Mustang Evolution Forum banner

1 - 20 of 43 Posts
Joined
·
184 Posts
Discussion Starter #1
Eat your heart out ladies and gents.
 
Joined
·
184 Posts
Discussion Starter #2
and another
 
Joined
·
184 Posts
Discussion Starter #3
last one
 

·
Registered
Joined
·
166 Posts
DANG! Looks sweet man!! I really like that emblem. Its clean looking. :D
 
Joined
·
184 Posts
Discussion Starter #7
thx guys
 
Joined
·
184 Posts
Discussion Starter #8
nope mine dont those have been untouched cept for maybe water hitting them when i wash the wheel for prb 2 years now lol. Im gonna touch em up again soon tho.
 

·
Registered
Joined
·
145 Posts
MusclesFromBrussels said:
nope mine dont those have been untouched cept for maybe water hitting them when i wash the wheel for prb 2 years now lol. Im gonna touch em up again soon tho.
Sweet :)

I'm gonna paint mine red then... I always thought they'd get dirty all the time
 
Joined
·
184 Posts
Discussion Starter #11
prb depends on ur break setup i couldnt imagine painting a bmws callipers ud have to clean em every other day. My only gripe against a beemer.
 

·
Premium Member
Joined
·
897 Posts
Looking good :mrgreen:
 

·
Premium Member
Joined
·
897 Posts
You need to get lowering springs
 
Joined
·
184 Posts
Discussion Starter #17
lol im not really into that whole low rider look tho
 

·
Premium Member
Joined
·
897 Posts
[No message]
 
1 - 20 of 43 Posts
Top