruise (about 30 miles) and then go to wherever you wish for dinner... Time wise, I was shooting for 6:00pm for pre-cruise and roll about 6:30pm. We should be back in town a bit after 7:00 and eat.
Sounds awesome! Are we gonna cruise Saturday as well? I am gonna have to see what time I am gonna have to head up to get there at 6.

I hope there is a restaurant up there that can stable all these ponies!
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 12:01 PM   #5626
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post

Sounds awesome! Are we gonna cruise Saturday as well? I am gonna have to see what time I am gonna have to head up to get there at 6.

I hope there is a restaurant up there that can stable all these ponies!
Yes we will definitely have a cruise on saturday after the show!

Quick question for you bit.. did u say u were staying in Columbia? Or Fulton?
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 01:08 PM   #5627
Registered Member
Regular
 
TCopp's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: KCMO
Region: Missouri
Posts: 1,258
Quote:
Originally Posted by Mystic96 View Post
All ponies leavin Sat morn cruisin East from KC and West wanna roll together sound off. I plan on leavin around 8 or 9 am from Warrensburg dependin, we oughtta finalize any hookups for the ride to Fulton for show me guys.
You leaving that late on Saturday? Doesn't the meet start at 8am?
__________________

2013 GT/CS
TCopp is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 01:46 PM   #5628
Registered Member
Regular
 
Missouri Hoss's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Lebanon
Region: Missouri
Posts: 265
Anyone going to be in Fulton on Friday afternoon? The initial meet dates of 7-9 June caused me to book a room for Friday afternoon through Sunday morning. I'll be staying in Kingdom City, but will do a little Friday cruising on the Business Route in Fulton and checking out the dealership. So, if anyone's going to be around, give me a buzz and we can meet up, burn a little gas or whatever. (417) 718-0814

Bill
Missouri Hoss is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 01:50 PM   #5629
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Quote:
Originally Posted by Missouri Hoss View Post
Anyone going to be in Fulton on Friday afternoon? The initial meet dates of 7-9 June caused me to book a room for Friday afternoon through Sunday morning. I'll be staying in Kingdom City, but will do a little Friday cruising on the Business Route in Fulton and checking out the dealership. So, if anyone's going to be around, give me a buzz and we can meet up, burn a little gas or whatever. (417) 718-0814

Bill
Ill be heading to the dealership in Fulton on Friday to speak with Christina the manager and discuss some final details for the show your more then welcome to join me as is anyone else!!
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 02:03 PM   #5630
Registered Member
Regular
 
fultonboy09's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Region: Missouri
Posts: 629
Quote:
Originally Posted by schmitty426 View Post

Ill be heading to the dealership in Fulton on Friday to speak with Christina the manager and discuss some final details for the show your more then welcome to join me as is anyone else!!
I will be there! Im staying 30 seconds away from the dealership at my mom and pop's place

---------- Post added at 02:02 PM ---------- Previous post was at 02:02 PM ----------

Quote:
Originally Posted by fultonboy09 View Post

I will be there! Im staying 30 seconds away from the dealership at my mom and pop's place
What time?

---------- Post added at 02:03 PM ---------- Previous post was at 02:02 PM ----------

Quote:
Originally Posted by schmitty426 View Post

Ill be heading to the dealership in Fulton on Friday to speak with Christina the manager and discuss some final details for the show your more then welcome to join me as is anyone else!!
Pm me so i can have a quick referance. I will be in f-town from thursday to sunday
fultonboy09 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 02:12 PM   #5631
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Pm sent
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 02:22 PM   #5632
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
You know If u guys have an immediate question or want to meet up or whatever here's my number

651-717-5706

I have unlimited texting btw
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 02:28 PM   #5633
Registered Member
Regular
 
Missouri Hoss's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Lebanon
Region: Missouri
Posts: 265
I'll be in Fulton around 2:00pm.
Missouri Hoss is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 02:29 PM   #5634
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Quote:
Originally Posted by Missouri Hoss View Post
I'll be in Fulton around 2:00pm.
I don't expect to be there till 4ish lol I have a long trip
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2013, 02:31 PM   #5635
Registered Member
Regular
 
Missouri Hoss's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Lebanon
Region: Missouri
Posts: 265
Quote:
Originally Posted by schmitty426 View Post
I don't expect to be there till 4ish lol I have a long trip
Kewl. I'll putt around town for awhile and probably feed my face as well.
Missouri Hoss is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


» Like Us On Facebook



03:53 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.