Mustang Evolution Forum banner

1 - 19 of 19 Posts

·
Banned
Joined
·
510 Posts
Discussion Starter #1
I'm looking at them on jegs. Anyone know anything about these? It's $272 for the kit. I don't give a **** about looks so this is what I'd be in to once I start doing suspension mods. The pn is 9329-140.
 

·
Registered
Joined
·
273 Posts
muscledom said:
I'm looking at them on jegs. Anyone know anything about these? It's $272 for the kit. I don't give a **** about looks so this is what I'd be in to once I start doing suspension mods. The pn is 9329-140.
+1
 

·
Registered
Joined
·
2,789 Posts
Back when I had factory everything besides gears and tire haha
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
2,789 Posts
I say get them along with shocks and LCa, Uca, and battery relocate and tube k frame
 

·
Registered
Joined
·
915 Posts
Cobra jet springs are cheaper ain't they, or keep stock rears and v6 springs in the front. Same effect
 

·
Banned
Joined
·
510 Posts
Discussion Starter #6
BaSohol said:
I say get them along with shocks and LCa, Uca, and battery relocate and tube k frame
Sweet. Prolly wont do it for a while but that's pretty much my plan. Just started to hear a buzzing noise coming from like the drivers side head. Hopefully a loose fastener or something dumb. Fingers crossed haha
 

·
Registered
Joined
·
2,789 Posts
muscledom said:
Hey what kinda times are you running?
Best is a 13.1 with a bad 60' of 1.95
 

·
Registered
Joined
·
2,789 Posts
104-105 mpg

---------- Post added at 05:59 PM ---------- Previous post was at 05:59 PM ----------

BaSohol said:
104-105 mpg
DA was 3000 btw
 

·
Registered
Joined
·
2,789 Posts
muscledom said:
That's pretty dope. I hate you lol
DA corrected it would of been a 12.7 pass haha
 

·
Registered
Joined
·
2,789 Posts
muscledom said:
What mods do you have and what kinda power are you putting down?
410s Jlt 3 off road Xpipe and tune and DRs
 

·
Registered
Joined
·
2,789 Posts
muscledom said:
I need drs lol
Best time with out DRs is 13.3 but avg 13.5-13.6

---------- Post added at 11:40 AM ---------- Previous post was at 11:38 AM ----------

I spin all down track haha without em

Listen to the tires, this was a 13.3 pass

Check out this video on YouTube:<br/><br/>http://youtu.be/LuTNSmfOVfA
 

·
Registered
Joined
·
186 Posts
BaSohol said:
Best time with out DRs is 13.3 but avg 13.5-13.6

---------- Post added at 11:40 AM ---------- Previous post was at 11:38 AM ----------

I spin all down track haha without em

Listen to the tires, this was a 13.3 pass

Check out this video on YouTube:<br/><br/>http://youtu.be/LuTNSmfOVfA
Launch was pretty good though, my car is all over the place at launch, I gotta basically roll start to grab.
 

·
Registered
Joined
·
2,789 Posts
That was a launch from idle still a 2.0-2.1 60'
 
1 - 19 of 19 Posts
Top