Mustang Evolution

Mustang Evolution (http://www.mustangevolution.com/forum/)
-   Mustang Paint, Appearance & Detailing (http://www.mustangevolution.com/forum/f368/)
-   -   I wanna see yo plastidip! (http://www.mustangevolution.com/forum/f368/t299467/)

JetWolf 02-20-2012 03:25 PM

I wanna see yo plastidip!
 
Lets see what you've done with this $5.98 blessing from above, the all adhering plastidip! Rims, decals, miscellaneous pieces post it on here, since we've already started somewhat of a plastidip revolution, we've gotta have some pics around! :)

Topless04GT 02-20-2012 03:53 PM

Re: I wanna see yo plastidip!
 
and your not starting with your dipped images... miss Savannah! jeeze get with it here babe!

DDTCM 02-20-2012 03:57 PM

Re: I wanna see yo plastidip!
 
Plastidip aka The new chrome fender air vents from auto zone.

JetWolf 02-20-2012 04:39 PM

I didn't want to! :'(

Las0mbra 02-20-2012 05:23 PM

Quote:

Originally Posted by DDTCM
Plastidip aka The new chrome fender air vents from auto zone.

Ha, I know what you mean... But I want to see what my rims would look like black once I get black stripes, before I paint the rims or get them powder coated.

BDSA1NT 02-20-2012 05:31 PM

2 Attachment(s)
Haven't done it yet but I am going to do the top of my car as soon as some shop space clears up.

JetWolf 02-20-2012 05:34 PM

Re: I wanna see yo plastidip!
 
Quote:

Originally Posted by BDSA1NT (Post 1060061)
Haven't done it yet but I am going to do the top of my car as soon as some shop space clears up.

awww man that is going to look sooooo sick!!

Beau 02-20-2012 06:21 PM

1 Attachment(s)
Since nobody is complying.. ill post mine! I dipped the small keyhole on both sides of my handles and my faux gas cap.

Attachment 41264

DaBluedude 02-20-2012 06:32 PM

7 Attachment(s)
I've done side badges, rear badges, my shaker hood scoop, front pony, and sprayed over my stock mach 1 vinyl. Lemme know.what u think. Ill also be painting over my black rocker stripe vinyl in red as soon as I can get more red dip (not available in canada :(

JetWolf 02-20-2012 06:33 PM

6 Attachment(s)
Here's mine

Rims/hubcaps
Grill
Badges
Rear decklid badge
Hoodpins

Timm04 02-20-2012 08:16 PM

I just did my deck lid today and re did my
Other stuff and put clear on and clear coated my taillights I'll grab some Pics tomorrow and my cars outside and it's snowing... Great.

Topless04GT 02-20-2012 08:21 PM

Re: I wanna see yo plastidip!
 
ive done... my car...

Beau 02-20-2012 08:22 PM

Quote:

Originally Posted by Topless04GT
ive done... my car...

That's an understatement!

JetWolf 02-20-2012 08:22 PM

Quote:

Originally Posted by Topless04GT
ive done... my car...

I had a feeling you would post this..

Topless04GT 02-20-2012 08:26 PM

Re: I wanna see yo plastidip!
 
Quote:

Originally Posted by JetWolf (Post 1060371)
I had a feeling you would post this..

lol its not meant to be a smart ***... just saaaaaaaaaaaaayin! :banana:

Project Pony 02-21-2012 07:18 AM

I've done fender stripes, but the M.E app on my tablet keeps crashing and won't let me post the pics. There in a few threads I'll try again later. I'm going to pick up some more plastiwonder today, I can't help but to spray it on everything, my sons bike is next!

Project Pony 02-21-2012 04:46 PM

1 Attachment(s)
Attachment 41388

Horseplay 02-21-2012 05:02 PM

Quote:

Originally Posted by DaBluedude
I've done side badges, rear badges, my shaker hood scoop, front pony, and sprayed over my stock mach 1 vinyl. Lemme know.what u think. Ill also be painting over my black rocker stripe vinyl in red as soon as I can get more red dip (not available in canada :(

i luv that mach stripe!!! does plasti dip come in alot of colors or what ?

Beau 02-21-2012 05:04 PM

Quote:

Originally Posted by Horseplay

i luv that mach stripe!!! does plasti dip come in alot of colors or what ?

Quite a few! But some are hard to come by. You can find black plasti anywhere really

Project Pony 02-21-2012 05:37 PM

Black mainly at Lowes and home depot. Ace hardware usually has red, black, blue, white, and yellow. You can also buy make your own color kits, glossifiers, and metallic effects.

Timm04 02-23-2012 01:10 PM

2 Attachment(s)
Here's mine

wheelman 02-23-2012 01:12 PM

Quote:

Originally Posted by Timm04
Here's mine

Nice work

Timm04 02-23-2012 01:20 PM

Quote:

Originally Posted by wheelman

Nice work

Thanks man. :)

silvrbullet2012 02-23-2012 02:43 PM

Quote:

Originally Posted by Timm04
Here's mine

Ok. Question for you. Wen u plasti dip and leave an edge will it soon peel? Or once it's on it's on till u scratch at it to remove it.

Timm04 02-23-2012 02:48 PM

I've had it on a while now and it has yet to peel at an edge and still looks good

Project Pony 02-23-2012 02:53 PM

Mine has had no issue, and its been pressure washed a dozen or so times.

murraydylan1993 02-23-2012 03:48 PM

How do you get it off so easily? its impossible for me...

Lone Star 02-23-2012 04:11 PM

Re: I wanna see yo plastidip!
 
did my wheels about 6 months ago, still look like I just did them.

http://i1184.photobucket.com/albums/...2/lowered3.jpg

Timm04 02-23-2012 05:26 PM

Ya guys the stuffs amazing to work with and looks good!

DaBluedude 02-23-2012 06:04 PM

Quote:

Originally Posted by silvrbullet2012

Ok. Question for you. Wen u plasti dip and leave an edge will it soon peel? Or once it's on it's on till u scratch at it to remove it.

The edges are great if you do it right. As soon as you spray it get the masking off before it sets to the tape. Only other option is to take a blade to it.

Blackedout03 02-23-2012 07:05 PM

I will be doing my bullitts and decklid tomorrow after work can't wait


02:23 PM

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.