Mustang Evolution Forum banner

1 - 20 of 30 Posts

·
Premium Member
Joined
·
897 Posts
Hmmm, It says free....I want emblems now. :D
 

·
Premium Member
Joined
·
1,389 Posts
*sees no fine print*

:wtf:

*files with the BBB*

:D

*holds out hand for free emblems promised by post title*

8)
 

·
Premium Member
Joined
·
1,350 Posts
Here's how you get your free emblems.

Take ONE cardboard box, ONE pencil, ONE razorblade and ONE roll of tape

Draw a cool looking 232 on the cardboard box with the pencil

cut the cool ....................... you get the point. :oops:
 

·
Premium Member
Joined
·
5,187 Posts
Come now Erick being separating from either his money or buy giving things away free :-? :-? :-? :shock: :shock: :wtf: :wtf: Yeah when richard simmons stops being gay !!!!!HAHHAHAHAHHAHAA
 

·
Registered
Joined
·
678 Posts
Discussion Starter #11
Rellik said:
Why did I click this thread? I get emblems for free anyway :rolleyes:.

I gues I clicked on it to see if Erick went crazy or something. :D
hahahahahahaha....yeah you do! LOL

yeah i went crazy

corey....bingo!
 

·
Registered
Joined
·
250 Posts
<Clint Eastwood Voice>
I'm gunna hunt you down and kill you like the dirty dog you are.
</Clint Eastwood Voice>

No seriously though, you're going to die.
 

·
Premium Member
Joined
·
897 Posts
Eval00 said:
LMFAO..how the numbers keep adding up. This has got to be the best OWNED thread in history :D
It wont be funny when someone buys emblems give out ur address and there is a angery mob infront of your house with bats :D
 
1 - 20 of 30 Posts
Top