Get together date set! - Page 83 - Mustang Evolution

Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Join Mustang Evolution Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Please support our sponsors and let them know you heard about them here!
Old 03-30-2013, 05:59 PM   #2871
Registered Member
Regular
 
93fox's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Region: Missouri
Posts: 36
Yeah.. If I wasn't 30 minutes away I wouldn't be going
93fox is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 03-30-2013, 06:07 PM   #2872
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Yeah 16 hrs is hard to do twice haha (there and back)
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 03-30-2013, 08:38 PM   #2873
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Taking the stang out on Wednesday!!!! Soo excited!
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 08:43 PM   #2874
Registered Member
Regular
 
93fox's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Region: Missouri
Posts: 36
Quote:
Originally Posted by schmitty426 View Post
Taking the stang out on Wednesday!!!! Soo excited!
And we're just now hearing about it!?
93fox is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 08:43 PM   #2875
Registered Member
Regular
 
2002VertGT's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Region: Ohio
Posts: 1,876
Quote:
Originally Posted by Jgill1992 View Post
Hey I love my chevy truck lol. Keeps my mustang safe in storage and out of the salty winter roads. They can build one hell of a truck.
Till your motor starts eating oil....I've seen it...and by eating I mean it will tell you it's low on the dash and if you just keep adding without physically checking you will end up blowing it up. My dumb *** father in law did this..ended up with 22qts of oil in a 07 suburban...don't ask me how.....
__________________
2004 F150 4x4 Lariat Supercrew, 5.4l, Black/Arizona Beige (daily driver)
2002 Mustang GT Convertible, triple black, mach 1000 system (Summer Car)
2001 Ranger Edge 4x4 xcab (sold to cousin)

4.10 Gear/RPM thread
2002VertGT is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 09:01 PM   #2876
Registered Member
Regular
 
93fox's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Region: Missouri
Posts: 36
Quote:
Originally Posted by 93fox View Post

And we're just now hearing about it!?
Read that wrong.. Thought you said you took it out. Lol. Drive it like you stole it. We better get pics!
93fox is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 09:48 PM   #2877
Registered Member
Regular
 
Jgill1992's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Rolla
Region: Missouri
Posts: 1,405
Quote:
Originally Posted by 2002VertGT View Post

Till your motor starts eating oil....I've seen it...and by eating I mean it will tell you it's low on the dash and if you just keep adding without physically checking you will end up blowing it up. My dumb *** father in law did this..ended up with 22qts of oil in a 07 suburban...don't ask me how.....
Yea mine does that already lol. Eh I got it for a good price and it runs good
__________________

2015 Mustang GT Premium. No mods yet.
Jgill1992 is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 09:51 PM   #2878
Registered Member
Regular
 
Cranker's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Region: Wisconsin
Posts: 232
Quote:
Originally Posted by schmitty426 View Post
Yeah 16 hrs is hard to do twice haha (there and back)
I ain't doing it more than once a year to keep the milage down. I gotta sell this puppy
Cranker is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 09:56 PM   #2879
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
Click image for larger version

Name:	image-1235910091.jpg
Views:	70
Size:	528.6 KB
ID:	99469

Took big red out tonight!!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-1147138355.jpg
Views:	63
Size:	530.1 KB
ID:	99468  
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 10:09 PM   #2880
Registered Member
Regular
 
Jgill1992's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Rolla
Region: Missouri
Posts: 1,405
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post

Took big red out tonight!!!
You have GOT to get some wheels bro! those are nice tho.
__________________

2015 Mustang GT Premium. No mods yet.
Jgill1992 is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 10:15 PM   #2881
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Quote:
Originally Posted by 93fox View Post

Read that wrong.. Thought you said you took it out. Lol. Drive it like you stole it. We better get pics!
Absolutely!

---------- Post added at 10:15 PM ---------- Previous post was at 10:14 PM ----------

Quote:
Originally Posted by Cranker View Post

I ain't doing it more than once a year to keep the milage down. I gotta sell this puppy
Exactly! I feel ya I'm only at 62k!

---------- Post added at 10:15 PM ---------- Previous post was at 10:15 PM ----------

Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post

Took big red out tonight!!!
Get a YouTube vid of that whine bra!!!
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 10:18 PM   #2882
Registered Member
Regular
 
Mystic96's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: KC
Region: Missouri
Posts: 157
My 96 just turned 59,000.
Mystic96 is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 10:34 PM   #2883
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Wow... Way to one up me lol jk that's very very good!
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 10:55 PM   #2884
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
Jgill, can I have your wheels?
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 10:56 PM   #2885
Registered Member
Regular
 
Jgill1992's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Rolla
Region: Missouri
Posts: 1,405
The eddlebrock 454's or the 2011 GT premium ones? LOL
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image-547834860.jpg
Views:	53
Size:	255.6 KB
ID:	99486   Click image for larger version

Name:	image-3523027655.jpg
Views:	61
Size:	430.1 KB
ID:	99487  

__________________

2015 Mustang GT Premium. No mods yet.
Jgill1992 is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 11:29 PM   #2886
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
The ones in the pic on the left. Will they fit my car? Over the brimbos?
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2013, 11:35 PM   #2887
Registered Member
Regular
 
Jgill1992's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: Rolla
Region: Missouri
Posts: 1,405
I would think so. They are 19's but I'm not sure I just have the stock brakes

---------- Post added at 11:35 PM ---------- Previous post was at 11:35 PM ----------

They are super nice tho. Looks great with the red.
__________________

2015 Mustang GT Premium. No mods yet.
Jgill1992 is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 12:02 AM   #2888
Registered Member
Regular
 
Cranker's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Region: Wisconsin
Posts: 232
Quote:
Originally Posted by Ubnbit View Post

Took big red out tonight!!!
Feeling good brother!
Cranker is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 09:56 AM   #2889
Registered Member
Regular
 
93fox's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Region: Missouri
Posts: 36
Happy easter guys!
93fox is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 10:50 AM   #2890
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
Happy Easter brother!
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 11:09 AM   #2891
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Gunna go pig out on tons of food! I'm ready to be fat... that is all.
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 11:35 AM   #2892
Registered Member
Regular
 
goodwinta1's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Shepherdsville
Region: Kentucky
Posts: 123
Happy Easter!!
__________________
goodwinta1 is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 12:14 PM   #2893
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
Already fat, I'm ready to get so full I go into a coma. I think I'm 8 months with a food baby.
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 01:16 PM   #2894
Registered Member
Regular
 
Cranker's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Region: Wisconsin
Posts: 232
Happy Easter guys, and I've decided to pull out the stang today! So I'm gonna go get it!
Cranker is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 01:18 PM   #2895
Registered Member
Regular
 
Mystic96's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: KC
Region: Missouri
Posts: 157
When are they gonna fix this app I can't load any pics it keeps crashin?
Mystic96 is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 01:21 PM   #2896
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Quote:
Originally Posted by Mystic96 View Post
When are they gonna fix this app I can't load any pics it keeps crashin?
Must have an android... Mine just don't load pics very well
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 01:25 PM   #2897
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
Dang. My iPhone loads them fine but I can't work on my garage. Can y'all do that?
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 01:31 PM   #2898
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Nope
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 01:38 PM   #2899
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
Dang. Then y'all are gettin the shaft!
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 01:48 PM   #2900
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Pretty much lol
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 01:48 PM   #2901
Registered Member
Regular
 
Mystic96's Avatar
 
Join Date: Oct 2012
Location: KC
Region: Missouri
Posts: 157
Yup got the Galaxy SIII I really dig it I'll just have to email pics to myself and post em with the laptop.
Mystic96 is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 01:57 PM   #2902
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Quote:
Originally Posted by Mystic96 View Post
Yup got the Galaxy SIII I really dig it I'll just have to email pics to myself and post em with the laptop.
That's lame I can upload pics just fine just have to open the browser on my phone to see pics everyone posts
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 02:08 PM   #2903
Registered Member

Regular
 
Ubnbit's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Tazewell
Region: Tennessee
Posts: 3,522
Why don't they fix the issues? That's ridiculous.
__________________
Tint, louvers, Shelby brake light cover, sequentials, brake vent ring delete, Shorty antenna, JLT cold air intake, BAMA tune, VMP 2.5 S/C pulley, Ford racing shifter, MRT OR-H, SLP loudmouths, BMR adj PHB, BMR LCA, Eibach Pro-Kit, cobra jet big oval TB.
Ubnbit is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 02:09 PM   #2904
Registered Member
Regular
 
schmitty426's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Woodbury
Region: Minnesota
Posts: 523
Yeah its been that way ever sense I joined ME
schmitty426 is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2013, 04:52 PM   #2905
Registered Member
Regular
 
Cranker's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Region: Wisconsin
Posts: 232
Got my car out of storage.


Got pulled over.


Lmao!
Cranker is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Lower Navigation
Go Back   Mustang Evolution > Off Topic Forums > The Bar

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


» Like Us On Facebook



02:11 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.