Mustang Evolution - Search Results

Go Back   Mustang Evolution > Search Forums



Showing results 1 to 20 of 24
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: mastarayzon
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 05-17-2015, 11:20 PM
Replies: 14
Views: 1,094
Posted By mastarayzon
Nah man it was more like the car was possessed....

Nah man it was more like the car was possessed. TCS turned off and on rapidly then kept slowing down. Didnt stop till i turned it off. But has not come back.


Sent from my iPhone using Mustang...
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 05-17-2015, 11:13 PM
Replies: 14
Views: 1,094
Posted By mastarayzon
Do you know what caused it? I took my car to...

Do you know what caused it? I took my car to ford, they couldnt find anything wrong. Hoping it doesnt happen again though.


Sent from my iPhone using Mustang Evolution
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 05-04-2015, 12:36 AM
Replies: 14
Views: 1,094
Posted By mastarayzon
Yea maybe im not sure, it was so random. Gonna...

Yea maybe im not sure, it was so random. Gonna get it checked out tomm but dunno what they'll find since no codes


Sent from my iPhone using Mustang Evolution
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 05-03-2015, 11:52 PM
Replies: 14
Views: 1,094
Posted By mastarayzon
2013 Mustang v6 issue

Newer car only 40k miles.

Today, my cars TCS randomly turned itself off and on while i was driving. The car bucked a bit and started slowing down.

I managed to pull over and turned the car...
Forum: Mustang Paint, Appearance & Detailing 05-03-2015, 11:44 PM
Replies: 301
Views: 17,087
Posted By mastarayzon
Sickkk Sent from my iPhone using Mustang...

Sickkk


Sent from my iPhone using Mustang Evolution
Forum: Mustang Paint, Appearance & Detailing 04-28-2015, 10:24 PM
Replies: 301
Views: 17,087
Posted By mastarayzon
Yo im from Antioch :thumb: Yeah im in sac...

Yo im from Antioch :thumb:

Yeah im in sac area now, and im kinda worried bout my tint and the cops but yeah I pull my windows down alot also hah.
Forum: Mustang Paint, Appearance & Detailing 04-28-2015, 10:20 PM
Replies: 301
Views: 17,087
Posted By mastarayzon
Hey you got the same stang as me! Yours looks...

Hey you got the same stang as me! Yours looks sick though. :thumb:

tint on mine is 18% back, 35% fronts... didnt think it would be so dark, it looks great just worried about the cops in the sac...
Forum: Mustang Paint, Appearance & Detailing 04-28-2015, 09:13 PM
Replies: 301
Views: 17,087
Posted By mastarayzon
Anyone living in the cali area with tints like...

Anyone living in the cali area with tints like these have any issues with the police?
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 04-28-2015, 12:13 PM
Replies: 35
Views: 1,824
Posted By mastarayzon
Elk grove Sent from my iPhone using...

Elk grove


Sent from my iPhone using Mustang Evolution
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 04-27-2015, 11:10 PM
Replies: 35
Views: 1,824
Posted By mastarayzon
Thanks man, your red stang looks sick also :) ...

Thanks man, your red stang looks sick also :)


Sent from my iPhone using Mustang Evolution
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 04-27-2015, 09:56 PM
Replies: 35
Views: 1,824
Posted By mastarayzon
Update: Hey so yeah i went ahead and tinted...

Update:

Hey so yeah i went ahead and tinted them , i reallly hope its not too dark

181244181245


Sent from my iPhone using Mustang Evolution
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 04-27-2015, 02:17 AM
Replies: 35
Views: 1,824
Posted By mastarayzon
Yeah theres a main road in my area where they...

Yeah theres a main road in my area where they pull over for tint. (Sac area)


Sent from my iPhone using Mustang Evolution
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 04-26-2015, 08:00 PM
Replies: 35
Views: 1,824
Posted By mastarayzon
I live in northern CA , the laws suck ...

I live in northern CA , the laws suck


Sent from my iPhone using Mustang Evolution
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 04-26-2015, 07:57 PM
Replies: 35
Views: 1,824
Posted By mastarayzon
181170181171 Oops forgot pics Sent...

181170181171

Oops forgot pics


Sent from my iPhone using Mustang Evolution
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 04-26-2015, 07:55 PM
Replies: 35
Views: 1,824
Posted By mastarayzon
I really want to tint the front windows :(

I only got the back and small side windows tinted cause people have convinced me not to tint the front side windows cause its illegal where i live.

Does it look ok like this or should i go for a...
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 04-08-2015, 02:46 PM
Replies: 22
Views: 1,211
Posted By mastarayzon
Explanation and picture of Ford Window Sticker...

Explanation and picture of Ford Window Sticker (http://researchmaniacs.com/VIN-Number-Lookup/WindowSticker/FordSticker.html?title=1zvbp8am7d5271860)


thanks, it is the pony package.
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 04-07-2015, 06:00 PM
Replies: 22
Views: 1,211
Posted By mastarayzon
ill be honest im the one looking to buy it lol......

ill be honest im the one looking to buy it lol...

i put it as my avatar but i really want it.

just not sure bout the mileage to year ratio


http://i57.tinypic.com/vh7ud4.jpg
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 04-07-2015, 05:01 PM
Replies: 22
Views: 1,211
Posted By mastarayzon
wow that is a good price ---------- Post...

wow that is a good price

---------- Post added at 05:01 PM ---------- Previous post was at 05:01 PM ----------



How many miles did it have when you bought it?
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 04-07-2015, 04:39 PM
Replies: 22
Views: 1,211
Posted By mastarayzon
it is a premium, it has leather interior, 19 inch...

it is a premium, it has leather interior, 19 inch alloy wheels. not sure what package though.
Forum: 2011-2014 V6 Mustang 04-07-2015, 04:19 PM
Replies: 22
Views: 1,211
Posted By mastarayzon
Question 17k for a used 2013 mustang - good deal or no?

Friend wants to buy a used 2013 mustang with 43,000 miles on it.

Seller wants 17k, is this good, i thought the miles might be high for the year, but I dunno.
Showing results 1 to 20 of 24

 
» Like Us On Facebook



04:51 AM


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.

MustangEvolution.com is in no way associated with or endorsed by Ford Motor Company.